misssa in THE BUG (m flodan och warrior queen). Kommer bli nice. Sen kör vi loss på kajskulet på kväll/natten, CHEF & KUTZ & MC SGT POKES backar upp! Kör nu!!
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
Fan imorgon smäller det :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jazzpher Naken? Läskigt! Jag kör på mina gröna galoner och stövlar med lera från roskilde 07 överallt! Imorgon är det dags. Måste finna peppen tills dess. Fast jag ska typ jobba tidigt på fredag så imorgon kanske det inte alls är dags för min del, men det vore trevligt. Eh.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
pajson F22 känn pepp som Timbuken sa! Ikväll blir det ju årets fest på Trädgårn ju :D Fan vad galet, å bra för svensk hiphop! Jag gissar att den ena hemliga gästen är Ken Ring och den andra kan va vem som helst så vågar inte gissa :P
2048 || Militia Sound Crew
fan missa inte pacific! ikväll folk, synd att jag inte kan vara där förrns än imorrn
jag dissar petter o drar o kollar kleerup nu. ses där!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FAN! petters gig va feeeeeeeeetast!
Petter var galet alltså.
jagvillocksåhaenblog.com
Webmaster
2008-08-09 12:04
Promoe solo om FRA, Way Out West igår. (kort klipp)
fleet foxes spelning alltså. nu kan jag dö
Toastare
2008-08-10 16:16
Buraka som sistema dödade! Synd att de inte var en klubbakt. Kul när vi som dansat oss svettiga möttes av gråtandes BD fans med stjärnor under ögonen. Lil' Kim årets flopp? Även om det var kul att se the queen bee så var det katastrof. Roligt att jag hörde två personer som klassade hennes 30 minuter flopp som "den bästa spelningen" Neil Young var en classic.. önskade mig en filt, en pojkvän och öl. Jävligt synd att de annonserade ut The Bug så pass sent så att jag missade det. Även om Kelis var bra, om något slätstruket. Floppigt med alla klubbar och köer, alltid tråkigt att inte få plats i sin egen stad och hetsa lista.
Jag skyller allt på Emma!
BD var ju sjuuuukt bra!
Jag är bara avundsjuk på alla som såg Sigur Rós. Aftonbladets recensent verkar inte ha fattat någonting alls, gör mig arg på min chef som inte frågade mig om jag ville med även om jag såklart var väääääldigt sent ute.
•pave paradise•
Toastare
2008-08-10 22:45
Sigur Rós spelningen var sjukt bra.. hade gåshud och styva bröstvårtor!
Toastare
2008-08-10 22:46
Birgissons röst är bara helt från en annan värld..
BountyBoo: Haha, du var bara tvungen att nämna styva bröstvårtor va? Jag såg dem på Roskilde två år sen och ska nog se dem två gånger i London i november. Life changing, är det enda jag kan beskriva det med. Sigur Rós då alltså, inte bröstvårtorna...
•pave paradise•
Toastare
2008-08-10 22:53
ja, för mina bröstvårtort ha inte vart idär.. jag älskar när jag kommer på mig själv att tänka "är det där Birgisson som sjunger eller är det en synth.. och det är han"
ja, för mina bröstvårtort ha inte vart idär.. What now? Avslutade de med
Popplagi? ? Dog alla då? Bakom ett skynke?
•pave paradise•
eeeeeeeeeeever siiiiiiiiiiiiiince i waaaaaaaas eight oooooooor nine!
i've beeeeen staaaaandig on the shooooorline..
aniii: Äh, du är sopa som missade Sigur Rós :( svara på facebook så får du se dem :D
•pave paradise•
lhabia. Pälla fejjan. Jag kmr inte kunna åka till Paris. Jag ska ju sitta i GBG och leva på nudlar...
Hur orkar du vara så cool och oldschool, Ania? ;) Mjo, jag tänkte på det men...VILL du då?
•pave paradise•
Synd att aniii bara gillar långa killar. Annars hade jag nog friat!
ModernDrunkard: Oh really? Why? Haha, fan vad kul, min kompis Ania har suitors!
•pave paradise•
Jag var inte ens där, men fulade in mig på chords spelning på chalmers... det var bangbang. Outkast ja, haha.. a man can dream..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Blandade ihop dagarna och missade Looptroop som jag trodde skulle spela på lördagen. Klantigt. Annars var N*E*R*D och Håkan Hellström de klart bästa spelningarna, fast å andra sidan var det inte så många artister som föll mig i smaken. Att ha sett Neil Young är ju sjukt stort för många, men jag inser inte riktigt storheten i den typen av rockmusik. Att det sedan var så sjukt svårt att komma in på klubbarna hade man ju inte riktigt heller förberett sig på... lite svårt att se kvällens sista spelning samtidigt som man köar till klubb. Hade gärna sett Pacific, Petter, Chords, Familjen eller Adam Tensta, men får väl lära mig den läxan till nästa år.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
ModernDrunkard P23 långa killar? :/
Alla är väl långa killar för dig? :P Näfan, nu var jag elak...förlåt...
•pave paradise•
lhabia. Haha. Kul. Skitkul. Men ja, nästan alla. Men du får mig att framstå som en pygmé.
aniii: Förlååååt :( Jag minns inte hur lång du är bara, haha...
•pave paradise•
lhabia. 1,62! Det är typ genomsnitt tror och hoppas jag. SLuta! Jag har komplex för min längd!
aniii: Jag skojar ju bara :( flåt! Retas bara för att du ska flytta och överger Stockholm..
•pave paradise•
cera.. ååååh! <3
N*E*R*D, Petter, Familjen, Chords & Kelis ! Tyckte Kelis gjorde en bra spelning, hon hade bra kontakt med publiken och bjöd på sig själv. Fan vad besviken jag blev på Queen Bitch ! Måste varit den sämsta spelningen jag sett, och publiken verkade röja på låtar som inte ens hon gjort. På Lighter's up va det ju inte många som hängde med iaf :(Flaming Lips hade den bästa scenshowen, lätt :D Som nån annan skrev, ang Neil Young så håller jag med, väldigt gubb-rockigt. Fast såg inte så mkt av spelningen dock...kön till Familjen ville man ju inte missa ;)
2048 || Militia Sound Crew
Fan Flaming lips publikssurfande boll var sjuuuk!
aniii: ....du missade även det på Roskilde förra året va?
•pave paradise•
lhabia, uppenbarligen. hahahahah.. jag såg inget på roskilde förra året förutom beastie, alpha blodie (?)för att han (?) var före arctic monkeys.. :/ jag sugerpå festivalbandsseende
aniii: ....åhherregud. Jag gråter fan för din skull, Ania...
•pave paradise•
lhabia, jag med. det är tragiskt. jag betalar dyra pengar för att sitta på en skitig camping och missa allt jag vill se för att jag är för snål för att ladda mobilen och har ingen annan klocka. Jag ska fan skärpamig till nästa år.
aniii: Du har sagt att du ska skärpa dig i 3 år nu, haha... Du behöver bara åka med folk som faktiskt åker för att se band, tror jag.
•pave paradise•
Nu var jag inte där, men fan i helvete vad bra nya Broder Daniel/Henrik Berggren låten Hold On To Your Dreams är. Jag tappar fan andan.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Freak, you said it
BD, Håkan, Flaming Lips, Franz, Neil, Sigur Ros. Yeh YEH!
right on.
aniii jag trodde du skrivit det i nån kontaktannonstråd att endast sökande över 180 var välkomna haha!
Det var ju goda nyheter att det inte stämde, behöver inte slänga vigselringen!
Flaming Lips och grinderman var fan bäst. I övrigt så sög festivalen sjukt mycket. Spenderade säkert 500kr på sånna där jävla spårvagnskort bara för att ta sig till överfulla klubbar med hundra meters kö. Hur fan tänkte Luger när de sålde 24000 biljetter och hade tre scener på ett så litet festivalområde att de inte ens kunde göra en riktig soundcheck innan de började spela. Det var så jävla dåligt ljud att jag missade bubblan på Flaming lips för det lät så dåligt! Första och sista gången jag går på Way Out West!
www.OffbeatFuckYeah.com
Luger ägs av Live Nation nu = bucks first, thoughts later.
•pave paradise•