Är de tåg som gäller ifrån Malmö asså Måste man vara ute i tid för att få den där 6 personersrabbattteenenen?
deepundercover
TrumpJR När vi var och snackade med SJ sa dom att det bara fanns typ 20 platser kvar och detta var förra veckan
fixa resan asap om ni ska flyga eller ta tåget! Det e ju bara 2 veckor kvar nu :o
2048 || Militia Sound Crew
Skjuut upp d
deepundercover
Alex: Vi kan inte förvänta oss nån överraskning såhär nära festivalen? Typ, "Hey it's me Luda!!"
bokat biljett ! najs!!!
69 - Try it you'll like it
Ni som ännu inte bokat biljett - gör inte det :) Vänta några timmar till....
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Skivsamlare
2009-06-30 20:32
Kontrast, vad menar du? Jag vill ha en biljett om någon säljer en. Skicka pm. Fort.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Kolla startsidan för chansen att vinna en biljett!
Jag hoppas på att vinna :D:D:D:D:D:D
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
Nu börjar mailen trilla in, men än är det långt till söndag och alla har lika stor chans att vinna! Tävla på :) / Kristin, tävlingsansvarig whoa.nu
Pepp-pepp! Det blir grymt det här! Jag har inte köpt biljett än, men tänkte göra det imorn. Men, vågar man verkligen vänta med att köpa biljett till söndag?
...Jag skojade bara!
Man kan alltid sälja sin biljett där nere... man kan få en bra slant för den om man orkar :)
Fyfan va underbart give me 'em tickets ! :D
"When you drop the drive and it's all Hip-Hop" www.algerstam.blogg.se
Jag har en biljett till salu maila mig på isabelladahl@hotmail.com eller skriv till mig här på whoa
biljetterna kommer ju sällan ta slut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej Kool Savas spelar ju inte, så ingen chans att biljetterna tar slut ;) Insåg precis att Kid Cudi spelar, och att han e från US och inte UK...dansant!!
Däremot spelar Clueso, vilket folk verkar vara ganska upprörda över. Det är renodlad tysk pop, på gott och ont.. framför allt ont. Passar kanske sådär på Splash... Men han är headliner på söndag iaf :)
på söndagen funkar allt, fast Gentleman hade ju vart mer pepp.
Åh pepp-pepp! Så folkens, när anländer ni till splash? :)
...Jag skojade bara!
torsdag förmiddag, får se vem som hinner först :P
Jazzpher Det kan bli tight, vi anländer också på förmiddagen. :P
...Jag skojade bara!
Så hur ser vi till att vi alla hamnar på samma plats nu då? :)
vi tar samma ställe som förra året! :D tyskarna ramlar nog in på eftermiddan/kvällen så vi borde ha en hyfsad chans :)
mz F22 tight, det låter bra ;) Nämen det e inga problem, vi får la ropa Sverige å vifta med flaggor å sjunga nationalsången om det krävs för att connecta med varann.
Ja, det är ju frågan.. En flagga kanske? Eller, kanske tusen? :P
...Jag skojade bara!
Jazzpher Hur gör vi som inte var på plats förra året då? :P
...Jag skojade bara!
ni ringer till oss som var där, eller tvärtom :) fast iofs så tror jag att Alex e ansvarig för flaggan, så inte för mkt flaggor då kan det bli förvirrande...får börja med ett stort Swe-camp iaf :)
Det är väll där Kontrast är som det officiella whoa campet är. så har jag förstått det hela :-p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fuck Kontrast... eller? Ta med så många flaggor ni bara kan people! Jag hinner inte få med mig nån tror jag.. orkar inte släpa igenom hela Europa heller. Får se om jag swipar någon innan vi når danmark... Vet inte när vi kommer fram heller. 06.30 åker jag: Karlstad - GBG - Malmö - Köpenhamn - Amsterdam - Paris - Strasbourg - Berlin - Splash! Nåt i den stilen... Syns! :) (Ni har sett att de har bytt ställe va? Inte samma som förra året.. men det går fortf. buss från Bitterfeld)
Själva området senast var ju helt grymt. Med den romerska teatern, nära till bad osv. Det sämsta var ju promenaden på på den där asfaltsvägen i skogen. Pain. Ha det så kul nu boys and girls!
Fuck Kontrast ja! Men skulle du inte "joinka" flaggor från radhusområden i Skåne? ;) Jag har nog inte ens en flagga, men får la ta en Sverige-tröja eller nåt. Nu börjar det närma sig...
Är det ingen som har en svensk flagga? :P
...Jag skojade bara!
mos def har ställt in och talib kommer ist. det är vad jag kunde uttläsa av tyska newsen på hemsidan.
Google translate: Som vanligt liv i ljus och skugga där, vi har med eleverna sanningen funnit en värdig ersättare. Du har den arabiska kraftfullt att veta att detta är Talib Kweli. Kul översättning men visst, Kweli kommer :D
Jag hade fan sett fram emot att se Mos Def. Men Talib Kweli är ju grym också! :D
...Jag skojade bara!
jag är sjukt taggad för detta men alla mina vänner är upptagna så jag har ingen att resa med! verkar som en bra festival
mhm
skipp Det kommer ju finnas massor av folk från whoa där. Och inte för att nämna alla andra glada festivalmänniskor. Så ensam är du inte! Åk ändå! För övrigt: Tack whoa !
...Jag skojade bara!
Det var mååånga som tävlade den här gången men vinnarna är dragna...Grattis till mz och Shasty! Hoppas ni får kul på festivalen. Och att ni andra också får kul såklart!
Frozen F25 Tuusen tack! :D
...Jag skojade bara!
Grattis mz :D
Jazzpher Hehe, tack så mycket! :) Det händer väldigt sällan, men ibland så, ibland har man tur. :) Snart smäller det. På onsdag börjar resan! :D
...Jag skojade bara!
mz hehe ja ibland slår blixten ned ;) (dålig timing kanske...) Iaf, jag hade sån tur i helgen med mina gissningar på allt möjligt så kände att jag hade flyt nog att vinna en biljett. Men sitter ju ändå på en orginal-biljett så e rätt nöjd jag med :) Japp, på onsdag rullar vi!
skogås takin the prize sukkers!
flaggor är ett måste asså!!
69 - Try it you'll like it
de kommer bli fett! flyger ner med ryanair på torsdag till berlin :D kommer bli tungt!!! vi ses där!
Magdalena Hur tar du dig från berlin-bitterfeld?Er andra: Är det någon som sett någonting ang. festivalbussar som går mellan berlin och splash?
...Jag skojade bara!
Nu drar vi snart fran Amsterdam! Ta med partytalt, svenska flaggor och partyhumor gott folk!