22/2 Smif N Wessun + Ken Ring LIVE! @ Moatjé (2 vån!)
The Page is proud to present: Smif N Wessun (Boot Camp Clik - NYC) & Ken Ring LIVE i
Stockholm! Dj Preview on the cuts! Insläpp 21:30. Konsertstart 23:00. Efterfest från cirka 00:30. Endast 300 biljetter säljs till denna exklusiva konsert på Recognize , Ölandsgatan 50 i Skanstull från och med 10:00 måndagen den 29/1! Först till kvarn! 20 år med biljett! Hot Spot på nedervåningen från 22:00 100 kr (i dörren). Efterfest för Ken Ring & Smif N Wessun från 00:30. Dörrarna mellan våningarna öppnas upp efter konserten cirka 00:30! Information om dj:s kommer inom kort. Missa inte första gången Ken Ring kör nya albumet "Äntligen
Hemma" i Sverige samt alla dom andra klassikerna! Ni som såg Smif N Wessun på Nova och Kulturhuset behöver ingen vidare presentation av Boot Camp Clik's Finest! It's gon' be a night to remember!
Moatjé, Vasagatan 7. 21:30-03:00
För mer information besök The Page ! Kontakt: info@thepage.se
Tack till Ljudia som står för ljudet denna afton!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sooooooooooooooooooooooft
Varför inte bara ha 18år på denna konsert och köra helt alkoholfritt på den andra? förklaringen "tror inte så många under 18 känner till wessun" är ju jävligt tam...
fortsättning följer.
see ya there!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ööh, kan man bara köpa från Recognize? går inte å beställa?
är det 20.... =(
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
grymt förvirrad , har iaf uppfattat det som att först ere 18 till 00:30 sen så ere kröka gärnet me drunk smif n wessun o en kenring eller? (20 + ) ???
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
första spelningen äger rum mellan 18:00-20:30! den andra mellan 21:30-03:00. det finns 2 separata trådar för dessa spelningar/events här på whoa. luv.
det stämmer att det körs klubbar där. inför denna kväll slänger vi upp en provisorisk scen som alltså höjer den nuvarande. vi tar även in det festade ljudet från Ljudia! så fixa dina tickets, man! luv!
300 pers? får fan in mer folk i mitt vardagsrum!
precis. ditt vardagsrum lär ju vara fett! så, det här blir en ganska intim spelning.
keeefffttt med åldersgrääns asså:P
men helskotta...jag vill se Smif N wessun
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Jag är fövirrad är det 20+ gräns eller inte?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Bakelse1: "första spelningen äger rum mellan 18:00-20:30! den andra mellan 21:30-03:00". Den första är för under 20, den andra är för över 20. Smiff n Wessun spelar på den andra.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
exakt...kan man hooka biljetter från internet eller måste man glida till Ölandsgatan 50 i Skanstull och ta me sej legget o köpa en biljett till efterspelningen?
1. Det är INGEN åldersgräns på den första spelningen som startar 18.00. 3. Efter den första spelningen kommer lokalen tömmas på folk. 2. Du skall vara 20 år för att komma in på den sena spelningen, insläppet startar 21:30
http://www.karlchamp.com
Tycker det är skönt med 20-års gränsen. Känns lite mer seriöst så, faktiskt. Jag kommer såklart vara där!
ööö....okej alla som är under 20 och diggar smif n wessun är oseriösa........löjligt
klove: Tror hon menade att arrangemanget blir mer seriöst och inte de som är under 20, även om det i de flesta fallen är så.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Mhm....aja ska fan se om de blir ngn skillnad, om det här är sämre klass en bccs sound of new york förra året ska ja fan hata =P
Vi skulle gärna ha garranterat Smif N Wessun på den tidiga spelningen, men eftersom att det är en ganska liten lokal har vi ej budget för det. Det är dock mycket möjligt att dom även dyker upp på den första.
BUUUUUU JÄVLA 20gräns varför inte 18!!!!!
vad ger folk för falsklegg i dessa tider? ;)
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
haha fan va dumt när jag va under 18 så va typ alla bra spelningar för folk över 18, sen när man fyllde 18 höjdes de till 20. fyller 20 om ett halv år men ålders gränsen höjs säkert igen!! jag som hade sparat pengar till de här! de suger
go to jams and you can see the player! or just hear me in you cd player!
Graffare
2007-02-05 22:47
fuck att man inte bor i närheten, gahhhh
http://metafourhiphop.com/
lite jobbigt att d är påen tisdag doc , lamt o komma hem vi 2
det är på en torsdag
www.barabazz.com
Det fanns en del biljetter kvar på recognize men jag vågar fan inte chansa så jag haffar imorgon. Tänkte bara uppa lite.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Fanns det många biljetter kvar?? Jag är inte i Stockholm före tisdag nästa vecka :( Kan man boka????
Lupe, my sunshine.
Några biljetter lottas ut imorgon på Recognize. Gå in på www.recognize.se för mer info.
synd att man inte kan ta sig dit då =( Det är väl inte de sista??
Lupe, my sunshine.
när jag såg flyern blev jag fan taggad
johanna: wtf? googla eller kolla wikipedia. Dom har släppt tre fullängdare varav den sista släpptes 2005 och dom får så vitt jag vet lika lite airtime som all annan icke-klubborienterad hiphop. Blev du lite visare nu? jeez.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
snacka om att ha missat....checka in hela BCC isåfall. kanske du får lättare o förstå vart dom kommer ifrån och vad dom reppar
snacka med en polare i norge han sa att ken hade vart grym på en spelning i helgen som var så förväntar mej nått sjukt tungt den 22...
det kan manju disskutera..
när jag såg klippet blev jag fan taggad
Preview från The Mansion, P.O från Soblue och Dj Flash från Trinity Sound System spelar på efterfesten! Kommer bli galet!
Längtar till tooorsdaaaag =)
Lupe, my sunshine.
fanns 50 biljetter kvar idag.. tror de kommer bli nice, boot camp alltid bra!
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Kommer bli fett.Ken Ring (+ gäster) & Smif N Wessun på scen.Preview (The Mansion), P.O (Soblue), Dj Flash (Trinity Sound System) bakom skivspelarna. Vinterns galnaste tillställning. Get your tickets now! Luv.
langa bilder och film sen
fan jag ligger 800 spänn minus :(