// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!
GanstahBoy94 gör er inget besvär att kommentera
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
tyckte det va sköönt mannen
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
tackar tackar
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
fett skönt mannen! :D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
trevligt
Såååå jävla feeeet! :D pz!
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
tacktack
Trummorna är faktiskt rätt bra och låter oldschool men melodin blir lite väl enformig något mer borde du allt lägga på
jag tycker det är soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett mannen :). Använde du hårdvara eller mjukvara ? Big up !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dumhetskomplex_ P14 mjukvara faktist , förstår om det låterhårvara , la ner massa tid på att få det låta ruff :)
MR-J P19 nget jävla tjat om enformigt , det var såhär det lät back in the days vilken del var det som du inte förstog ?
i överigt, kul med response, trodde inte sånt här kunde hypas på whoa faktist !
Jobbigt med trummorna på samplingen som ligger en aning annorlunda från dina.. tyckte samplingen var lite torr och tråkig tyvärr=/ men i överlag fint peace
Producent
2008-03-30 01:47
va gör du med de enda osamplade, trummorna?
beatguru
sorry dude, idéfattigt och tråkigt att lyssna på. Det måste hända mer i ett beat. De hade oftast reffar även back inte the days du vet.
Producent
2008-03-30 12:07
dynamo glänser :) men har han rätt i de han säger, jag va rätt nitad när jag kommenterade igår. hörde inte men som jag minns va de riktigt bull
beatguru
pianosamplingen och trummorna är najs, men lite mer variation behövs, även om det ska vara en fill eller dyl
Dynamo, lyssnat en hel del på dina beats, och du är helt klart den som får till det "lilla extra" känner jag. Keep it up mate!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
ååh.. jag tror jag är kär på nytt.. hehe.. gammal skönhet tryter aldrig..
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
creds för oldschool vibesen. enformigt det är ju så det ska vara ffs! =)
Haha, lät fett. Kommer antagligen kicka nåt skit på det om det faller mig i smaken :)
Dra åt helvete!
ljudet på trummorna va nice..men rytmen får du nog slipa på..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
samplingen och trummorna ligger ju typ i otakt asså är det inte james brown du samplat btw?
hahaha
dom ligger inte i otakt , om ni tänker efter
nej trummorna ligger ju inte i otakt.. men det var väldigt irriterande att du la dom ett taktslag off mot orginalet. tycker i övrigt det låter väldigt trist och blir tråkigt att lyssna på. inte så bra tyvärr
Du borde göra mer sånt där!! Alla borde go oldschool !
hehe mm
spokie..nej inte otakt..däremot är det inte samma rytm som samplingens trummor..och det låter sjukt stelt
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!