I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jazzig beat

Vår Hiphop - Beats

2008-05-22 03:07

jazzig beat

ny instrumental beat, inte direkt menad att kickas på ..

kan folk sluta crunka runt i fl studio och börja prodda på vettig väg, jävla lekis fan, grr!

2008-05-26 12:29
jag tyckte beatet va skitsoft.. hade gärna kickat på det om intresset fanns hos dig!

2008-05-26 14:01
Fett fett. sen FL studio är det inge fel på om man vet hur man hanterar det. peace
Allt är sant på internet.
Producent

2008-05-26 16:20
Fett som fan! Riktigt grymt

2008-05-26 17:09
Oja, det är skitfett. Props för det.

Sen kan jag känna att det är lite småaktigt att utgå från att ens eget sätt är det enda rätta. Känns lite för real.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-05-26 17:48
låter som allt annat på whoa
beatguru

2008-05-29 20:14
anledningen till varför jag är så "anti" fl studio, är just för att det är så pass enkelt att använda, inlärningskurvan är minimal etc, så varenda jävel får för sig att han/hon vill börja göra beats, och skräpar ner forum som whoa med skitkassa förstaförsöksbeats och tjatar om comments när det i många fall inte finns något att kommentera förutom att tex mastringen oftast suger.

det är egentligen inte fl studio i sig jag har något emot, jag tycker bara folk borde arbeta lite mer på sina beats, slipa på detaljer och eq'a ordentligt innan dom läggs upp här, vara lite självkritiska. kanske låter snobbigt drygt etc, men whatever ..

ett exempel på en redigt grym producent som använder fl studio är 9th wonder, och han är även en av mina favoritproducenter.
kan folk sluta crunka runt i fl studio och börja prodda på vettig väg, jävla lekis fan, grr!

2008-05-29 20:39
lät riktigt bra. skön känsla rakt igenom hela beatet.

fl e d inget fel på. bra för folk som vill lära sig, man måste ju börja någonstans.

2008-05-30 15:53

2008-05-30 19:38
tack tack, tråkigt att youtube drar ner kvalitén på ljudet så pass mycket bara, blev av nån anledning ovanligt märkbart på den här, så om nån vill ha bättre kvalle är det bara att messa (dock inte för att kickas på).

2008-05-30 19:51
riktigt grymt som vanligt.. jag tycker de e fett när de e instrumentalt fan..
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats

2008-05-30 23:35
Detta var ju sjukt fett ju!...Jag använder FL och jag hatar det fett mkt fyfan...
hahaha