haha.smart du var ra! att jag inte tänkte på d! fast blir d inte sådär äckligt o svettigt då?
om det är geggigt går man väl barfota? det trodde iaf jag..
vadå? jag dyster?
jag vill se justin timberlake!!!
Jag håller med om att Justin kan hålla sig hemma.
haha. justin timberlake hör väl hemma på okejdagen lr vad nu heter..om d nu fortfarande finns. ;)
Moderator
2003-06-29 18:00
Rammstein hade varit riktigt tungt, kommer ihåg när jag såg deras spelning 97 (?) på tv. fan vad impad jag var
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Moderator
2003-06-29 18:40
hum jag är inte säker, jag tror att det var 96 wu och ratm var där. skulle offra ett ben för att få se båda dem grupperna. jag får söka runder lite på nätet om vilka som spelade vilket år... återkommer om jag hittar nått
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Moderator
2003-06-29 18:51
jag hade fel wu och ratm var där 97...
rammstaein var ju där förra året
Omnia est Faeces
satvning
Omnia est Faeces
jag drar nog dit nästa år igen.. hoppas att det blir lite mer gjutna band dom bästa iår var radiohead, flogging molly, uscb allstars.. lite mer ska kanske.. peppad
may the force be with you C:\Documents and Settings\hannes\Mina dokument\Mina mottagna filer\Ny mapp
jag hoppas att svenska akademien kommer nästa år...
may the force be with you C:\Documents and Settings\hannes\Mina dokument\Mina mottagna filer\Ny mapp
eller hur tyckte nästan att det var konstigt att svenska ak inte var där sen så hoppas jag även på catch 22 sjukt bra ska band kolla in dom..
nästa år ska jag dit för första gången :-) Manu Chao vore ju fett, men de e ju lika osannolikt som att Marilyn Manson skulle komma, suck... för stor artist, kommer aldrig längre norrut än Roskilde! samma gäller Manson.
Men 50 cent skulle väl aldrig komma? Det var ju Xzibit.
Han har redan spelat på Hultsfred en gång
Omnia est Faeces
Fan, det e ett tag kvar
Omnia est Faeces
.. man att följande kommer: - Aesop Rock, El-P och RJD2 (samma Dej Jukies som på Roskilde alltså (:) - Audio Bullys - Saian Supa Crew - Manu Chao - Queens of the stoneage - MBMA - Atmosphere och Brother Ali - 7L & Esoteric - Bob Hund - The Hives - Redman - och varför inte Jurassic 5 ? :)
nillepimpen P16 många av de där banden har ju redan vart där...ska vi ha dit dem igen? något nytt kanske...som inte vart där också skulle sitta fint...?
A Place Called Won't Be There
håller med.. vore schysst med lite nya band.
Omnia est Faeces
Ja, men jag har aldrig varti på festivalen :)
hmmm...näe.fast det har vi andra.och det vore schysst med lite andra band.fast vissa ser man ju gärna i repris såklart.
.. men du och jag skulle ju kunna träffa och röja på varje spelning som aldrig förr, då kanske det blir en upplevelse utöver det vanlig iaf? :)
Tappar en del bokstäver idag av någon anledning, som ni kanske ser.
Skulle vara kul om Yeah Yeah Yeahs och The Kills kom dit.
ja har inte heller vart där. Nästa år träffas vi där å super å röjer, oki? heh
jag kommer dit iaf....
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
hoppas de blir tyngre band '04....
mmm...oh yeah yeah yeahs är jag med på att vilkja ha dit. jo visst kan vi träffas där och röjja;)
ja vill se rammstein
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
blir tredje för min del.. funderar på att sporta roskilde nästa år också
Omnia est Faeces
jag vill se justin timberlake!!!
Fast att få ha nitbälte med sig in på området vore ju något som man borde få ha. Även ha med sig vatten.
Får man inte ha med sig nitbälte, huh? Vatten får man ha, de brukar ju lukta, eller så får man själv smaka och inte göra en min, typ..
eller hur.. får man inte ha nitbälte?
Omnia est Faeces
Det var ju många som inte fick komma in med nitbälten, skit löjligt. Att man sen kunde köpa nitbälten där inne på festival området var konstigast. Sen vatten hälde de ju ut för mig och andra istället för att bara lukta på det. Jag hörde även om dem som inte fick komma in med paraplyn.
precis. inte ens såna där små pyramidnitar fick komma in, man undrar ju hur stor skada dom kan göra.... Desaparecidos och Vue är det jag vill ha dit.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
även nästa år Fonkish
http://www.twitter.com/michaelcrackson
vad som hände?vad menar hon?eller du...? fick man inte komma in med nitbälte?vah?det visste jag inte...va skumt...
Nej det var många som blev stoppade med nitbälten vad jag såg och hörde. Mycket skumt är det :)
:) Folköl är dock den enda som gäller på festivaler för min del.. Det enda rätta
Ålltzen, Växjö, Bremen.
hip-hopo fonken P19 varför blev man stoppad för att ha nitbälte?säkert minst 40% kanske äger ett nitbälte av hultsfreds besökarna...?eller något sådant...
Inte vet jag, de har väl fått för sig att man kan bli skadad av nitbälten eller använda det som vapen. hmm skumt är det hur som helst. Det är ju inte så rockparty om man inte får ha nitbälte.
årets festival var lite för oplanerad från min sida. hängde lite för mkt. skulle ha softat runt inne på området lite mer. nästa år blir tredje året. ska jag äntligen få sova i EGEN sovsäck SJÄLV då? vore ganska fett. förövrigt var non phixion och beatnuts 2002 galet fett och att jean grae ställde in i år var fan en riktig besvikelse.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Ladytrons strul innan de börja spela var en stor besvikelse också :(
hmmm,,,vem behöver vapen på hultsfred? där ska ju alla bara festa och ha kul.