nej det är hett, inte, missade latin kings av den anledningen typ:(
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Linkin Park kan gott stanna hemma vad mig anbelangar
Omnia est Faeces
ähm, vadå.. vill du kalla dig liten? 170/ 53kg ;)
Omnia est Faeces
suck, dagen i-landsprob. ni får väl se till att ni har polare som kan hålla lite koll på er, vänngrupper iksom;) annars kan man ju stå längre bak..
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
AmyW -> det kan du haja FuelDOg -> sanning, de e ju ingen känsla i att stå längst bak.
Omnia est Faeces
bajrock?
Omnia est Faeces
DEFTONES
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
För mej blir första gången nu 04 och då ska d bli kul..! Var det ingen som tyckte LoopTroop gjorde än bra spelaning nu senast bara undra men hört att dom gjorde den jävligt bra...aja k-real
Allt försvann i tvätten!
saian supa crew, säger jag bara.
sis crew, ja!
Grymma förslag! Själv vill jag nog helst se DJ Shadow...
Check yourself and I'm out.
Aldrig mer Non Phixion. Aldrig.
Är det någon som vet när de släpper artisterna till hultsfred?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, jag. Som tidigast i sista veckan av november. Som senast andra veckan i februari. Just nu vet vi inte säkert.
okej, men shit va intressant det ska bli och veta.. tack så mkt..blomsta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ska dit, no doubt! Eller ja, beroende på ekonomin. Blir Roskilde + hultsfred eller bara den med bäst band beroende på ekonomin.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
blomsta P32 Varför inte non phixion? de va bland det grymaste jag sett på hultfred..
!
Franz Håller med om att det var en grym konsert, men de var inget kul att jobba med om man så säger. Tänker inte prata mer om sånt här på internet, men det finns 3000 andra artister att boka i stället, så varför ens diskutera frågan?
Beastie Boys hade nog ändå vart det mest klockrena!! Så jävla överfett! blomsta : Se nu till att ringa upp Mike D o snacka lite om en eventuell spelning på Hultan 2004 ;)
CAMPIONI!
jafan! bestie boys skulle vara jävligt tungt!
Omnia est Faeces
Rizmo: Fan, jag har tappat bort Michael Diamonds emailadress, har du den? Ärligt tror jag inte Beastie Boys bestämt sig för att turnéra Europa nästa sommar ännu. Det är alldeles för dyrt att göra så stora akter om de INTE är på Europaturné i samma period...
blomsta: nä jag har bara hans hemnummer om du vill ringa istället? Men höjer ni biljettpriset och meddelar att Beastie Boys ska lira så skulle ni lätt få dit era 25000 pers trots ett höjt pris ;) Har du planer på en USA tour ens? Jag vet ju inte ens va grabbarna sysslar med, hörde att de ska släppa nytt men men.. Vet du vad de planerar??
CAMPIONI!
det vore ju schysst om de kunde behålla de hiphop-akter som utlovats nästa år. för det var fan inte roligt när allt vart inställt. Wu Tang var väl där typ 98? grym konsert har jag hört och sett, men de är ju lite passé. Dead Prez vore rätt fett.
Rehab is for quiters.
Saïan supa crew vore det fetaste för övrigt. Och årets blir, folkabuss till hultsfred, åka ner till tyskland och köpa billig öl, dra till danmark och på roskilde. fett som fan. angående lite olika grejer som postats tidigare: vatten: att vakterna hällde ut vatten var ju rätt lugnt, var ju bara att ta med flaskan och fylla på inne på området. öl: ta en vagn och lasta 3 plattor så mår ni gött sen. nitbälten: det var skumt som fan, och dessutom var det bara vissa av de som visiterade som brydde sig. och att dom sålde såna där inne var ännu konstigare. antastning: förlåt killar jag hade svårt att hålla mig. en morgon när jag vaknade upp var det dock nån som taggat Firman Boys på min mage. nån som vill kännas vid det?
Rehab is for quiters.
clone:
Instämmer om att det vore kul om de kom... Det är ju inte bara vi som har det problemet dock. Roskilde tappade GangStarr och Nas iår exempelvis.
Har du nåt kul tips om hur man får kontrakterade rappare att dyka upp är du välkommen, vi har lite svårt att tvinga hit dem som det är nu...
Sen kan jag tillägga att det problem som var med VANLIGA nitbälten och -armband (dvs pyramidnitar och liknande) är borta nästa år. Alltihop byggde på en missuppfattning hos viss personal iår. Däremot är det inte tillåtet att ta på sig ett armband av typen Kerry King i Slayer nästa år heller...
Kolla länken!
Skit med... Ta bort ett utropstecken i länken eller nåt...
Cormega (fyfan vad häftigt) Jedi mind tricks Atmosphere igen!! gangstarr talib kweli common mos def jean grae nas mycket hiphop nästa år iaf!!
Immortal Technique vore också helt sjukt soft!!
Hej blomsta. Kolla upp med Louis Logic & MF Doom som ska på europa turne sommaren 2004! MF Doom skulle ju lätt bli årets namn :) + att Louis inte är helt fel. Lou har ju varit på hultsfred förut så han vill säkert dig igen!
Tänk er alla att se Viktor Vaughn vs MF DOOM Battle, LIVE
blomsta fixa dit Cunninlynguists också! ;)
Tjata inte så mkt på blomsta, han kan inte få se dit alla band! det räcker med beastie boys, snälla snälla snälla :P
CAMPIONI!
blomsta: jo, de verkar som att de stora grabbarna tycker att de kan göra lite som de vill. och det är ju tråkigt för dem som åkt dit för att se dem. dessutom verkar det vara rätt dålig koll hos deras managers. tråkigt är det i alla fall. vet du förresten varför campingen hade blivit mindre åt skogshållet?
Rehab is for quiters.
clone Campingen flyttas gradvis mot ängen eftersom det är planare mark och säkrare miljö gälllande brand- och inbrottsbevakning där... Tyvärr är det inte heller så enket att de största artisterna har de jävligaste arslena som managers och agenter. Många av de amerikanska mellanakterna tror att de kan skrämma fram några hundra dollar extra genom att bete sig som gangsters. Om man - som jag - inte vill behöva stå i halvt slagsmål en hel kväll och tjafsa om nån detalj i ett kontrakt som de låtsas inte sett innan, så får man väl strunta i att boka just de artisterna...
blomsta, okej, då förstår jag. Jag vart lite gnällig då vår så lysande campingplats från förra året plötsligt låg 10 meter från stängslet och man sista natten fick lida av kisslukten, så nästa år är det jag som bor någon annan stans. Jo, det är klart. Tråkigt med såna som bara gör det för pengarna. Synd på avhoppen i år, annars brukar det vara bra bredd, och bra utbud på Hultsfred.
Rehab is for quiters.
jag tycker campingen i år var skitbra.. i alla fall på ängen. o SNÄLLA hultsfred boka MYCKET hiphop!!! förra året när både SSC o Xzibit ställde in blev jag mkt ledsen... så please... mkt hiphop!!
Det blir massor av hiphopartister även 2004, även om jag blir mer och mer förbittrad inför varje år. Av någon jävla anledning är det mest rappare som ställer in sina gig. Rappare och reggaeartister. Hoppas på en vändning nästa år. Tänkte bara säga en sak till: Vore det inte jävligt trist att boka Atmosphere igen? Eller Non Phixion? Det finns ju en miljon artister att välja mellan och visst fan finns det grupper som vore mer spännande - än att se något man redan sett?
blomsta nää, skit i non phixion o atmosphere! de var där förra resp. förförra året, o dte ska va nya grejjer nästa år!
The Misfits Rancid Cradle Of Filth HIM The White Stripes Mew Lifehouse The K.G.B The Darkness + en massa trevligt folk och öl!.. =)
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Febril P18 Vettefan om jag vill ha dit misfits.. ifall det inet skulle bli original uppsättningen med Danzig.. då skulle jag döda för att se det.
Omnia est Faeces
Hedman P19 hehe, jag skulle gärna se dem endå, men din idé va inte dum.. jag diggar Michale graves mer.. Men eftersom "misfits" endast består av Jerry och Robo (som riktiga medlemar) så är det inge kul att se dom nu kanske.. skulle va kul att se Marky Ramone dock! =)
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Febril P18 -> Åfan, du är nog den första jag stött på som diggar Michale Graves mer än Danzig. Jo, dom kör ju sitt M25 eller vad dom kallar det.. känns som om dom borde lagt av för ett tag sen. Marky är kung
Omnia est Faeces
Fast ni kan gärna ta dit Chemical Brothers igen!!!!! Sån underbar konsert det var!!!
Skåne!
Inga band eller artister är bokade ännu, så det är nog önsketänkande...
Så fort det blir några bokningar klara så dyker det upp på
www.rockparty.se Kan tänka mig att nånting blir klart om en månad, men det mesta lär väl dyka upp i februari-april som vanligt...
aaah.. va jag längtar... kommer bli så.. ja *drömmer mig bort*.. blomsta : dra dit förstörda för livet på rookie-scenen ;)
CAMPIONI!
JAg vill se robbie williamssssssssssssssssss
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
min kompis lyckades somna stående längst frampå the streets, så livat vaden...hehe... sen va de nåt jävla nöt som kissade på de framför oss ben o sen smög iväg så de trodde det va vi... det va ioförsej jävligt kul...fast sura va de allt...ahhha...hultsfredsnostalgi.
GAAAAAAAH! Lever för Hultsfred just nu!
emmaboda. tss.. värsta pop-festivalen
Omnia est Faeces