snart sportlov, sen påsklov...sen hultsfred! yeaaaaaaaaaaaaaaaaa! sommar snart ju! :D
När börjar det klarna vilka de återstående (sgs alla) artisterna är?
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Några önskemål: Redhot chillipeppers, timbuktu, Ceasers palace, The roots och Common...
mars volta tool deftones a perfect circle system of a down sage francis sole vore grymt!!!!
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
System of a down vore ojojojoj! Men valet hiphop artister som kommer kan bli intressantare,vore grymt med någon som inte varit i norden förr!
tuffaste: atmosphere Timbuktu /MED Pepps Persson yeah!/ The Roots LoopTroop Lisa Miskovsky Saîan Supa Crew bara denna lilla skara skulle göra mig nöjd hela året fram till nästa hultsfred. ja vill juh så gärna dit ffs!!!
ohohoh. kalle baah och erykah Badu!! missade dem två helt =S
och förresten, fixa dit post!
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
När bokar ni artister egentligen, hultsfredsbokare? Snälla, jag hade inte bangat Saian supa crew! & helst att de inte ställer in denna gången??
Skåne!
jojonas lårer sjukt dumt och ganska fjortis, men skrev du till postis innan?? känner igen ditt nick grymt mycket! hehe =)
Skåne!
Kommer Looptroop?
Rastaman vibrations, yeah!
vergilius P17 fick med alla dom viktigaste banden.. skulle iofs va kul o se looptroop en tredje gång på hultsfred..
frågor på det?
ja vill va först med att skriva FYFAN VA GÖTT MED THE ROOTS!!
wu mobb deep cnn hoppas jag på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va nice med The Roots asså..! hoppas bara det inte blir inställt : /
allt bra blir inställt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja: Wu-Tang Clan, Non Phixion, Atmosphere, The Streets, Beatnuts, Akrobatik, Rakim Allah, Swollen Members, Demigodz, Sage Francis och Gravediggaz är ju rätt kassa egentligen...
Check yourself and I'm out.
höhö. kalle baah är iofs in my dreams mest men drömma går väl alltid =D haha de la soul ! the roots ! niceness.
ivorytheband P15 looptroop turnerar inte alls iår har jag fått höra på rockparty.se fett roligt att the roots komer btw..
Hej alla glada! Jag och min flickvän undrar om någon här har två platser över för oss två (inkl. packning). Helst ska ni åka från Stockholm, Lidköping eller Göteborg (eller något i närheten av dessa tre orter). Vore superkanon! Om ni skulle orka stå ut med oss två som båda är supersöta och gulliga så kan vi väl skicka ett eller två meddelande till mig, oskars. Taaack och ha det bra! / oskar & 10spänn
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A http://www.otechdesign.com
hoppas det inte kommer lika många beritar som förra året....ebbas första kommentar när vi kommer in på området: "så många fulla ungdomar!" ja, det var en tragisk syn, kändes inte alls lika kul som det gjort tidigare år. verkar som att de yngsta var mycket yngre än förut, men det värsta var nog som sagt alla jobbiga beritar som sprang runt o larvade sig. att man missade audioslave gjorde hela upplevelsen ännu surare. men trots allt detta funderar man nog kanske på att åka tillbaka ännu en gång - nån som vet vart man kan vinna en biljett?!
tusen spänn på att "oskars P18" är en svettpunkare
House is hiphop on fast forward ..
Looptroop turnerar inte i sommar nej,men det gör däremot Promoe med backups och skillnaden är antagligen hårfin...
The Roots kommer ju dit...............jag SKA dit i sommar.
MaKkan_XL, tusen spänn på att du är en hiphopare ;)
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A http://www.otechdesign.com
vad sägs om en whoa-camp.. där man kan slippa alla sviniga dräggpunkare osv.. hehe
hehe, tänk om det finns svettpunkare som har whoa då?
mixer P18 då är dom okey iaf.. hehe
inte om dom luktar då får vi duscha dom....
House is hiphop on fast forward ..
det sak bli ett dansbands tält i år! så jävla grymt! där kommer jag att hänga!
Ska´ru ha spö??
jag förstår inte att folk klagar över förra året! Anticon och dem var ju där!!! Sage!
Ska´ru ha spö??
bergman rock vore ju iofs fett också..
skulle snoop skulle komma skulle ja sova utanfor festival platsen monader innan...han e for javla bra... hoppas hultsfred 2005 blir super bra..ar aldrig varit po hultsfred men ja tankte mer po artisterna...
jag har fått information om att det antagligen kommer nya bandsläpp på tisdag.. gött de..
det var på tiden!! vad hålle de på med!!! 12 band eller vad de nu ahr bokat är inte mycket att komma med! särsklilt inte när roskilde har typ 1000000 band
Ska´ru ha spö??
jag kan nästan sätta 500 spänn på att white stripes kommer det ska bli spännande att se om jag har rätt..
the roots. just as my wish. yes!
Hoppas fan dom bjuder på någon hiphop imorgon...
Ett gäng nya artister: - Weeping Willows - The Mars Volta (US) - The Distillers (US) - Sophie Zelmani - José González - Promoe - The Bronx (US) - Automato (US) - Electric Eel Shock (Jpn) - Teitur (Fro) - The Washdown (US) - The Keys (UK) - Tiger Lou Inget jättekul, Automato kan dock bli soft tror jag. Promoe var ju rätt väntat.
nu känns det som om jasg skippar hultsfred. jag menar, inga vidare bra band, bo i crap tält, bli lack på människor, ute dass. och betala en hel massa stålars för det. speciellt när popagnade är gratis. åker hellre till London är hultsfred som det känns nu.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Enola... "inga vidare bra band" Det är ju grymt att du vet vilka band som vi ska boka, innan vi på festivalen själva ens vet vilka som ska tacka ja... Fast det är ju klart, London är ju fett sköj också.
mars volta kommer!!!! bara det är värt biljetten, fan vad göttans. väntar bara på bokning av. deftones a perfect circle non- prophets sole aesop rock system of a down ryan adams silverbullit tool gift of gab
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
nice med nya släpp.. jag undrar hur det går med Immortal Technique.. :)
Han svarar lite kasst på email, haha.
är immortal technique på gång?
Skåne!
immortal technique hade varit guld värt!
det har ju bara bokats shit om man jämför med roskilde....jaag tycker att priset på hultsfred bodre sänkas då det kostar typ lika mycket som roskilde...blird et inge mer bra på hultsfred snart så blir det roskilde...
Ska´ru ha spö??