blomsta haha, men han har svarat iaf? :)
tigermjölk här är en liten matteövning: Roskilde: 70.000 pers köper biljett för 1400 kr = 98.000.000 kr att bygga festivalområde och boka artister för Hultsfred: 25.000 pers köper biljett för 1200 kr = 30.000.000 kr att bygga festivalområde och boka artister för Vilken festival tror du kan boka dyrast artister? Och ska Hultsfred sänka biljettpriset, så att vi får ännu svårare att boka program som "nästan" ser lika dyrt ut ut som Roskildes?
Check yourself and I'm out.
Jag vet det är inte det som e grejen vilket jag trodde du skulle förstå....det kostar lite mer men är mycket bätte iallfall iår.. förra året tror jag nästan hultsfred var bättre trots ekonomin, men i år ser det gräsligt ut! Förra året gjorde ni en riktigt grym grej med JAM och bokade Anticon mfl. och jag hoppas på nåt liknande i år för det var jäkligt kul på hultsfred...
Ska´ru ha spö??
Men tappade din mamma dig när du var liten eller? Det är 27 artister av 120 presenterade. Om det inte ser toppen ut just nu, kan du inte vänta på åtminstone 50 akter till innan du öppnar din gnälliga trut?
håller med blomsta! 200ing hit eller dit! jag betalar gärna extra för en bra festival med bra artister å bra arrangemang osv!!!! hoppas det blir lika bra som förra året!
stämmer det som tidningarna skriver att morrisey kommer?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
ereduja ditt puckohuvud! Hultsfred är 200 spänn billagare!! Vafan snackar du om!!!! blomsta: varför är du så sur för?? är det för att du vet att ni har en sämst festival på gång? Skitsamma! jag drar till hultsfred om straightar upp er lite grann! men du verkar inte vilja ha någon negativ åsikt så skitsamma...jag sa att ni hade gjort en bra förra året och hoppades på ni skulle försöka göra en lika bra..men visst skit i det! Liksom sluta vara så jävla bitter... nej min morsa tappade inte mig...bara för att din morsa var klantig så var inte min det...
Ska´ru ha spö??
Gnäll lite mer då.
jääjj...
Omnia est Faeces
shit vad coolt..not....väntar med spånning på 23 mars...
Ska´ru ha spö??
23 mars?
Talib Kewli borde ta en titt förbi
23 mars stod det i nyhetsbrevet att det skulle släppa nya band...
Ska´ru ha spö??
promoe & alicia keys. yeey.
det är värt o betala biljetten bara för o se roots nästan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skrev percis in min kommentar till mobbade.tk hahah
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
kampanjen har börjat märker jag...
skulle det släppas nya akter imorrn?
Japp. 14-15 stycken nya artister i morgon tisdag blir det...
kan du ge några hints? :)
Nix. Sorry.
Nu är det tisdag och inga bandsläpp har ännu blivit offentliga :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
borde komma snart tycker man, börjar ju bli otålig :)
Ja, jag anser att de borde har uppgivit en tid när allting skulle meddelas, but hey, thats just me :P. eller de kanske skulle bli larvigt ;P
hhhmm....shit va drygt....jag vill veta om et blir nåt grymt eller inte.....
Ska´ru ha spö??
* new ASH * new! ALICIA KEYS * new! ASTA KASK * new! BROTHER ALI * new! DANKO JONES * new! DIZZEE RASCAL * new! FREQ NASTY VIDEO EXPERIENCE * new! HIM * new! INFUSION * new! MESHUGGAH * new! MUSTASCH * new! NICCOKICK * new! PHOENIX * new! PJ HARVEY * new! RALLYPACK * new! SNOW PATROL * new! SUGARPLUM FAIRY * new! THE (INTERNATIONAL) NOISE CONSPIRACY * new! THE CRASH * new! ZEKE
Ska´ru ha spö??
nice som fan med Brother Ali och Dizzee!
saknar lite reggae däremot..
more reggae and dancehall to the people!
Skåne!
Fan, Zeke och Danko Jones. kanske man släpar sig dit då :)
Omnia est Faeces
Brother ali kommer bli fett skönt! det är en av dom artisterna som jag skulle vilja se..
*asså, en av dom som jag önskade att jag skulle få se.. blev lite fel.
jag var tydligen i närbild på tv4as nyhetssändning från hultsfred i typ 6 sekunder.. ;)
inget bergman rock? tur att det är massa artister kvar :)
Va, kommer Bright Eyes? Står ju ingenstans...
What it is, it is and what it ain't, it ain't
förresten. vet itne riktigt hur klimatet är på hultsfred. typ, är det lugnt att bara fixa ett hänglås till till tältet om man inte vill ha alla sina saker stulna? eller måste man typ ha med sig en pitbull och binda fast utanför?
utter P17 Pittbulls är ganska lätta att ge mat så håller de sig upptagna, anställ istället en rabiat feministslyna (går att hitta lätt på hultsfred) eller en av hultsfredfestivalens idiotvaktjävlar med tjur-nacke och sätt nån av dem framför tältet.
K-LINE FUCKING ROCKSTAR
utter.. du ska absolut inte sätta hänglås på tältet. det är bara ett tecken på att du har saker av värde inne i tältet. vill folk in i ditt tält så tar dom sig in oavsett om det är låst eller ej.. :P
när kan man senast boka biljetter tror ni? måste kolla upp först om man får nå sommarjobb
reagerar ingen om det står ett gäng å typ klipper upp ett tält med en bultsax? :) men var gör man av alhokolen isåfall? den får man ju inte at med in på området.
ehrr hänglås hjälper inte. det är typ dem med hänglås som får inbrott i tältet. mitt tips är att tömma din väska + dem du delar tält med o sen göra ett kaos i tältet o bara ha allt huller om buller. första året packade jag aldrig upp väskan..den bara låg i tältet. den blev snodd..o där försvann då den med ehrr.typ det jag hade med mig.hehe :/
på tal om alkoholen..så kan man lämna in den i den där husvagen o ha lite där om man har köpt massor ..
Det bästa e ju o ha sakerna i bilen. Eller att knappt ha med sig något mer än sovsäck typ och pengar...öl&grejor fixar man ju alltid på något sätt.
strength
Vadå fattigt? Vi får ju Roots, Brother Ali och Dizzie!
Ja... Roots är ju rätt små. De ska boka ca 53 akter till så det är nog lite för tidigt att beklaga sig. Blev väldigt ledsen när jag såg att Mars Volta ställt in.
Jag har aldrig varit på Hultsfred, jag o några polare funderar på att dra dit. Fast dom säger att Hultsfred är fullt med slagge, jag vill chilla med öl, brudar och musik. Kanske blir Roskilde
Keep crushin'!