synd på mars volta :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gonewiththesin F17 Bara chilla o chilla. Jag vill helt enkelt röja på konserterna och chilla då och då, sitta med en stero brudar o dricka massa öl. Bråk och jag går inte hand i hand eftersom jag hatar bråk och har ett sådant temperament så att om någon börjar slutar jag aldrig hehe. Men det brukar gå fint faktiskt. Har bara hört att på Hultsfred så bråkas det hela tiden, vet inte alls om mina källor stämmer dock.
Keep crushin'!
ingen reggae på hultan :(
Söker du beef?
när släpps fler artister? e sugen på mer hiphop och iaf någon reggaeakt! :)
När jag och min kompis skulle gå på All Natural konserten skulle min kompis smuggla med sig sprit in. Sagt och gjort han band ett snöre runt foten och den andrar änden i hb-dunken. När vi kom till visiteringen muddrade vakterna honom men fann inget och släppte förbi honom. Jag dog när jag såg honom kuta från ingången med dunken fladdrande två meter bakom honom.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Jigg har ju lagt av med hade vatt najs med Kanye!
"God damn we can't even afford to die!"
fan, det är bara 50 band kvar att boka. jag börjar bli lite orolig. jag säger inte att det inte är något band jag vill se hittils, för det är det, men jag önskar fler band som jag vill se.. hehe :P fock itt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kris Kristofferson kommer...Jag kommer...
////
dom får jobba på att få tag i något bra nu när mars volta ställt in, detta var ett oerhört tunnt år hittills tycker jag, som det ser ut nu. lär jag bara planka in...
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
vergilius P18 "som det ser ut nu. lär jag bara planka in..." Lycka till.. :P
vore grymmt att se illbill nu när han släpper nytt och sånt, men det kommer väll inte hända..
iiiii
nä.
Check yourself and I'm out.
Det är säkert påtänkt vem som backar upp Brorsan på turnén, men jag har inte fått infon än. Ska kolla om jag kan få tag på dem och återkomma...
organism 12 kommer nog att bli mer spännande att se detta året med tanke på att han säkerligen kommer köra låtar från sitt nya album.. :)
hur blev det med cypress hill nu då, var det bara rykten eller...
skriv kort, helst inte alls
Soulchild P19 Har inte hört några rykten om att dom ska komma till hultsfred, men ztv:s festival i grebbestad har jag hört att dom ska komma till. synd bara att ztv ska vara sånna fitter och lägga festivalen på samma datum som hultsfred.. :P
dom har ju lagt hihopakterna på torsdagen rätt knas! ligger ju samtidigt!
"God damn we can't even afford to die!"
Ijahman håller helt klart me...
fan det är cirka 22 band jag vill se iår.. kommer bli grymt alltså!
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
hur övertalar man morsan om att man ska få åka när hennes argument handlar om att "men jag vill inte att du ska dit" och "det kan hända så mycket" - "tre dagar??!!" jisses. just talk to dad instead.? eller vadå?
phatie Lova henne att ringa vid en bestämd tid varje dag. Och GÖR det. Kan funka... Hon kanske känner sig lugnare på så sätt.
What it is, it is and what it ain't, it ain't
OneTrick & eriks - jofan. det där med telefongrejjen var ju mäkta smart. visserligen känner jag också ca 12 killar som ska dit som jag är ganska nära vän till allihoppa (de är mellan 16-20) så om de skulle hända ngt konstigt har jag ju dom + de tre jag åker ner med. men det bet inte på mamma. men telefon..hmm. tåls att ta upp! thanx! Felin är 17 när det är så det ska väl inte vara ngt problem. har ju biljett och får väl hoppas på att de räcker med att säga ett helt & giltigt födelsenr. med 4 sista sifforna. sånt går ju lätt att kolla upp om de nu är så angelägna lixom. tackar för allt ändå =)
det är några rappare kvar att presentera på Hultsfred faktiskt...
SuperRapMan "De jag helst vill se just nu är Organism 12, Promoe, The Roots...hoppas det kommer fler feta hiphopakter.." Du glömde brother Ali! :) Och jag tror blomsta vet eftersom det är han som bokar banden typ.. :P
Dialated peoples kommer! Jävlar va bra!
THE DISTILLERS!!! ;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
skulle det itne komam tre nya idag...fan vad seega de är..är typ 20 min. ifrån att köpa roskilde....
Ska´ru ha spö??
tigermjölk P18 dom har ju redan kommit gnällspik!
Inflikar lite om Morrissey & PJ Harvey ovanstående är ju såna som jag inte lyssnar på, men som enligt alla indikationer är svinbra...så om nån vänlig själ kunde säga vad man ska lyssna in sig på, så är jag tacksam...dels med hänsyn till vad som är deras bästa material, dels med hänsyn till vad som är mest sannolikt att bli framfört live
jag kom på idag att jag vill höra KENT spela en massa klassiker från första tre skivorna...så det vore en fin, oväntad, men realistisk (nåja) bokning så här i slutfasen :)
Dom skulle ha bokat The Transplants & Rancid tycker jag! ;D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
Soulchild: PJ:s starkaste stunder tycker jag hon har på förra plattan "Stories from the city, stories from the sea" och första skivan "Dry"... Det jag hört från nya plattan är också dunder. Hon blandar och ger från alla plattor live. Morrissey går fan inte att börja nån bra stans alls. Allt är lika sjukt grymt. Utgå från den feta artikeln i senaste numret av Sonic (finns i butik nu). Vad hundan Moz spelar live går nog inte att säga så lätt, men det blir nog rätt mycket från den helt nya plattan "You are the Quarry" som släpps om två veckor... symbiotmannen från K-d: Ja, det blir storbildsvisning på Hawaii. Strax före Mary J. SuperRapMannen: Nä, de är feta. Men inte på turné såvitt jag fattar...
när momemr resten av banden??
Ska´ru ha spö??
synd att inte looptroop kommer :(..
WanKers...GRABBEN!!!
resten av banden? såfort vi bokat dem... skOn: Truppen turnérar inte, däremot gör Promoe det. Han kommer. Med ytterligare åtmistone en looptroopare i släptåg.
fy fan vad jag börjar längta till årets festival nu, jag börjar känna suget gripa tag i min kropp nu. Måste övertyga päronen att ge mig en biljett som student present =D Jävligt överfett med Dilated Peoples också, alltid velat se dom, samma med the roots. Och Brother Ali är ju ruggigt tung. Jag ber till gud att ingen av dom ställer in.
är det nån som vet hurdan the roots livesättning ser ut? hänger inte med alls, egentligen...
Jag börjar se framemot hultsfred mer och mer nu. Ska bli fantastiskt att få se bright eyes igen! och Morrissey går ju inte av för hackor heller.
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
GOTHAM ROAD skulle inte varit helt fel på festivalen ;D
Soulchild P19, livesättningen är väll gruppen antar jag? om dom inte har med några extramusiker eller nått..
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Hur många "baja major" eller va de heter hade dom där förra året? ... och finns dom utsprida lite överallt i festivalen så man inte behöver gå till ett speciellt ställe där de bara finns 20st kanske
fan, ryktas om att roots ställer in? hört det från folk som ligger på samma skivbolag som dom... : / hoppas bara det e falska rykten!
Roots kommer inte ställa in. Sluta snacka skit på internet om du inte har någon källa. Eller vill du ange källan? Det finns 250 toaletter totalt på området, inte bara bajamajor utan massor av riktiga vattentoaletter. De finns utplacerade på väldigt många ställen både på campingen, parkeringen och självklart på festivalområdet...
jag snackar inte skit, sa bara vad jag hört från vad jag tyckte var en tillräckligt pålilig källa för att man ska börja bli lite orolig.. självklart hoppas jag att det inte blir så.. du behöver inte va otrevlig lixom
blomsta, är det typ 5 kilometer mellan varje vattentoalett eller ligger dom något sånär tätt på campingen så det är lätt att få tag på? ja tror jag lider av samma fobi som SuperRapMan.. och när ja ändå talar till dig, glöm inte bergman rock ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
vaaaaaaa shit jag kollade schemat nu..shit va käääässst upplagt om man ska följa min smak... phoenix, dilated peoples, alicia, roots, dizze rascal och air ALLA samma dag....snälla...va jag kan åka hem efter torsdagen.. och shit va alal kommer i blockering för de andra...erkänn bara kunna se 45 minuter av roots för att sen springa till rascal. och phoenix se i en halvtimme...skit nej... på fredag bara mary j blige man vill se typ och lördagen petter...kanske......nej fan va o hoppas de resterade 38 banden är skitfeta och sprids ut på fre och lör... aja annars blir det mycekt festande sista dagarna
iof morrissey på lördagen...det är fett.....
bewman ange källan eller köp att jag kallar det skitsnack!