Snart sååååååå...=)
strength
Är det dansgolv på Atlantis? Är det nytt för iår då eller? för det var det väl inte förra året?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Atlantis byter skepnad vid tiotiden på kvällen och då blir det Atlantis Bass Camp därinne... Dansgolvet är en av alla nyheterna med det tältet i år.
Check yourself and I'm out.
underbar flyttning av essex green by the way.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
och randy till midnatt, uppvärmd av dilated! nu blir ju även fredan helschysst!
jävlar va vi ska festa gott folk!
strength
blomsta P32 kommer den där UK artisten som rappar typ något "what you call this urban , What you call dig garage, what you call this 2step" typ något sånt går hans låt kommer ej håg va han heter.. Sen så undrar ja också om killen som gör låten "hej monica" kommer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spöket wiley har gått under jorden och ingen, inte ens hans agent eller skivbolag, vet var han är eller vilka gig han vill göra i sommar... Hej Monika-skiten ska ni inte behöva höra på Hultsfred.
nic & the family hade jag gärna velat se på hultsfred, släng upp honom på nån liten scen elelr vad som helst...han måste komma
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
And one och spöket, va fan e det ni säger? jävla sthlms nördar som gillar sånn musik shit ni får sova bland punkarna eller nått inte i vårt hiphopcamp....fu ge laaaaaaa....... Blomsta FETT med dansgolv riktigt fett....typ som en utomhus klubb då eller? fett fett fett.....minns förra året att där fanns typ ett dansgolv lite avsides där dom spela massa techno o rave o sånt...men det sög ju, blir fett med hiphop dansgolv mer....men kan du förklara lite mer om det där atlantis bass camp eller va det hette....va e det?
House is hiphop on fast forward ..
Blomsta Vad e de för fel på moica killen? ... ja älskar han för han gör narr av hela håkan "bög" hellstöms grej eller vad fan han heter! big up till honom helt enkelt ni borde boka såna hej då!
jag älskar sånna popdängor ska skaffa sån frilla
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
spöket P21 Han kanske gör narr av Håkan hellström, men tycker du verkligen att han är bra???!! Du kan ju inte mena att du vill lyssna på honom bara för att han gör narr av folk? Hmm..
mixer Nej klart!. Men vadå jag tycker han e ganska skön .. skön låt när man sitter i en park och softar. Så vad e det för skillnad på denna kille och Håkan lixom? ja ser inget, det enda ja ser är att dom gör liknande musik fast denna kille e dubbelt så skön.
jag är heller inget håkan-fan, men har för mig att han gjort nån låt med nåt afrikask samba-band? Iaf, har för mig att den var ganska OK..
afrikanskt samba band ska det stå..
fan det finns annat än hiphop att se =) tycker det där med altantis bass camp verkar skit bra.mer dans åt folket! ah ska hursomhelst bli jävlit intressant hultsfred i år!
wööörd.....undrar bara hur det där bass camp e upplagt...e det typ koncerter också ett dansgolv så det hela blir typ en nattklubb fast utomhus elle vad
Allt är väl i Atlantis-tältet. Inte så konstigt tycker jag...
Atlantis Bass Camp i Atlantis-tältet: Öppnar: Torsdag 23.30 (med Dizzee Rascal, 2ManyDJ's, Aquasky&RaggaTwins), Fredag 22.30 (med Peaches, Anthony Rother, Infusion och några till) Lördag 23.30 (med en ännu så länge hemlig feeet artist, SUMO, FreQ Nasty och några till) Då är tältet ombyggt från dagens "vanliga" gig till en mer klubbliknande miljö (exakt hur är hemligt än så länge, haha). Nytt för i år i Atlantistältet är att det ligger ett bra golv som är grymt att dansa på och att tältet är smockfullt med maxade videoskärmar som ska höja helhetsupplevelsen. Flera av artisterna har med egna VJ:s som ska mixa bilder åt discjockarna. Fet satsning på PA-anläggningen kommer också garantera att man får den rätta känslan i bröstet för dansen...
blomsta gryyyyyyyyyyyyyyyyymmt
låter skitnice med Bass Camp! :)
nya artister imorrn. spännande. varför sitter ja alltid här uppe hela natten och intalar mig själv att "jo! dom kanske visst släpper artisterna lite tidigare än planerat!"?
hur många artister släpps?
3-4 enligt blomsta och alla ska va typ hiphop reggea eller liknande genre....inga har släppts än iaf...
hmm, detta bandsläppet var bara rookieband.. undrar när dom feta grejerna kommer?
vafan, vart är dom feta grejerna?
böf
eller iofs Eyedea & Abilities kommer ju kom jag på.. men det kommer väl mer feta grejer hoppas jag.
exakt ingen.
ska det komma mer idag, eller va det bara rookieband? : /
Hur många kommer av dessa då: Ken Rastegar Sam E
skriv kort, helst inte alls
blomsta varför släpptes inga feta artister idag? bara rookie shiiiet
Allt som är kvar släpps på måndag sägs det. Tråkigt som fan att dom bara släppte rookie-band idag. Men nån gång måste dom med släppas...
FF ville inte komma rookiebanden släpper vi alltid för sig själv och de är knappast skit...
Så det blev inget Red-5 iår heller, där ser man... Vore kul med en sista stor akt, men det är väl inget man kan hoppas på. Ser bra ut som det är på dom stora scenerna.
blomsta var är de 3-4 hiphopreggeadancehall artisterna du snacka om?
kan ni inte försöka boka sveriges bästa rappare Profilen till gig fan mer svensk hiphop tack .. då snackar vi ej om fattaru 4evärlden sam e eller ison & fille .. alla andra utom dom tack och hej
Sitter redan i bilen på väg ner... nästan.
Vi släpper de sista namnen på måndag. Idag var bara ROOKIE-artister...
spöket P21 Tycker du att Profilen är sveriges bästa rappare? hmm..
nope.. sverige har betydligt bättre att erbjuda tykcer jag..
mixer Ja jag tycker han är sveriges bästa rappare. finns faktist ingen som honom han har alltid varit grym på de han gör
blomsta, släpper ni samtliga resterande 20 på måndag?
ja jag säger också phenomena 3 på största scenen
alltså: på min lista står det 14 nya - ännu inte släppta - namn just nu, så det kan hända att det inte blir fullt 20. Vet inte varför det står just så på
www.rockparty.se Men det kommer inga avgörande namn efter måndag, utan mer kompletterande bokningar. Poeter, performance-artister osv osv.
men BLOMSTA !!!!! Men det kommer inga avgörande namn efter måndag, utan mer kompletterande bokningar. Poeter, performance-artister osv osv. va e det för snack? du sa till mig att 3-4 hiphop artister skulle släppas...eller inom liknande genre? plus att det skulle släppas en FET artist till bass camp jamen.....e allt bara skitsnack eller va e det frågan om?
aha ok....då får jag hoppas de finns 3-4 hiphop artister bland dom 14 plus att en ska vara riktigt FETT......
jag hoppas bara på lite ragga musik, hiphopen tar för stor plats i år
dancehall antar ja han syftar på .. någon liknande artist därifrån
Horny P19 det e inte en hel del hiphop nu tycker jag...med tanke på att det är världens mest populära musik genre borde utbudet vara mer dominerande bland årets line-up man ska väl boka artister efter vad folket vill höra?