Nu vill jag verkligen veta! Folk påstår att the roots har ställt in, men det står inget om de på hemsidan vad jag kan se, eller i nån av annonserna. någon som vet hur det ligger till? :)
n-town wackers..
säkert redan nån som har frågat och svarat men årkar inte gå igenom 800 inlägg.. Finns de ramp där ?
laksrisal
Ja det finns ramp, stod nåt om det på hemsidan.
Jag har inte fått någon information om att Roots skulle ställt in och jag arbetar som presschef på Hultsfredsfestivalen. Hoppas min trovärdighet är hyggligt stor... De kommer spela på Hultsfred.
Check yourself and I'm out.
tält? jag sover i en lägenhet med 4 flickor - it's all good. :D såna features man får när man är admin vet ni ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Daviden, skulle det vara lyxigt? Lägenhet..hah! känns lixom onödigt att åka dit då..tjejerna däremot är jag lite avis på :)
Blomsta kan man handla mat med rikskuponger inne på festivalområdet?
House is hiphop on fast forward ..
haha :) inte min crib ju...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja som trodde jag var överklass som sov i husvagn. men icke. lägenhet? pfft.. :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
utter haha! :) inte överklass, får man chansen och möjligheten så tar man den ju :) - jag ska fan grilla varje dag!
amen lägg av! ofta man vill sova i lägenhet, fan campingen är ju halva nöjet ffs.. :)
sant....
Då kan man lika bra sitta på bolkongen med bandare om det ska vara så.
Jag har ingen forumsignatur.
haha... såja såja... hoppas att det börjar regna :P
daviden, mjaa. det skulle va för dom där tjejerna du skulle kinesa med :)
utter kommer inte att hända någonting öht :) det är vänner, no more, no less - så sluta nu tänka freudianska tankar :P
daviden, "vänner, no more". känns som jag har hört den förut :P
utter tro mig, jag är annorlunda :)
ok... om någon låter mig få sova i deras tält en natt så kommer jag att göra det... vem vill ha mig i sitt tält en natt? :D
daviden, haha gulp! ta du din lägenhet! ;)
...mm, och hör sen :P
förresten. denna tråden har ju snart legat uppe i ett år, är det nån som har koll på om det platsar i nån rekordbok av nått slag?
har ja helt fel eller är det så att det inte finns nångon reggae alls på hultan? :/
Helt fel. Kolla på www.rockparty.se Svenska Akademien och The Iskariots reggaeband... Killers och Las Palmas är väl åtmistone starkt reggaeinspirerade.
blomsta P32 Jag ska rätta hennes fråga åt dig!.. har ja helt fel eller är det så att det inte finns nångon Dancehall(ragga) alls på hultan? :/ .. kanske var lättare nu att förstå?
Då hade hon väl skrivit det? Omöjligt att förstå annars.
jag har en fråga har ja helt fel eller är det så att det inte finns nångon Dancehall(ragga) alls på hultan? :/ .`???
Om Svenska Akademien kör Snappahaneklanen så blir det väl lite ragga kan man tycka... Freestylers brukar vara kraftigt raggainfluerade också...
hehe det va inte mycket att hänga i granen.....nästa år kanske?
Kan ingen läsa informationen på
www.rockparty.se ?
Självklart är både pst och lizzylarge med Org12 på scenen i Hultsfred.
SuperRapMan P18 hopppas inte , så jävla värdelös o ful....men det kommer han troligtvis göra när han varit med på de andra koncerterna nu senast....
DJ Large...
SuperRapMan P18 jupps det kan jag också hålla med om...men när jag ser han på scen så känns det inte riktigt rätt...jag vet inte fan...han rör sig och rappar på ett sätt som jag inte kan koppla till hiphop...snarare nån talangtävling när man var tio....helt ärligt....
jaa men hur många ggr har man inte sett svenska akademien? nää ja e besviken, inte för att ja ska till hultsfred men iaf :)
Sid. Så du frågade inte för att du var intresserad utan för att du hade hört att det inte var nån reggae på Hultsfred och ville bara berätta vad du hört? Otroligt låg nivå på den här hemsidan numer, fanemej... Är det nån mer som inte bryr sig nog mycket för att undra nåt, men ändå vill fråga något som de kanske tror att de hört något om?
blomsta P32 haha sant, men jag ska iaf dit jag har underlag för mina förfrågningar;)
Carl_the_killer P60 jag besparar blomsta besväret...LÄS PÅ WWW.ROCKPARTY.SE
knuski F60 HAHAH :D .... ja om du tycker svenska akademin räknas som reggae så e det dom .. men ja säger som så att det inte kommer ett enda skit väldigt kefft för nu e ju tex dancehall inne så då borde dom ha någon sådan artist men men ..
jag bryr mig inte jag ska bara hänga på atlantis bass camp alla nätter, när jag inte ser dilated peoples eller the roots
daviden
Oj.. haha skön grej =) får beräkna det sen när man kommer hem om man överlevt!
sååå fet sida.....stämmmer den??
MaKkan_XL finns väl bara ett sätt att ta reda på det? :P
hur mycket kläder osv behöver man?
det du har på dig
jaa det du har på dig ggr 2, på nätterna e det svin kallt no doubt
shit, jag tog med mig på tok för mycket kläder förra året. det ända man borde ha mycket av är underkläder..
haha tvärtom enligt mig, man pallar fan inte byta kallingar om man krökar hela tiden....sen e det skönt att ha det varmt o gott i tältet på nätterna = mycke kläder på sig....eller mycke o mycke, det räcker med två byxor 2 tröjor 2 sstrumpor osv.....
Sitter här, ruskigt laddad, och lyssnar på The Diary of Alicia Keys. Huua va bra.
skriv kort, helst inte alls