Nu vill jag verkligen veta! Folk påstår att the roots har ställt in, men det står inget om de på hemsidan vad jag kan se, eller i nån av annonserna. någon som vet hur det ligger till? :)
n-town wackers..
säkert redan nån som har frågat och svarat men årkar inte gå igenom 800 inlägg.. Finns de ramp där ?
laksrisal
Ja det finns ramp, stod nåt om det på hemsidan.
Jag har inte fått någon information om att Roots skulle ställt in och jag arbetar som presschef på Hultsfredsfestivalen. Hoppas min trovärdighet är hyggligt stor... De kommer spela på Hultsfred.
Check yourself and I'm out.
tält? jag sover i en lägenhet med 4 flickor - it's all good. :D såna features man får när man är admin vet ni ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Daviden, skulle det vara lyxigt? Lägenhet..hah! känns lixom onödigt att åka dit då..tjejerna däremot är jag lite avis på :)
Blomsta kan man handla mat med rikskuponger inne på festivalområdet?
House is hiphop on fast forward ..
haha :) inte min crib ju...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja som trodde jag var överklass som sov i husvagn. men icke. lägenhet? pfft.. :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
utter haha! :) inte överklass, får man chansen och möjligheten så tar man den ju :) - jag ska fan grilla varje dag!
amen lägg av! ofta man vill sova i lägenhet, fan campingen är ju halva nöjet ffs.. :)
sant....
Då kan man lika bra sitta på bolkongen med bandare om det ska vara så.
Jag har ingen forumsignatur.
haha... såja såja... hoppas att det börjar regna :P
daviden, mjaa. det skulle va för dom där tjejerna du skulle kinesa med :)
utter kommer inte att hända någonting öht :) det är vänner, no more, no less - så sluta nu tänka freudianska tankar :P
daviden, "vänner, no more". känns som jag har hört den förut :P
utter tro mig, jag är annorlunda :)