rövslickare köp en dagslinser istället. hade ju varit ganska jobbigt om du tappar dom vanliga linserna, för dom är väl ganska dyra har jag för mig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men kan man inte köpa typ 5 par endagslinser då? det vore väl mest praktiskt. det borde fan jag göra.
Rehab is for quiters.
Nuförtiden har jag dygnetruntlinser, men förr i tiden när jag hade vanliga månadslinser brukade jag faktiskt sova med dem inne de ca 4 nätter det rör sig om. Rekommenderas knappast av en optiker men det funkade för mig. Beror säkert på hur känsliga ögon man har och så där. Endagslinser är väl ett sundare alternativ.
What it is, it is and what it ain't, it ain't
jag sover också med linser alltid sen tvättar jag dom kanske e´fter 5 dagar...har funkat i 4 år nu
House is hiphop on fast forward ..
fy fan det börjar närma sig nu
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
men man brukar kunna få 15-dagars-prover hos vissa optiker om man har tur. då blir det gratis och gratis är godast.
Rehab is for quiters.
jag ska köra linser. jag är en jävel på att ta ut dom på fyllan. sen på morgonen kan man ju tvätta händerna o gnugga med det medlet man har linserna i så är det inga problem. brillorna sabbar mitt "game" lite;) inte långt kvar nu.. snart smäller det:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aaaw fan va det suger o ha linser på hultsfred .. såå så opraktiskt .. =/
mjao!
haha ah det är klart! fast ibland önskar man att man inte behövde skiten =/
mjao!
sup er fulla så kommer ni garanterat skit i om ni ser eller inte, det är för fan festival man får vingla runt och gå in i saker och skita i allt... bagarmossen challalalala!!!!
Men jävlar vilken optikertråd detta har blivit då. Nu börjar man se fram emot skiten som fan iaf, en å en halv vecka kvar!!
nån mer än jag som ska upp den 14 ( jävla cp vänner som tycker att man ska vara där en dag innan man får komma in)
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
de flesta åker väl upp en dag innan minst? vårt gäng ska upp tåv dagar innan bara för att få en hyffsad tält plats....o för att supa satan
Kan inte vara värre med linser på hultsfred än det är när jag släpar mig hem från krogen och då lyckas jag alltid få ner dem i burkarna utan problem Har haft dem i ett halvår bara, men iaf lärt mig att sätta i utan spegel nu så jag är inte riktigt lika osmidig. Funderar iof på att gå till nån optiker och låtsas vilja pröva endagslinser och plocka ut några på prov som jag kan använda där. Har fucking astigmatik och skit så linserna funkar inte alls om jag sovit med dem eftersom de inte kan snurra runt och fixa ljusbrytningen.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
vilken tävling?den som man kunde vinna biljetter?
tävlingen står på första sidan här på whoa under den där lilla kartan eller vad det är =) jag drar ner på tisdagen, då campingen öppnar väl? det är bara en vecka kvar nu! första året också - blir ju dubbelt så spännande! iiihk. kramar till alla sköna hultsfredspeeps!
boka om, funkade för mig förra året
synonymous P16 ey, du vann en biljett ju! grattis mään.. :)
tidsagen den?...
Mac is back
mmm.. fotbollen på hawaii kommer bli grymt!
slut på biljetter!??! var kan de annars beställas?
Hepp och pepp
vart är det slut på biljetter?kan inte va möjligt..
Check yourself and I'm out.
blomsta hur funkar det där med basketen på hultan? kan man låna bollar där, eller måste man lämna in nån handpenning eller kanske tillochmed pröjsa för att få låna? är det nån arrangerad tävling?
kan ngn klistra in sidan där det står om poetry night-grejjen (eller vad det nu var) som bl.a. Kung Henry ska va med på? hittar inget om var den infon finns på rockparty.se =( vore helschyst för ja läste ngt om de på affischerna.
blomsta svara på min fråga e du snäll?? infon finns inte på sidan nee...
Vad kostar ölen i öltälten? Jag kom på at man måste ju ha öl på fotbollsmatchen
Storbildsskärmen hänger halvvägs ute i publikområdet vid Hawaii, på mixertornet.
Hultan kommer kanske ställa in, inte särskilt troligt dock, isf blir det pga grund av att brandmännen ska ut i strejk, det finns 20 speciellt utbildade brandmän i Hultsfred som har ansökt om att få jobba ändå..dom har dock inte fått svar än.. källa : www.barometern.se
Refillable
d tror jag inte ett dyft på Basema
Varför i helvete läser ingen på
www.rockparty.se ?
Längst upp till vänster på förstasidan står det så här:
"HULTSFRED STÄLLER INTE IN PÅ GRUND AV BRANDMÄNS KONFLIKTHOT.
Föreningen Rockparty kommer inte tvingas ställa in Hultsfredsfestivalen på grund av det konflikthot som fackförbundet Deltidsbrandmännen gått ut med.
Hultsfredsfestivalen har fått dispens från konflikthotet. Säkerheten på festivalen äventyras därmed inte alls på grund av den varslade konflikten."
vad kostar det att duscha? även om man inte gör sånt på festival... :)
blomsta P32 svara på min fråga om basketen......
klart man får spela basket. man utmanar helt enkelt de som vann innan. Herre på täppan-stajl. vet inte vad det kostar att duscha.
Hur kommer det sig att megafestivalen kan få dit missy men inte hultsfred? ... trodde hultsfred var en större festival. för oss alla som klagar på att det e lite hiphop så borde ni kunna tagit dit missy
det är väldigt mycket hiphop i år på hultsfred skulle jag nog säga. däremot inte så mycket reggae...men man kan inte alltid få allt
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
nop tycker jag en .. 1 enda hiphop akt i år faktist och det är dilated. så missy skulle sitta bra
Blomsta fan va seg du e....frågan va om hur man lånar boll och hur det där funkar?
spöket? Hört talas om någon av följande? The Roots? Jean Grae? Dizzee Rascal? Brother Ali? Eyedea & Abilities? Petter? Organism12? Missy. Elliot. Vi. Får. Väl. Se. Om man utmanar de som vann streetbasketen senast, så får man självklart fortsätta spela boll med just den bollen som de använde. Man hyr ingen boll såvitt jag vet...
The roots = R&b Jean Grae = aldrig hört talas om. Dizzee Rascal = jungel.2step.garage(kanske lite hiphop) Brother Ali = aldrig hört talas om. Eyedea & Abilities = hmm Petter = Pop Organism 12 = hade glömt han hiphop.. så som sagt mer hiphop skulle sitta bra. just nu ser jag bara 2 hiphop akter Org12 & dilated
spöket hahahaha varför uttalar du dig när du uppenbarligen inte har någon koll?
"The roots = R&b" HAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH AHAHAHAA
OneTrick F22 någon koll på vad?.. jag anser att det är för lite hiphop .. om du ska vara petig kan jag lägga in Jean Grae ,Brother Ali ,Eyedea & Abilities som hiphop också .. eftersom jag inte vet så mycket om dom men då har vi 5st hiphop akter.. och 1 av dom 5 är ett stort namn .. (jag är inte så underground som ni är så jag vet inte så mycket om dom andra) bewman P18 Vad ska man kalla det? Rap/R&b kanske Rap på r&b beats.
Alla måste inte gilla allt här i världen och även om du självklart mer än gärna (för mig) får åka till Hultsfred så kan jag ju inte säga att just du absolut borde åka.
Tror att du garanterat skulle gilla flera av de artister som du inte hört talas om ifall du bara ger dem chansen - själv tycker jag Jean Grae, Brother Ali, Organism12, Eyedea & Abilites, Puppetmastaz, The Roots, Automato, Snook, Dilated Peoples och Jonzi D & DJ Pogo är det mest spännande som det gick att få tag på till sommarens Hultsfredsfestival.
Annars hade jag/vi inte bokat dem!
Gå gärna in på
www.rockparty.se , där kan du både läsa om och provlyssna en låt med nästan allihop.
Jean Graes - "Hater's Anthem" är fan en klassiker. Skönt omogen.
E&A - "Now" visar hur vansinnigt tight Eyedea är och Abilities får visa klassen
Snooks låt om deras Hultsfredsgig "17 juni" skruvar upp festivalpeppen till sjuka höjder!
Brother Ali - "Forrest Whitiker" har grymma rader som ""I'm albino man, I know I'm pink and pale / and I'm hairy as hell everywhere but finger nails / I shave a cranium that ain't quite shaped right / face type shiny and I stay up and write late nights"
Puppetmastaz - "Pet Sounds" måste man kanske uppleva live för att haja den enorma storheten i, men låten svänger skönt också. Det är - hur sjukt det än låter - en rappande dockteater.
Peshis gamla "Jealousy" håller grym klass fortfarande
osv osv...
Det är bara att lyssna in sig!
Glömde jag Promoe? Skumt. Nä, jag kan fan inte hålla med om att det är för lite hiphop. Sorry.
ja tänkte fråga angående toaletterna . bajamajorna har jag hört är gratis men dom vågar man ej gå in på .för det finns alla slags sjukdommar där. men kostar det att gå in på "vanliga" toaletter? .. och om varför?
Bajamajor går det att bajsa i. Väldigt många gör det. Har aldrig hört talas om att någon blir sjuk. Kostar gratis för besökare, även om de är rätt dyra att hyra in. Vattentoaletter går det också att bajsa i. Många gör det också. Tror det kostar en 5a eller en 10a. Har aldrig hört talas om att någon tycker det är dyrt på centralen, även om de har sina toaletter stående där hela året. De är sjukt dyra att hyra in och installera på festivalen. Därför kostar de en symbolisk summa att använda (en summa som alltså LÅNGT ifrån täcker kostnaden för festivalen att hyra in dem).
jag tycker det aldrig ska spela nån roll vad det kostar att hyra in vattentoaletter.....
spöket P21 Alltså du har ju uppenbarligen inte någon större koll på musiken, det visade din uppradning tydligt. Du kan väl hålla med om att det rätt töntigt att dissa något som man inte vet något om? Det är ungefär som att jag skulle klaga på att det är för lite synth på Hultsfred, trots att jag eg. inte har någon koll på synthmusik, eller vilka band som faktiskt spelar synth.