Haha. Så du menar att vi borde ha hiphopartister bokade i proportion till den svenska skivförsäljningen? I så fall har vi lite för mycket rapping... Tror faktiskt fördelningen av musikstilar på Hultsfred speglar rätt väl vad publiken vill ha och jag tror inte en renodlad hiphop/reggae/rnb-festival skulle klara sig särskilt bra i Sverige. Kom också ihåg att det är ytterst få som ser fler än ungefär 10 artister på en och samma festival. Även om man inte gillar all urbanmusik på Hultsfred, så kan man ändå fylla hela sin helg med konserter (och allt annat man ska hinna på festival)!
Check yourself and I'm out.
joo kan va sant...men på nått sett ser jag inte hultsfred som en svensk festival, för jag har fan träffat norrmän danskar tyska amerikaner m.m under festivalen...och hiphop är ju populärt i alla dessa länder med....men fukk denna disskusionen, jag vill vet varför mina 3-4 artister du snacka om inte har släppts....och minst en ska va FET kom ihåg det;)! då menar jag FET som tex dilated eller större
House is hiphop on fast forward ..
eyedea å abilities kommer ju nu också! ska bli fett!
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun// they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//
horny; jag sa inte att det inte är en svensk festival, jag sa att jag inte ser det som en ....skillnad
förresten, ska mars volta få några ersättare? eller är det kanske redan fixat?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
släpps de sista stora imorrn alltså?
stora och stora, men ett 15-20-tal namn kommer upp snart på
rockparty.se ...
snart alltså??!?!?! menas det ikväll??
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
Inte innan du går och lägger dig i alla fall...
blomsta w´hatta? va hände med mina 3-4 artister som skulle va FETA....peshi, svenska akademin bla bla bla...shit fett besviken....
det är mycke snack
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inge feta hiphopartister riktigt...av de sista släppen alltså..dock bara enligt min smak. däremot Stonebridge och Freestylers är riktigt fett..det blandat med Infusion, Air, Phoenix osv bidrar en total jväal dansVM i år!.....iof inte air så dans men mmm
ja stonebridge var jävligt nice och sen så kom det upp lite andra tunga djs. lär bli galet
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Vilket jäkla gnäll!? Jean Grae, Jonzi D & DJ Pogo, Eyedea & Abilities, Peshi, Freestylers, Svenska Akademien - tycker finns en del att lyssna på som jag själv åtminstone tycker är vansinnigt fett - kanske de allra fetaste i år...
fan va glad jag blir, Jean Grae!! Fett besviken på att hon ställde in förra året så det här är bara skitnice! :) kommer bli jävligt bra i år, synd bara att det egentligen inte blev nå reggae. förutom svenska akademien då..
blomsta fixa fler internationella hiphop artister tack....sen är det väl klart att man gnäller på dig som har makten att påverka valet av artister, alltid nån som inte blir nöjd ju
Men det är ju sjukt mycket fet utländsk hiphop i år! Eyedea liksom, bara det är en dröm jag aldrig trodde skulle bli sann. Det är för fan ingen renodlad hiphopfestival, jag förstår inte vad mer man kan begära... andra genrer måste ju också få plats.
What it is, it is and what it ain't, it ain't
jag är glad för min roskilde biljett.shit vad mycket skit som kommer till hultsfred...
Ska´ru ha spö??
ja, det e ju massa skit som kommer. The Roots, Dilated Peoples, Brother Ali, Jean Grae, Mary J Blige osv..
jag sa att jag skulle åka till hultsfred om dom bokade pink grease. och nu har dom gjort det så jag har väl inget val... (för övrigt så var jag uppe på scenen med bandet när dom spelade på debaser i mars...skryyyyyyt)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
jag vill ha meeeeeeeeeer
finns det ingen tråd för packlistor??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
jag ryser av välbehag. så många feta baand =D har betalat pengar till polarn som ska köpa biljetter. har fixat allt med bensinpengar till snubben som ska skjutsa ner mitt gäng och allt är frid och fröjd. im so happy happy happy =)
shit jag vill ha mer utländsk hiphop..!!! MEEEER!!!!!
Makkan, ok, du har klargjort dina synpunkter. Det räcker nu. Du kommer inte kunna göra Hultsfred till en renodlad hiphop-festival. Var istället nöjd över den bästa soul/hiphop line-upen kanske rentav någonsin i festivalens historia!?
skriv kort, helst inte alls
men asså hiphop/ragga/rnb/reggea, (kanske nån annan genre klassas nått som men), artisterna hitills är: Organism 12 Promoe Petter Svenska akademien Peshi Snook Alicia Keys Mary J blige Brother Ali Dilated peoples The Roots Dizzie Rascal E&A Pink Grease Automato Jean grae ok det är väl fettt då......hade det släppts EN fet artist till, hade jag vatt helnöjd....typ beatnuts, eller kanske nån från eastern conference..... men sen undrar jag över en grej,vad jag förstod så skulle dom där atlantis bass campen på kvällarna vara lite hiphop stylish, men när man kollar på vad vissa dj`s spelar för nått så e det typ electro tech o sånt shit....whhhat?
Horny P19 vilket är det andra "dance" tältet..? typ alla dansakter spelar ju i atlantis bass camp - och musiken som spelas där kommer ju bero på helt vem som spelar där. spelar infusion är det ju typ tech house som kommer spelas, äre dizee rascal som uppträder då är det ju uk garage som spelas.är väl rätt självklart?...eller....har jag missförstått hur du menar?
Horny P19 aait, men det verkar som det är mer än "nån timme" det ska spelas sånn tech shit, verkar mer som det är det som är det dominerande.... nån som vet om det ska komma nått graffiticrew i år som visar sina skills? fanns förra året väl om jag inte minns fel
ÄR det nån som läser det jag skriver på
Rockparty.se ?
Där står allt om alla artisterna på Atlantis Bass Camp och tror nog att ett litet graffcrew blir presenterat som hastigast också...
E&A och Brother Ali är efter varandra... Så de krockar inte.
Bäst förbereder man sig nog genom att leta upp lite freestyles med Eyedea på nätet faktiskt (tror inte han gjort några plattor med fristilsrim, så det kan väl inte vara olagligt att uppnana till surfning efter dem va?). Inte för att det är nåt fel på E&A:s skivor, men fy fan så tight han är på att freestylea...
Det finns några vansinniga som heter varierande titlar med "KFAI" eller "Orphanage"... Den allra grymmaste är nog två videofiler från Wakeupshow, med Slug. Fast den får du nog problem att tanka över 56kbps.
Jag är grymt nöjd med festivalens line-up!
Nu har man äntligen inhandlat en biljett också.. :P
regret F17 Packlista finns på
www.snarthultsfredsfestival.tk
blomsta P32 vart är den där camp royal eller va det hette där man kan sova lungt om man vill? uppfatta inte VAR den är...kan du förklara så jag kan kolla på er karta vore det bra...
Det blir med på nästa karta som vi slänger upp på vår hemsida... Enkelt uttryckt ligger CR längst bort på ängen - upp mot husvagnscampen och parkeringen sett.
vadå camp royal ja hänger inte med? vadå sova lugnt.. kostar det extra att campa där eller vad fan snackar ni om förklaring tack .. (har ej läst alla inlägg)
Nyhet för iår. En camp för de som inte gillar den vanliga campingen. Det kostar inget extra, men man måste leva lite lugnare om man vill bo kvar...
hmm väldigt bra... där tror jag att jag ska belägra mig. Hoppas det är fint där och inte för långt ifrån konsertområdet och allt typ .. men säg till när kartan överstället kommer upp
mm exakt säg till då
såg att ni flyttat dilated peoples så man hinner se Italien - Sverige! jävligt bra :) för visst visar ni på storbildsskärm?
spöket P21 and-one P22 vi ska se fotboll så ni vet...
Nej!
förresten, var på den där kartan på
rockparty återfinns husvagnscampingen?
ah, nu hittade jag, fett långt från tälten dock :/
skicka länk
Blomsta hur hittar man vägbeskrivning från Helsingborg?
gulasidorna.se eniro.se
klart man ska se fotbollen, hoppas dom visar alla jäkla matcherna :)