kan ju vara HelsingLorg också... ?
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
..eller vad det heter... ehe
mmm Hångs-Lyttan alltså. vettigt värre...
http://fredpajorden.com
Vadårå Marksen ska du ha vapen me dig in? =)
ey,....veganmat? ni måste ju hooka lite helvegansk mat!! hur skall jag och mina bröder & systrar annars överleva?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
tessa: vi fixar övernattning åt de besökare som känner för det för en symbolisk summa, typ en tia lr nåt kika in på hemsidan så kommer det nog info där :)
kan väl tilläggas att det blir en ganska kollektiv lösning, en gympasal eller ett riktigt stort rum...
mc_marsken Vi kommer att ha vakter och det är väll deras jobb att sköta säkerheten. Men om det är ett litet vapen så får den väll plats vid skrevet. Om det är veed lr piller så kanske du får plats med den i anuset...
www.dalacamp.com
GAHAHAHAAAA!!
..cum catapultae proscriptae erat, tum soli proscript catapultas habebunt.. <br>
ord...jag vill ha veganmat...självklart på ett silverfat lagat bara för mig....eller måste jag ta med mackor...?...
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Det här låter ju asgrymt!
suncar P22>> Whahahaha!!! HemmaLaget aså soft med övernattningsgrej, jag ska däcka där! :D
tessa det går ju altid tåg men buss kan vara det billigaste alternativet.
www.dalacamp.com
tåg tar ca 2-2 1/2 timmar...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Låter som det kan bli ganska spännande. Ska nog släpa mig dit och bete mig som ett drägg! Japp, sounds like I have a plan..!
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
haha... fan. borde ha stannat i Borlänge. :/
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
varför i borlänge för? tycker det var en knasig stad. hehe. var ju som värsta labyrinten att gå omkring i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha kan Borlänge jag. va där en vecka hos min svärmor... borde ha stannat så att man hade kunnat dra till DalaCamp SummerCamp. ligger precis där hon bor typ. :)
regret Vår festival kommer inte att vara i centrum. Den kommer att ligga vid Gammelgården med utsikt över Dalälven. Mycket vackert. För att inte glömma artisterna vi har bokat ojojoj vilka artister jennie-is-back Var det inte trevligt i Borlänge och framförallt hos din svärmor. Så det borde väl vara värt att komma upp igen. Jah bless
www.dalacamp.com
ord on dö gata... hur hookar man biljettas?
emecca P23 hehe jo d va trevligt... "bodde" vid Forssa centrum. :)
RadiophonicOddity Man kan köpa från någon av Dala Camps arrangörer. Kontakta: emecca suncar Mayan -linda- info@dalacamp.com Eller på turistbyrån i Borlänge, Falun, Ludvika eller Gagnef.
www.dalacamp.com
emecca : okok...då hookar jag dom från turistbyrån...det lät mest smärtfritt....
emecca: okej. låter bra. och jha artisterna är ju grymma! men det är ändå långt till borlänge. hehe :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mc_marsken Det lär inte vara så skönt... tessa Ja, du kan köpa förköp på Borlänge turistbyrå fram till kl 14:00 då de stänge och arrangemanget börjar. Vi säljer också vid ingången.
www.dalacamp.com
vilken kupp?
i dont get it...
Klart man kommer, var juh på det där förra året o då var det ett jewla drag vill jag minnas...
still dont get it...
SummerCamp kuppen? vilken cup? Summercamp har ju inte ens varit... I dont get it...
dalagraff: "kalaset" kostar 110 i dörren, 95 i förköp på pressbyrån i Blge, Falun, ludvika lr gagnef men bara 85 spänn om ni hoppar på nån av oss... radiophonic: tror den där kapitelsnubben snackar om dalecarlia cup, fotbollsgrejen som var förra veckan. vet inte riktigt hur man blandar ihop evenemangen, men men =) ps. Nu e affischer uppsatta lite varstans i dalom ds.
Dalecampia Cup!!! anmäl ett lag åt mig, så gör jag mål!!
Nekkid: Iofs, påvåra extremt limiterade jubileums-tröjor vi tryckt upp ( 5 år mjau) så har vi ju "fotbolls-siffror" på ryggen...
ah... Chapter : Urusai! ditt teme!!! sluta var en baka och mixa ihop saker...du gör mig förvirrad :P
nej..men den käckaste, kinkigaste och lerigaste tillställning som någonsin genomförts i Borlänge... :D
graffdelen låter riktigt sjuk...hoppas verkligen på bilder för oss som inte kan närvara under den där trevliga happeningen=)
ord till min mamma män!
Cade_one Vi kommer att fota, får se om det blir filmning av.
www.dalacamp.com
härligt o höra...surt att man missar det
Blir fett och Ac-At kommer reppa, liksom Cupjeark Clique :)
Ac-at, av Cupjeark Clique
Alla goldrushgossar kikar förbi. finfin musik!
www.goldrush.se
emecca:hehe du får ta å knalla runt nere på stan hela nästa vecka, så att man kan rycka tag i dig å tvinga på dig lite pengar i utbyte mot biljett nån dag =)
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
helst i ett mörkt gatuhörn....
När kommer vad att hända? Finns det nåt slags schema över dagen?
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
RadiophonicOddity P19: jepp.. hehe, var annars?
ah schema hade vart fett så man vet när man bör dyka upp.. och vilka tider man inte ska supa ner sig för mycket och så.. man får inte missa chords aså.. ujuj detta ser jag fram emot!!!!
Schema kommer att dyka upp senare i veckan. Skriver ett privat medelande här på whoa om någon tid vi skulle kunna mötas nere på stan så ni kan köpa biljetter av mej. Peace
www.dalacamp.com
emecca: ok
Ronny har "Goldrush" blivit din privata användare nu eller?