yosh!´du får en vegan baguett med oxå!kommer med flaskpost!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Vill tacka alla som dök upp för en trevlig dag, som stod för kalaset hade kul som fan. wiggah: Skitbra initiativ, då skickar vi ner lite affischer nästa år ;) Vi syns väl nästa år får jag hoppas ps. Om någon vill ha ett ex av affisherna och inte skaffat en, kan ni få köpa av oss för en billig penning. ds
http://fredpajorden.com
jag var med på bild dära juh.. höhö fett.. diggade ändå gatumusikanten som somna och var fett besviken på snuten när han blev väckt.. lol
Det var en riktigt schysst eftermiddag/kväll, lite halvsegt publikengagemang som sagt, men soft i vilket fall som helst. Trevligt att ni fixade boende också, men lite halvsegt att dörren var låst när vi tillslut hittade dit. Tog oss efter lite krångel in i omklädningsrummen och kunde slagga där på kakelgolvet, i alla fall. Lite småtaskigt när vi vaknar upp på morgonen, stel som en kamel och upptäcker att dörren in till gympasalen nu är öppen och att det finns fett sköna madrasser därinne, aj aj aj, hehe.. tack i alla fall!
word maaaaaaan!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
word!
damnit: Är det sant? Sov ni på golvet? Surt...
http://fredpajorden.com
damnit, smith & JonErik: När jag gick förbi er när ni låg där så sött och skönt så ville jag inte väcka er. Det blev öppet till gympasalen för att jag släppte in Afasi och gänget :) ps. det stank fotsvät det kan ha varit därför ni somna in så nice.
www.dalacamp.com
Heh, ja på det kala, kalla golvet sov vi. Jasså, så ni kikade förbi, hehe.. Fast jag och mina vänner sov inte med göteborgssnubbarna, utan i det andra omklädningsrummet, där luktade det som tur var inte lika fett med fotsvett :) Larmet gick ju också, förresten :D var en lustig vistelse det där med tjärnaskolan, hoho..
Bäst var Minister Blake som sov på en av bänkarna. :) Frukost på Max Hamburguesas på morgonen var värt sen på morgonen...
JonErik Yeah, tappert! Fast ni hade ju en madrass iaf! En av mina vänner fick ligga så han med, utan sovsäck till på köpet, hehe Det var synd att det fanns så få veg-alternativ i matväg :/ en rätt och den för 65:-
haha! era luffare :P
wiggah : fyffan...klart det är farligt att driva runt i borlänge. galna tanter lurar in folk i sina hus...ohh...youve done it now!!
Besökare & Artister Dala Camp skulle vilja ha lite feedback av er. Vad tyckte ni var bra & dårligt med arrangemanget? Tyckte ni om att vi hade olika genger inom svart musik? Skulle ni tänka er att betala mer för biljettpriset i ut byte mot större artister? Om ja vat ska priset ligga? skicka hälst era svar till mitt meddelande box. Jah bless
www.dalacamp.com
emecca: hehe jag glömde min biljett hemma men betalade glatt dubbla priset =)
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
amen vafan!! var du tvungen o köra stjärnstopp?
nu är inte jag med längre!
dalagraffiti: 100 spänn på att min morfar är starkare än din
Wiggah & tessa Var det inte er jag hittade två gånger på gatan och erbjöd er efterfest och övernattning i sovlokalen???
DalaCamp.com
Tack Tack till alla besökare som tog sig dit och alla sponsorer som ställde upp. Ett stort tack också till de artister som godtog de låglyxiga övernattningslokalerna... som sagt är vi intresserade av feedback för att eventuellt göra ett bättre arr nästa år...
DalaCamp.com
tjickitjicki tjaaaaa!
happ.. nu kommer det vara dött i dalarna ett år till.. surt sa räven..
sodoku: knappast.
www.goldrush.se
olad: jaja.. tyst nu =)