herdo : kan du hooka en ti maij med?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
ja det finns parkering
www.dalacamp.com
emecca P23>> soft, var är den då?
kozk: hehe vid gammelgården skulle jag tro
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
shiet...faen..idag blev jag sur som en citron på mallorca... träffade en alkis och han frågade om han fick smaka på min cigg...visst tänkte jag och kände mig änglalik... tror du inte han sliskade ner hela saken och skulle ge tillbaka den...fyfan...svin... ni som kommer till blge får se upp med dom killarna...dom är wack!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
presis samma sak hände när en alkis frågade om han fick smaka på min joint...
www.dalacamp.com
Aja, letar upp en bra parkering bara då.. skiter i... vi hörs imorn gott folk!!!!!
fyffan...ja passa era joints när ni kommer till borlänge...alkisarna med tungdanne i spetsen är farliga....ni vill inte se dom gå lös utanför området...
fan vad du gnäller moppetrim! du ska jämt vara så jävla pessimistisk!
du får gå upp proper! o battla mot...ehmm...nån..
RadiophonicOddity: dig!
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
ja i morgon, då jävlar! vad händer efter Chords? ser ingen som nämt nåt om efterfest? är det dj's hela natten? måste ha sovplats!! eller nån kanske vill köra mig till falun?
supa fly
proper: då får han äntligen bevisa att smeknamnet inte har med hans tunga att göra!!
Jag vill på efterfest! =) Jag och Annaaa!
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
jag följer efter den som ser ut att ha roligast och hoppas på att hamna på efterfest. okej?
menade han då att den var billig eller dyr? :) det hade man väl ändå märkt när man kom dit ju..
jag är inte alls. rik alltså. men jag lovar att inte tacka nej om någon bjuder!
Hmm, tror bestämt att moppe är DalaCamps surkart numero uno ;) Om ingen vill ggå upp får man väl knata upp själv, the more the merrier eller hur det nu var...
http://fredpajorden.com
Då åker vi! Get up! STREET!
Spring och köp era förköps biljetter vid turistbyråerna. Väder gudarna är på vår sida. Jah bless
www.dalacamp.com
Kommihåg att ta med er pengar i kontant för det kan vara så att de inte tar emot kort i Bar/Serveringen.
www.dalacamp.com
jea skulle vara grymt!!
fyfan va underbart väder! kan detta bli misslyckat?
Kan man köpa förköp på turistbyråerna efter 14?? Gaaah.. börjar få lite panik...
Yes, I am made of awesome. No, you cannot touch.
förfest nu förfan!!
holy manoli!!jag har ju nyss vaknat! NeKKän : hah...nejnej...jag.....då måste jag ha honungsvatten innan...o det är heelt omöjligt för arrangörerna att ordna! :P
mhmm hoppas det regnar ikväll!!!
oj oj oj
fyffan! håll dina anonnser för dig själv!
radio gogo ...håll dig för dig själv....
hah!jag kommer att tafsa på dig vid första bästa tillfälle! there´s no one stoppin me!!
hahahhahahahahaha ...keep walking
ohh!! synd med det lite halvdåliga publikstödet faktiskt! MBMA var übergudt på scenen så hälften räckte till!
hörru dumbass! det heter mickropoppcorn!
jag måste ha missat mbma på nåt vis. eller jag minns två minuter ungefär... det var ju väldigt konstigt...?
som sagt MBMA gjorde hela kvällen... Afasi & Professor P borde kört lite senare.. var ju fan ingen som var på då... why? dom körde ju en grym spelning som fan...
Chords var skitbra! Men det var ju lite synd att jag inte minns om jag såg MBMA. Som sagt, två minuter...
moppe: word
Dj Large är smal! Såg dom på kaktusfestivalen på fredagen, var ganska grymt faktiskt, brukar vara det...
MAN MADE GOD!
De va nice! Organism fick igång publiken som vanligt, alltid lika bra är dom.. Men publiken under dom andra konserterna och på området var sjukt under min förväntan, fan vart var allt folk?! Ett tips till nästa år är att ni smäller ihop allt så det ligger mer ihop istället för massa pauser mellan konserterna.. Det va bull, man kom ur stämning, fast man hann iof dricka mer pils. Sen va break battlet under förväntan oxå, hade förväntat mig mer avancerade moves, mer float-moves, mer och framförallt längre handstands och mer windmills, flairs, headspins etc... Men men schysst att dom körde ändå! Diggade Chords konsert oxå. "För mig är det alltid fullsatt¨, jag ser inte mer än tredje raden" eller vad han yra om, haha! Synd att han inte körde mer Helt Off än lite accapella på "bara för jag smögar".. ejt ejt Trevlig kväll trots allt, lite dålig uppslutning bara.. Trevligt folk, bra konserter och sjukt otur med vädret! Big up för målarna, fett att se!!
wiggah F19>> Haha var de du som skrek STOCKHOLM under MBMA konserten??
smith>> Fan vad de för bärs? Jag köpte bärs för 40 spänn fan.. haha
smith : haha..hade en poolare som är från göteborg med. Han trodde han var den enda som reppade gbg :D
vadå 15 spänn! heyhey! fick sno 40 kronor ur nekkids portmonnä för att ha råd med en öl! damnit!
Ah, jag med. Det snackades om att det skulle vara bra priset på öl, 40kr är som på vilken krog som helst... Men annars så var det jäkligt bra tillställning, lite snålt med folk som ville vara med och dansa på Majestic Vibe bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sant, rixton, så sant..
Det var fan ball! Nice spot nere vid älven & 10 grader varmare än det varit i GBG på hela sommaren typ. Ölen var go..softa peepz i Dalarna. Själv diggade jag Afasi mest..och Chords..Jaquee var soft oxå & MBMA har faktiskt blivit jävligt mkt bättre live... Var det nån som såg the Definitions? Vi hade sjukligt kul när vi spelade iaf... "Jag har hört att det är nån som brukar elda upp den här...Dalahästen?" :D
fyfan vad mätt jag är...ingen som vill ha en glassbåt? finns en över...
fick för mig att det var nån som filmade under mbma spelningen?? lägg gärna upp den filmen.. vore skoj att se..