Roskilde 2005
Nån som ska dit? ere nån som vet om det kommer att vara nån schysst hiphop?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förra året var det 75.000 människor så NÅN lär ju åka dit 2005 ska du se, hiphopen brukar vara bra. men som sagt, håll dig uppdaterad på den officiella hemsidan.
ja ska dit :)
Noggaholic http://matej-jenko.com/Tekesh_LO.jpg
D-A-D första bandet släppt för 2005
Blir 5e året 2005 :) Hoppas på bättre väder än i år bara, det sänkte stämningen lite!
I can kick you. Higher than you can kick me.
lite...fan vädret sög kuk!
Vädret sög och banden var inte lika bra som 2003, men det var soft som fan ändå! Leran gav det hela en helt ny dimension som man inte trodde var möjlig i vanliga fall känns det som. Tråkigt att biljetterna gått upp till 1500 :- bara. Men det är det värt...
D-A-D... vafan e det för jävla första bandnamn att släppa!
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Jag ska dit för första gången.. ;)
svär mer lera o öl
shimmy shimmy yo
jag åker dit varje år! senaste roskilde var fan den roligaste, trots vädret!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
djkicko P22: Håller med dig, men då va det ju F campingen också, lätt bäst!
!
-Franzfabel- P22 ert camp var fan soft!
djkicko P22 : Du är välkommen nästa år också, ska hitta en plats där då också. om det ser lika dant ut då..
!
-Franzfabel- P22 man tackar! jag kommer gärna förbi nästa år oxå!
När ska man vara ute för att få en schyyst tältplats .. vi kom typ 17 på söndag .. då var det knakat överallt och vi hammnade långt ner som fan på west
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
Mina polare åkte dit på lördagen och skulle fixa vår camp men ändå fick vi inte överdrivet bra platser...
de flesta bra platserna var ju längst bort... minst lera där, men ett jävla skitjobb att ta sig till festivalområdet, man fick se till att bli så full att man inte brydde sig om leran... men vi slapp ju bo i leran iaf.
hamnade oxå sjukt långt bort, nästan nere vid busscampingen, men man träffade ju mycket folk på väg till festivalområdet.. fick ha lite framförhållning och gå 2 timmar innan spelningen började..
hehe ..varför va alla längst ner på west vid bussarna precis som jag.. leran va la inte så kul..tur att man bara pajade ett par skor inann man fixa stövlar :D
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
*host* vissa var ju hardcore och gick med vita skor hela festivalen. ;) jag ska lätt dit nästa år... kvittar vilka band som kommer... jags ka dit för festivallivet! det var verkligen härligt på roskilde. 75000 pers var hääärligt. :)
Hade också vita skor, och inga plastpåsar! Eller så himla vita var dom väl inte de sista dagarna i och för sig. Bodde rätt bra alldeles vid E-tornet, men pga vädret och all jävla lera började man ju ändå grina varje gång man "fick lov" att gå och se någon konsert. Ovärt som fan att jag missade säkert hälften av det jag ville se för att jag inte är någon sumpråtta som gillar att klafsa i lera. Depp depp... Men det kan ju inte bli värre så eventuellt blir det till att åka ner i år igen.
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Helhet: det tycker jag absolut. har du tur ser du en Priyan med vita skor där. och isf - holla! :)
ja, jag kommer vara hon den där med en stor "rookie" stämpel i pannan ;)
Armand Van Helden klar nu ockå.. kan nog bli kul
Thou shalt not make som noise for Detroit
Priyan Min kompis som jag var nere med förra året är nog rätt taggad och jag brukar inte vara allt för svårövertalad. Och såvida inte mina vita skor pajar på Hultsfred så får de nog följa med till Roskilde med! :)
vafan vill dom man ska dra till hultan eller?! audioslave är väl det enda riktigt reko bandet änsålänge. jag vägrar verkligen tonårsfnitter, converse, medtagen sprit och bajamajatvål-redbull... fyfan för hultsfred!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
typ när måste man fixa biljetter innan dom börjar ta slut ?
Helhet: det ser jag fram emot. :)
Då gör jag det med..! ;)
Locco Det varierar från år till år, men om du köper biljetter i typ april-maj lär du vara på den säkra sidan..
Nu är även Armand Van Helden bokad!
California, knows how to party!
Armand van Helden.. coolt. Blir kanske att ta sig dit för första gången.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
lätt att man ska dit för fan! men synd att dom inte lyckats få till det med nått hiphop band än! men black sabbathy kommer ju va där så det kommer nog bli värt det!
gick inte hultsfred typ en mille back förra året?
Roskilde verkar ju floppa fett iår, bara bokat massa jävla föredettingar!
riot_starter P19 jo, det är en del föredettingar bokade till årets roskilde, men det är väl lite drygt 100 artister till som ska bokas, så det kan nog bli bra grejer!
Killing Uh-två ska väl inte dit?
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Killing F14 U2? vart har du fått dom uppgifterna ifrån?
ingen hiphop .. keft
Locco P18 alla band är inte bokade än, det kommer hiphop, var så säker!
Locco P18 Det är inte lönt för arrangörerna att släppa hiphop/reggaeband för tidigt eftersom de alltid har en tendens att banga ur sent.
äh! smaken e som baken... har redan 6-7 band som jag jävligt gärna ser. lägg till 200 till så kommer nog något för er också
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
vafan det är ju helt omöjligt att säga om roskilde floppar, inte ens i närheten av alla band har bokats. Roskilde är ju roligare festival, jag kollade bara på typ 7 konserter förra året det är ju så jäkla schyst på camping området....roskilde är alltid kul!
Ska´ru ha spö??
tigermjölk P18 håller med dig till 200%! Roskilde är fan det roligaste som finns!
Duran Duran för dom som gillar det.... Carl Cox och Armand Van Helden är givet...
Nån annan som tycker att det är helt BISARRT att ingen hiphop bokats än? Förra året svämmade det fan över vid den här tiden.
"bokats"... offentliggjorts menar jag.
Asså ni som va på Roskilde, kände inte ni att inte ni när ni va där att ni aldrig ville gå någonstans för att de va så mkt lera? eller va de bara jag...?
Jag tror på Päär.
Till slut sket jag i allt och bara gick..hehe..får göra bästa av situationen... I sommar blir det nice, i can see it...