VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NYA BOKNINGARNA JAG DÖR bästa bokningsåret någonsin Alter ego, john digweed först..som småJA. sen va limksom MYLO ok såååååå fett live tro mig. Bloc PArty - AKEEEEEEEJ skitja. Royksopp ....nya skivan?!?!?!m AKEJ jag dör igen. FOUR TET !?!?!? rusääääääääääkta
Trååååkigt. Jag skiter i alla "intressanta" band, man är ändå å super nån annanstans istället Men Percepionists, Roots manuva, Rahzel å lite annat var väl hyfsat kul iaf
röyksopp gör iofs att jag bara totalt kastar mina hultan planer i toalletten. spolar. ångrar mig och dyker efter. letar ett tag i kloaken och hittar dom senare på avloppsreningsverket. kommer sen på att vafan RÖYKSOPP!! åsså slängar jag dom igen å drar till roskilde.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
vafan håller dom på med? vart e all hiphop å reggae jag ville ha?!?! trodde förövrigt att dom skulle släppa 100 nya band, inte 100 tillsammans med dom som redan listats! men är det ens 100 på listan nu?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
yey! the mars volta där också
•pave paradise•
sluta ljuga om att U2 ska dit, skulle precis boka om min flygbiljett so jag kommer hem till sverige i tid naer jag gjorde en snabb kontrollcheck po hemsidan ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke fan jag kommer sakna dig detta året
Thou shalt not make som noise for Detroit
Det var en massa jävla gnäll!! Komer ju överfeta artister juh!!! 13 & GOD AUTECHRE BLACK SABBATH FANTÔMAS FOO FIGHTERS FOUR TET THE MARS VOLTA THE PERCEPTIONISTS PATTON/RAHZEL (sjukt fett, collab med Mike Patton och Rahzel) RAHZEL & DJ JS-1 ROOTS MANUVA SNOOP DOGG SONIC YOUTH TIMBUKTU & DAMN! TOKYO SKA PARADISE ORCHESTRA Ska jag se!! Klagar inte...
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
det fattas en hel del för att det ska bli riktigt intressant...jag kommer verkligen inte köpa biljett såsom det ser ut nu.
Graffiti is so last year dude!
Man åker till Roskilde för att det är Rodkilde :D kan aldrig bli dåligt. Förutom 03 då Metallica och Madien va där, då va det lite kasst. Enbart massa som kom bara för dom sen drog, va ju helt tomt efter att dom va klara. Lite tråkigt... Men bandlistan är väl lite sådär än, kunde vart bättre. Men som sagt det är mer än bara banden man åker för!
I can kick you. Higher than you can kick me.
Åker man ner bara för bandens skull har man aldrig varit på Roskilde.
Jag tror på Päär.
de som är uppe är bara 80% av alla som kommer =) queens of the stone age, strokes, new order, tears for fears... dom kommer snart =) Vem är med på att gunga med tändare när Duran Duran spelar Ordinary World?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tassel Jag tror jag införskaffar mig en tändare innan den spelningen ja! Vart har du hört att Strokes och Tears For Fears ska komma?
I can kick you. Higher than you can kick me.
sliver Det har jag inte... men det är rimligt om man kollar på deras skivsläpp ^^ turbonegro vill jag också ha dit just nu har jag inget riktigt band jag älskar =/ audioslave som etta men vafan. nån av dom MÅSTE ju komma.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är det bara jag som drömt förut,för jag har för mej Le Tigre skulle komma iår...men sen när jag kika så var inte deras namn med längre? eller har jag bara hittat på allt?
A Place Called Won't Be There
dom kommer behöver inte oroa dig.
Ska´ru ha spö??
solFlicka De är ju på listan...
ja.sorry.va dumm jag är...jag kikade bara under L...och dom stod under T... arch...bra bra
A Place Called Won't Be There
Helvete jag upptäckte nyss att Johnossi var grym och kommer till roskilde =D Fuckin A, lite mer hopp om en lyckad festival.
jag ska dit!
btw; hur kommer ni dit? med bil, tåg, festivalbussen vaa?
audio | Igår 21:19 | na hon hade ratt roliga inlagg pa ett forum sa sag jag att hon va kompis med dig... nice va? audio | Igår 21:04 | fan va najs majida!!! jag vill oxo jobba dar! :D vem ar indiantjej foresten? haha grrr ;)
Fettt
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
jag köpte biljett igår! (om nu någon skulle vara intresserad)
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Roots manuva, röyksopp, armand van helden kommer dit. Alltså kommer jag dit. Shiit, vad nice att få se dem live! Andra artister man inte får missa är ju four tet, 5th element, bright eyes, jamie cullum!, tokyo ska.., brian wilson
haha nej märker du väl ;)
japp spanar in festivalerforumet 24/7. det är nog det enda jag gör när jag tänker efter. själv då? jag är 4 om du vill att jag ska va 4 ;)
mhm! för jag ska knarka. durå?
haha jag ska inte knarka. jag är liksom 4 år hallah!
haha skulle va mys va ;)
jag betalar 1500 för att åka dit o bBBBÄÄÄÄÄRSSSSAAAA i mitt tält. banden skiter jag i. tufft va HÖS!
Det är inne med mobiltelefoner igen
audio shit magad, har du spårat upp mig eller nåt. sitter faktiskt i just dom kläderna nu!
thagoblin P24 dat's the shit! band kan man se annars lixom. ohhhh.... läste nåt om att Kent skulle kanske komma till roskilde.. fyfanihelvete. det tar sjukt emot att åka dit om de ska vara där. kommer ju må illa minst hela den dan de spelar. man kanske skulle fixa en demonstration mot dem innan de spelar? typ "30 000 roskildebesökare demonstrerade mot Kent" kommer det stå i tidningen. fett.
nej jag skalperade honom. kan vi prata om nåt annat, det är en känslig bit av mitt liv. jag va inte riktigt mig själv under den perioden. men jag tycker väl att de är dags att gåvidare, villig? ;)
känns bättre att prata inne i ett tält. så kan jag äntligen få använda mina sömnpiller ;)
på dig såklart. så kan jag få ett festivalligg iaf! mh mh mh
schysst då kan jag ge nån annan pillret så får jag scoooora två gånger. HÖHÖHÖ. okej, jag äter gröt, de är lite coolare va. haha makida har inga bilder på mig, nanana ;) vi har inte träffats sen hon va tillsammans me min bästa kompis och de va hundra år sen. men stalka mig, de är soft ju
sorry bebe klart du betyder nåt för mig ;) men du behöver väl inte hitta bild. det är väl min fina personlighet och inre som räknas väl? det gör väl inget att det fattas en arm eller två på mig va, eller att du måste putta mig i min rullstol hela vårt framtida liv tillsammans?
visste väl de ;) ja det är klart alla ska hålla sig borta. jag är ju din?
Jag är fan nöjd med artsiterna.finns jävla massa smått o gott för mig att hämta inom varje genre på festivalen. Så nöjd att jag tror att detta år ryker min roskilde-oskuld.
mm hoppades på de! jag går i skolan, utbildar mig så att jag kan hjälpa till att försörja vår härliga familj i framtiden. btw kan du inte skriva å,ä,ö? eller pratar du kanske på de sättet? säxy;)
du går fordon, aiight? ;) haha ja hälsa virvelvind, eldflamma och benpipan från mig äru gulllig!
jag skulle egentligen till hultan igen men de blev ändrade planer. ska åka till kina och kolla på film. så därför åker jag till roskilde istället. och så ska jag såklart till augustibuller. sen vet jag inte, måste först skaffa ett jobb/sälja trosor. då åker jag kanske till nåt mer. typ arvika och checkar doktor kosmos the man! durå
filmfestival. min farsa blir ditbjuden för att tävla me en film och tar med mig. haha ja, man tjänar fett mycket på att sälja trosor, speciellt i dom där trakterna. jag orkar itne jobba. det är jobbigt. höhöhö! ohoh är du också augustibullerfan, så jävla soft där asså. bara bättre om listan e dålig iofs, slipper man få ångest när man ligger däckad i ett dike och missar allt....
augustibuller slår allt. spec eftersom de går en å genom festivalen som man kan bada i. softilation. är du grym på att fota eller. haha mmm finns en asgod tandkräm där. kommer inte ihåg va den heter. typ close-up. ehh?
missnöjd med vad? ok jag vill ha töggömi då! hur länge har du vart borta
haha ok nice! skönt me värme ju. då kan du komma hem och byta namn till black istället för white om du hette richard white. hehehe de va ju skoj! nu ska jag ut! klockan är 8 här. alltså är jag i framtiden. coolt
fan..snacka gästbok istället! .... hur tar ni er till roskilde på billigast vis? nån som har aning om va resan kostar?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
är det någon som vet om dom har börjat med euro som valuta i danmark nu?
Kickshit represents the fat and the strange ones..
nej det harr dom inte.
Fika finns inte på engelska.