det var skitkul att brottas i leran! i år blir det ingen lera, det e bara vartannat år.. man kan nästan ha lite som regel att det är bra väder udda år och dåligt väder jämna år..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Jag kan GARANTERA att det inte blir äns i närheten så kasst väder som förra året. Och skulle det bli det (vilket det inte gör) så är det skitsamma, det är fan lika kul ändå!!
!
Green Day, Black Sabbath och Foo Fighters...hmm...ska man dissa hultsfred?
•pave paradise•
Franzfabel- P22 inte lika kul...
Ska´ru ha spö??
Yeah 2 vettiga band nu; audio slave och interpol.... Cmon ge mig new order, turbo negro, qotsa så blir allt fint!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GREEN DAY!..Shit vilken sommar detta kommer bli...hehe...hultsfred arvikafestivalen å roskilde...shit va detta kommer gå fin fiiint!..glömde nämna gbg kalaset..:P...fetaste sommaren någonsin!"..
Jävligt smart att sätta in bokstaven 'S' i ordet Läspa?
såg Green Day i paris i januari...lätt bästa konserten jag har varit på och alla konserter jag har varit på har vart hur grymma som helst. men Green Day slog allt med hästlängder
•pave paradise•
Beatsteaks, yeah! kolla upp de om ni gillar bra rock (de brukar väl kallas punk ibland men jag vet inte om jag vill sträcka mig så långt)
Beatsteaks - Let me in
SNOOP DOGG!! Jävlar va fett det ska bli!
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
Tar udden av Hultsfreds kommande släpp..dom borde kanske försöka synka sina släpp med Roskildes lite.
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Mory Kanté inte att förglömma.. yeke ke kekekeke!! fan va cleant.. de var mina favoriter när jag var liten..
bärs, holk & mutta
roskilde har mycket fetare band än hultsfred i år
•pave paradise•
Ihabia det vill jag nog INTE påstå... roskildes band är ju katastrofala enligt mig iaf.. jag tänkte dra på roskildem en jag skippar nog det om dom inte har nått riktigt fett å visa
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Dungen straight up!
"If the milk turns out to be sour, i´m aint the pussy to drink it" - Rory Breaker
roskilde... lätt att jag ska dit.
all the lazy dykes
Det enda negativa med Roskilde är danskarna som på fyllan vill köpa bajs av en. Tog typ 3 dagar av ångest innan jag fattade att bajs = öl i danmark. "Har du någe bajs o selje?"
Linalee: Vi kan leka att mitt camp är ett whoa camp :)
censur Green Day, Foo Fighters, Black Sabbath osvosv...dåligt? I think not!
•pave paradise•
Soma: de säger "bajer" inte bajs däremot betyder bärs bajs på norska
Thou shalt not make som noise for Detroit
Kasssa bokningar hittills...enda jag tänker se är Snoop och Femi Kuti(blev väl klart nyss, va?). Hoppas på lite hiphop. så jävla drygt mycket MTV-rock hittills!
2009
B4mse P24 Jobbar du inte för hultfred? I så fall har du inget här att göra....
Ska´ru ha spö??
ja men när man enbart skriver att roskilde suger så tillför du inte så mycket...det blir bara konstigt då du bara vill sälja dina biljetter.......
Ska´ru ha spö??
Shit, orka bry sig om killen hänger här inne...lol! PKK: Va har du för ackredering? =)
roskilde brukar alltid nocka en i slutet med varldens tyngsta slapp, dom plagar en med kval o angest over lineupen, men hitils har jag aldrig blivit besviken..
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
Kire åk helst ner så att du är där när campingen öppnar på söndagen innan festivalen öppnar, speciellt om du åker ner i ett stort gäng som vill bygga upp ett fett camp! och när det gäller att välja plats på campingen rekomenderar jag typ vart som helst på west side..
jag har fan letad efter det med.. fatboy slim konserten sitter fortfarande i huvet.. sa javla grymt de va!
fan va soft att snoop kommer..!! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kommer det någon bra mindre känd hip hop till roskilde då? då snackar jag sånt som typ rjd2, copywrite, aesop rock whatever....i den stilen...
Ska lätt dit iår det blir det 3:e och det kan fan inte bli sämre väder än förra året! Var det någon som var där 03? Det var soligt som fan och vi som var så smarta hade inget partytält!! Man brände sönder sig kan jag bara säga!
DuJa
Kire: Det är svårt som fan att få sig en bra plats, var där förra året 12.00 på söndagen och redan då var det skit svårt men man kan i alla fall få en halv bra plats då!!
DuJa
MRsalesman P60 : både RJD2 och Aesop Rock var där 2003 så ingen utav dom är nog så aktuella iår.
I morgon kommer roskilde utannonsera HUNDRA nya klara akter på sidan! WOW!
riot_starter: tror att han menade akter i den stilen...halvkända usa rappare osv...men som det verkar får man ju vänta till imorrn som emil säger, då verkar det vara mer att snacka om.
Graffiti is so last year dude!
shit! väntar på morgondagen! sömnproblem inatt like whoa!
gött!! hoppas att det kommer nån het hiphop då!
DuJa
haha ja det är klart att det bara kan bli det!! men det vore ju för argligt om det skulle bli nästan lika dåligt väder detta året med, var segt att inte kunna lyfta fötterna!! Men om det blir lika fint som år 03 så blir jag jävligt glad! =)
DuJa
som sagt. kan bara bli bättre än 04.
all the lazy dykes
fan vad grymt! längtar som faaaaan!
Ska´ru ha spö??
IMORN SLÄPPS 75% AV BANDLISTAN. ÖVER 100 ARTISTER KOMMER VI UPPVISAS IMORN PÅ
hemsidan. låt oss nu be för hiphop och reggae.
(om någon redan skrivit detta är jag för trött för å hitta det)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fan den hade inte kommit än....buuuuuuuuuuuuull
biljett+resa om man inte lyckas tjuvåka, sen får man ju ha lite backup cash också...resten kan man ta och panta backar så att man kan äta.
Graffiti is so last year dude!
2000 räcker
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
listan på de nya banden har kommit upp nu.. Stor besvikelse! Bara Kano och The Perceptionists som jag blev glad över..
john digweed, carl cox, alter ego, autechre, snoop dog bokad till roskilde :)
FYFAN! jag vill fan dö! vad drar dom in för skiiit? var är qotsa, strokes, new order och tears for fears?????
är ni dumma? fantomas, sonic youth, mars volta, röyksopp... så jävla grymt!
hmf.. de nya akterna var inget man skrev hem till mor å far om, men Kano, Rahzel och Röyksopp kommer nog att bli trevligt!
hahahaha fy fan vad grymt! såg att mike patton och merzbows projekt maldoror ska dit! omg