Vi bodde jävligt nära där "E" bilden och supertopform bilden är tagna!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
nån som bodde vid G området? fan jag älskar roskilde... bästa festivalen LÄTT... 10ggr bättre än hultsfred. saknar det redan sjukt mycket vill dit igen.. men men det är ju bara ett år kvar :/ ska köpa biljett så fort dom släpps!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
CeNsUr Jag håller lätt med dig! Det var som en polare till mig sa: "att jämföra Roskilde med Hultsfred är en ren förolämpning!"
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Hangaround
2005-07-06 19:13
madmadde hehehe, vad håller linda på med när ni slår upp tältet?, ser ut som att hon har petat på nånting äckligt och luktar på fingret:D
haha, vi skrek "alla vi som hatar hultan klappar nu!" och så klappade typ hela campet + femton till camp... vi var rätt så antihultan, ja...
baeng
Jag såg det gröna bolmande tältet vid G!!! Tror jag...
2 år i rad nu ..nästa blir iaf 3:e gången gilt! ... frozen menar du ett militär tält?
CeNsUr Det fanns ett enormt "tält" eller rättare sagt en stor grön pressening. Där bolmades det rätt bra... Sen fanns det ett grön/vitt randigt partytält, med presseningstält brevid. Där bolmades det enligt beskrivningen; "Man såg tältet på natten, strålkastarna lyste över det, och ut vällde den tjocka röken haha.." Det sista tältet menar jag.
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
madde Bodde du där vid D? Känner du igen "du må daska till han med dit trollespö, gandalf?" eller allsångsnumret av Kung av sand? :)
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
hlgrsn: jag bodde vid D, precis där han med Super Topform flaksan står.. men nej, känner jag inte igen, haha borde jag det? ;)
madde Ja, iaf allsångsnumret. Hehe. Det skränades på rätt bra under hela festivalen. Fast det kanske är på fel sida av D-tornet där iof.. Jag hängde en del där, hursomhelst. Själv bodde jag vid S. Ni som bodde där kanske såg till ett gäng italienare? Vi bodde i samma camp. Fyfan.. Måste dit igen. Inget snack om saken
Nån mer som drabbats av den klassiska roskilde-aidsen som vanligtvis tar nån vecka att bli av med? symtom: extrem smärta i halsen, feber, snorig som fan, lätt skakig och svag i kroppen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
madmadde F19 Tror vi bodde ganska brevid varandra då.. eller så bodde jag på andra sidan D.. Svårt att se..
tassel Haha.. NEJ! I år var jag väl förberedd! Käkade multivitamin och samarin varje dag! =) Men jag lider med dig! Det är inge kul heller...
Nosferatu Jag mådde som en prins på lördagen... sen blev det tungt och sent efter en satans massa carl cox-rejvande... sen när man skulle sova brände solen så pass att jag fick hoppa sömnen.. var lite smådegig tills turbonegro sen dog min strupe och drog stora delar av kroppen med sig =(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tassel Min röst stack när jag mellan Patton/Razhel's låtar skrek stämbanden av mig! =)
Nosferatu: jag bodde på den sidan där man gick till maten..och den LIVSFARLIGA trappan/bron..usch, trodde jag skulle slå ihjäl mig flera ggr om! du måste bott/åkt med grioa the man som jag inte vet om jag vågar skriva ut namnet på :P haha hlgrsn: heh, jag minns ingen allsång, men våran melodimaskin var igång nästan hela tiden och så lyssnade vi på den där "galoppmusiken"..hm, kommer inte ihåg vad den heter :P
Fan, jag ångrar att jag missade Cox och Digweed! Var satans röj har jag hört..
cox hade röj som fan... fast rent publikmässigt var metropolen fetare under röyksopp
Var det ni som hade banjo-duell-låten? Det kom förbi nån med den låten, och vi peppade som fan.. Men sen gick killen precis när den börjae komma igång. Jävla teaser Jaa, carl cox ångrar man att man inte gick o kollade på. Men fyfan vad trött jag var, så det kanske var lika bra
(Riktat till Madde och Nosferatu )
madmadde F19 Jo det stämmer bra det! Jag bodde/åkte med Grioa. Känner du honom? Då kanske du vet vart vårat camp var? Det var typ, om man kommer från bron och passerar matplatsen/D tornet på höger sida, direkt till höger efter det.. (snurrigt att förklara) Två partytält med bla en engelsk flagga (vi bodde med två snubbar från Newcastle)
hlgrsn: det kan hända, hah minns som sagt inte vad den heter.. bara att man börjar hoppa så fort man hör den :P Nosferatu: nej, jag var aldrig till campet, stötte bara på honom vid brasan..ja, vi verkar bott ett stenkast ifrån varandra iaf..v-åsarna samlar sig omedvetet ;)
underbara roskilde fast jag hajar fortfarande knappt ett ord danska mew var de bästa jag såg iaf,helt mäktigt sådär mitt i natten åh
A Place Called Won't Be There
Graffare
2005-07-07 12:30
Cheshire_Cat Det tältet kommer jag ihåg!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Varför får jag för mig att jag borde satsa på roskilde nästa år istället för hultsfred?
Pack! Pack! Pack!
solFlicka: Hehe hörde dom första gången EFTER dom spelat på en bandare i campet, dom är softa som fan, synd att jag missa dom.. :(
va det ingen som va med på Tryckar-dans vid G-Tornet på Söndagen ?!?! det kom rätt mycket folk å dansade tryckare ... det va jävligt lyckat iaf ....
- da locos crew -
Tassel jag är också drabbad av symptomen ... ett helvete att leva med ... men jag börjar friskna till nu ... det är fanimej utgång för mig imorgon (Fredag) ... jag siktar på Festival Förverkliga 2005 imorgon ...
- da locos crew -
vill bara säga att the games spelning var bland de sämsta jag sett i ett festvaltält.. jag hade inga som helst förhoppningar av honom innan, så jag hoppades på o bli positivt överraskad.. men nej.. jag stod dom ett fån i ungefär 40-50 min o spelningen bestod ju av: 20 min. fuck 50 & g-unit, 10 min break-/dricka-/rökshow, 10 min bra musik, 10 min r.i.p. låtar med andra artister.. sen bestämde vi oss för att gå..
Hangaround
2005-07-08 02:03
Det kan inte ha varit hennessy i den där flaskan han drog rakt ur. Asså det är väll rätt omänskilgt att svepa en hel sån... eller är jag helt ute och fiskar...?
Hangaround
2005-07-08 02:03
Pimplarn P21 ah synd att det blev efter dom spelat då...annars hade du nog fått ett väldigt bra första intryck av dem på spelningen...men men,det kommer nog fler chanser!
A Place Called Won't Be There
Solflicka: jo precis! lyssnar på dom nu as we speak! =) Spt: Nää, det är ingen omöjlighet att man kan svepa såna..sett folk göra det själv, fast inte med så lyckat resultat..hehe..
Hangaround
2005-07-08 13:45
Pimplarn Jo på det sättet, men sen så hade han redan dragot i sej 2 flaskor champange eller va det va o rökt. Då kanske man inte kan stå på sen och dra en låt utan att sluddra:P
bra att skylla på rök o dricka när man inte kan rappa..
Mylo och Röyksopp och armand van var fetast
Jag är en tviiiiivelaktig figur
armand van helden va så jävla grymm
tassel fan den där sjukan får man oavsett ivlken festival man åker på .. men den efter roskilde tog slut efter två nätter i sin egna säng!
jag dödade den där roskildesjukan med en natts sömn på sturups stolar. det var det skönaste någonsin...trots att falck kom och väckte en
förresten? jag drog på söndagen ... nån som såg tokyo ska paradise? fan jag hade såååå jävla gärna viljat se dom asså!
CeNsUr aa jag såg dem...dem var damn good...började bara spritta i bena
CeNsUr dom va sjukt grymma. nog bland den bästa konseren på hela festivalen enligt min åsikt
lagom är alltid bäst
jag börjar fan nästan gråta när ni säger så alltså. .jag åkte typ dit för å se dom men helvete... dom hadej u lagt dom så fel..
ingen som såg den flashiga göteborgs flaggan?
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
Rahzel & JS1... va hände med JS1 egentligen?
Hangaround
2005-07-12 01:52
skulle inte JS1 uppträda efteråt? Äre inga som har nå roliga citat elelr nått fårn detta år då? jag har ett, som faktisk är av mej själv. Det kom två killar och vandra så sa jag "Got weed? Got Blunt?" Och ena sa "yes" då sa jag "Are you sailing?" Han trodd ejag va dum i huvudet=/