slowmo & La hur får man VIP-access då?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
alex: om inte 18 säg när.. Och vadå vipcamping? fuck that.. hotell känns väl ändå rätt mkt vettigare?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
vadå alltid bangar? vafan.. jag har bara bangat två år i rad nu, va inte så negativa! hotell hotell hotell!!!!!! fuck tält.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Aoow.. Damn.. Såg precis att Listen-teamet kommer och skatar på splash!!! En av mina all-time favoritåkare DANNY MONTOYA och dessutom ROB GONZALEZ, RODRIGO PETERSEN och BRIAN BROWN!! Grymt kul!!!!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
HOTELL??? kostar inte det...pengar?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Festvalbuss åkare: Skriv vilka som har tagit Festivalbussen som alternativ. jag börjar med två: -hookey-(moi) - Från sthlm 11:55 kCs - Från sthlm 11:55 fler?
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
jodå.. det gör det! Men det blir inte så jävla mycket ändå..
X Jo det märks ju, får se när man flyger/landar, etc. Hotell? Nä fan va gay.. Men det lär bli att sova på vanliga campingen ändå tror jag. "Med gänget" :) Sant ju.. Jag gissar på att du inte ska på matchen idag mot ditt gamla Sundsvall heller? Skola? Jobb? ;DD Hotell är gay som sagt.. Ska du bo där själv?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
kontrast, neeeeej jag kan inte gå. så jävla förbannad. jobb. första dagen. =/ nej jag och axel ska hooka hotell och ha orgier med femtonårringar (fast jag får inte vara med, jag får bara titta på, sjukt illa)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Rhetoric: jag var rätt man på rätt plats vid rätt tillfälle!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
whuuut? har du vip igen nu alex? din tur-fitta... fan helvetes jävlar. slowmo: det har han nog. :D jag tänker iaf bunkra upp med en miljon tändare för i år. bara för att se hur många jag blir av med.
0034
Kontrast, ja, visst... vi kan ju hooka i sthlm.. jag tycker vi drar till Prag typ 3e eller så...
hallå, det nærmar sej!!! sjukt festligt, eller hur?! :D (københavn ær kuuuuuuuul)
baeng
Otippat ;) Haha nääädu.. Axel på hotell? Så mycket sviker han väl inte. dumle Kanske, får se ;) Hörstedt Mjo, fast å andra sidan så är jag i skåne då.. får se om jag pallar ta mig tillbaks till sthlm, känns så fel.. fel håll :)
JetJaguar. har ni fortfaranade plats kvar i minibussen ? vart åker ni ifrån ? finns de plats för 2 till ?
Life is a game, cheat it and beat it.
FESTIVALBUSSEN är nu instäld :( De betyder kris. vi är 2 st som måste ta oss ner till splash men har inte en anning om hur de ska gå till längre.. förslag å tips uppskattas ingen har dock körkort :( har ni plats i bil/minibuss eller dylikt så hör gjärna av er till antingen kCs eller -hookey- tack på förhand.
kCs vi har nog plats kvar.. många som hört av sig.. men ingen som verkar ha bestämt sig.. men är ni helt säkra ?!
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
alex: jag funderar smått på att styra hotell typ sista natten eller nåt.. men ska jag vara ärlig så kommer jag antagligen banga på det och köpa sprit för pengarna..
inte så jävla konstigt att festivalbussen får ställa in.. tar man 1000 ena året utan att fylla bussen får man nog svårt att fylla den för 1600...
kCs: säker på detta? fuck då är det kris här med :(
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
slowmo japp fick sms av dom igår å ringde å hörde. ingen av deras bussar åker ner.. :/
är det någon som har plats för fyra stcken helt säkra åkare? det vore räddninen i nöden! skriv till mig då!
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun// they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//
axel, här ska inte dissas några hotellnätter!!!!
Vad snackar ni om "kris"? Det är billigare och smidigare att flyga.. get on it! :)
Kontrast sluta förstöra för mig.. bil ska man åka såklart ;)
352 Du kan ta en smålänning ur småland, men aldrig småland ur en smålänning.
ah, vad fint gjort av dig att fixa tävling!
0034
Kontrast skriv gärna exakt hur du flyger och åker tåg/buss.
Vadå kommer inga av festivalbussarna att åka? Shit!
nån som vet vart de e billigast att hyra bil/minibuss?
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Spyder hur du än gör så blir det nog dyrare än att flyga men...
Spyder P22 Vi hyr på Pe-Ge Minibuss i Växjö. En vecka kostar 4400, fria mil.
inte om man delar 7 pers? dessutom ere gött som fan o kunna åka vart man vill o när man vill.. ska nog häng aberlin 2 dagar innan me
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
kontrast: det är inte billigare att flyga från gbg kna jag lova.
IFALL NÅGON HAR MISSAT NYHETEN PÅ STARTSIDAN... ...så skriver jag den här också :) "2005-07-19 - Splash - vinn biljetter! Ta chansen att vinna en av fyra biljetter till Splashfestivalen i Tyskland 5-7 augusti. Skicka svaren på de tre frågorna nedan tillsammans med ditt användarnamn på whoa, ditt riktiga namn och din adress till tavling@whoa.nu. Vi behöver ha ditt svar senast torsdag 28:e juli. Vinnarna meddelas via e-post och här på nyheterna på whoa och biljetterna skickas med post. 1. Nas, som kommer att uppträda på Splash, var 2001 med i en spelfilm. Vad hette filmen? 2. Splash är Europas största hiphopfestival, men den är samtidigt relativt ung. Vilket år var den första festivalen? 3. Berätta varför just DU vill åka till Splash? Rätt svar och bäst motivering vinner! För mer info om festivalen, besök hemsidan: splash-festival.com. Tack till Splash och vår whoa-användare Kontrast som gjort denna tävling möjlig."
jag fortsätter tjata om www.germanwings.com fast det verkade inte finnas några riktigt låga priser runt splash tyvärr. men kan ju finnas bättre tider för nån kanske. =)
German Wings är långt ifrån billigt.. finns ju flera andra bolag man hellre flyger med då.
Kontrast, sterling är ju dyrare... iofs bara 20 spänn, men ändå.
Kan någon ge mig ett snabbt svar på ett billigt tåg alternativ mellan Berlin och Chemnitz?
http://www.facebook.com/vincentjedselius Det är fint att gilla! :)
hallå i tråden. nån som vet vart man kan fixa ett billigt partytält?
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
Kontrast flynordic från stockholm till berlin då eller? isf när åker du tillbaks? finns ingen hemflight varken 7e eller 8e.
La: biltema eller rusta kanske?
La överskots bolaget
slowmo okidoks kCs ok
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
jag åker bil med boråshomies så räkna med att jag är fullare än jeltsin när jag kommer dit... och är fullare än boris när jag åker hem... Förövrigt är jag längre från nkpg än chemnitz just nu.. åtminstone i bilmil.. spela i norrland är nästan underskattat..
PARTYTÄLT ÄR FÖRBJUDNA.
www.splash-festival.com Dom säger att det är pga att det blir för mycket skräp. Inte många tar hem sitt partytält igen, och att det också har med utrymme för festivalbesökarna att göra eftersom dom är så stora...
Skitjobbig grej.
0034
dumle Med tanke på att det är första året det förbudet finns och att vi är "dumma svenskar" så "vet vi inte om det" så klart! :) Sen om dom säger till oss där så kastar vi det, no biggie. Men så är det ju på alla festivaler nu, partytältförbud :/
okej, förmiddagen gick bra, men sen kom eftermiddagen och knullade mig. jag ska ha mitt partytält, därmed saatan. sen om någon kan nåt om 3mobiler kan de gärna kolla in datorer och teknik också där han där uppe ^ startat en tråd..
Leena: Jag kommer till Sthlm i helgen. Vi kan hooka upp så får du titta på min telefon om du fortfarande är småintresserad?
0034
Per: jao vi får se, köpte en men den var låst ;) woo.. så om den inte går att låsa upp måste jag ju fixa en ny. Ge mig ditt nr så hör jag av mig om det blir läge att köpa.