"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Se där ja, det står t.o.m. jättestort på startsidan :D +49 371 45 00 662
tack börje, får ringa imorrn!
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
helvete vad dyrt allting ska vara. dumma resor, dumma tåg, dumma allt. =/
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Jag har ev. en biljett att sälja om någon är intresserad..
Har även en plats över i minibussen.. om det nu är någon som åker själv?
finns eventuellt plats i vår buss me, från göteborg återkommer me det.. kostar typ 1400
JetJaguar, varifrån åker ni? sthlm? jag ska möta upp folk där nere så jag åker nog ner själv..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
F19: Nope, vi åker från småland.. Dock är det ett par som åker ner hit från sthlm.. Kolla med agda här på whoa..
Spyder: Hur många platser då?
0034
spyder - om du har tva returplatser, dvs endast FRAN chemnitz till göteborg sa holla, jag är intresserad!
baeng
nä jag vet inte får se asså me platser isf blir de tur o retur dunno än
om du har 3 platser så är vi skitpå.
0034
tveksamt men vi får se!
haha, det var en ren chansning.
0034
Helvete, mina polare har bangat..så nu har vi ingen bil men jag har fortf en torgen kamrat som hakar..men nu är frågan hur fan tar vi oss från Lund till Chemnitz på billigast sätt..Jag har hört att det e cpdyrt att åka tåg i tyskland.. vår ekonomi är inte den bästa heller..hade tänkt oss typ 3 lax per skalle..några tips någon?
löglög
Muthefuckin-mfs och BitchAss-Slowmo har reserverat två biljetter. Nu jävla i min tuttilåda smäller det snart!
tuttilåda! tihi, vad sött det låter... säfflebussen verkar fet, tydligen 2 för 1 om man har lisebergskort som endast kostar 120:- ska vi göra om den till festivalbuss!?
0034
dumle: det vet du att jag skall! går bara till berlin dock.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
dumle du har det liiiite bakvänt där tror jag. Göteborgspasset är kortet som ger dig fritt inträde till de bästa sevärdheterna i Göteborg. Du får fri entré till Liseberg, Universeum, flera sevärdheter och museer, sightseeing med buss eller båt och fria resor med kollektivtrafiken. Du får också bra rabatter i utvalda butiker, caféer och restauranger. och det kostar 210 inte 120.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
dumle: Klart du ska, och du ska rocka skiten med oss två goare Göteborgare! Men det kostar 550spänn tur/retur för att vara exakt om du har lisebergkort.
www.safflebussen.se resan till Berlin tar 12timmar. Å såå roligt, åå!
eller så kanske ni snackade om nåt helt annat och jag har gjort bort mig ännu en gång.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nå´n som har en aning vad bensin kan gå på om man bilar ner? Har själv inte en susning.
"Understandable smooth shit that murderers move wit´ The thief's theme, play me at night, they won't act right The fiend of hip-hop has got me stuck like a crack pipe"
Rhetoric: Kanske det. :) slowmo och mfs: jag ska fundera... noga.
0034
apewonder, kolla va din bil drar.. sen räkna hur många mil det är ner o hem..
vad kan tåg/buss resa mellan berlin o splash gå på? som ja fattar e de typ 20-30 mil, oxå hört att tåg i tyskland ska va dyrt som fan... någon som en susning om detta?
><(((*>
MadVandal, i en kartbok uppskattade jag det som 15 mil mellan Berlin och Chemnitz... Ska googla runt lite nu och se om jag hittar nåt slags pris, men mer än 20 euro borde det väl inte kosta enkel väg...
http://www.geobytes.com/CityDistanceTool.htm säger... 190 km.
Your connection query for: 1 adult, 2nd class. from: to: BERLIN Chemnitz Hbf Outward journey: 04.08.05 dep 13:00 o'clock Selection single ride Fare information All about fares: Our guide. Selection: Station/Stop Date Time Duration Chg. Products Normal fare Information about standard fares Savings fares Information about savings fares Information about ordering Select all connections Search for earlier connections Berlin Ostbahnhof Chemnitz Hbf 04.08.05 04.08.05 dep arr 12:52 15:30 2:38 0 IR 29,30 EUR Order from 29,00 EUR Order OnlineTicket available Berlin Ostbahnhof Chemnitz Hbf 04.08.05 04.08.05 dep arr 13:42 17:32 3:50 1 EC, RE 36,00 EUR Order from 29,00 EUR Order OnlineTicket available Berlin Ostbahnhof Chemnitz Hbf 04.08.05 04.08.05 dep arr 13:47 17:53 4:06 1 RE, RB 29,30 EUR Order OnlineTicket available ---------------------------------------- ---
från
bahn.de .. helvete vad dyrt!
Vi har EN PLATS i vår bil! Från Västerås till Chemnitz tur och retur. C'MON! Vi måste fylla den för att det inte ska bli för dyrt. Har inte räknat på pengarna än, men får vi en till är vi 4 st. som ska dela på bensin dit och hit och bro- och vägavgift. Eventuell hyra för bilen som går på max 100:- per person. Det är smidigaste sättet att resa, grabbar... Vi är 3 sköna pojkar på 20 jordsnurr vardera.
0034
alltsa nu äre lite kris här nu vavava... kan nan bara förklara när man far börja hänga pa campingen? den fjärde eller redan den tredje? (snälla gud i himmelen, säg tredje!!) tack pa förhand /svettig jänta
baeng
den fjärde, japan... den fjärde.
0034
läste jag FÖRUT, jag kan kolla igen med min finfina tyska. holla!
0034
jo ajg försökte hitta själv men det gick inte sa bra, min finfina tyska är ite heller pa nagon vidare topp... röv om det är fjärde :(
baeng
japp, den fjärde augusti klockan 12.00 får du komma in.
0034
rövigt. tack iaf :)
baeng
mm, typ. jag önskar att jag inte behövde ta ledigt på torsdag... fyfan fyfan vad jobbigtjobbigt.
0034
det kommer bli döööööööööööökul!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dumle Jag sjukskriver mig i en vecka för att kunna åka till Splash...
haha... men jag förloooorar peeengar. som jag verkligen verkligen behöver.
0034
dumle: alla behöver pengar..
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Jag har inget behov av pengar just nu faktiskt.. Nästa lön vet jag inte vad jag ska göra av faktiskt men.
Kontrast: donationer motages tacksamt ;) hur gör du med resan berlin-chemnitz. vore bra att veta asap!
Jag vill också ha lite guidelines på vad som blir smidigast Berlin - Chemnitz...
är det ingen av er som vill åka bil med mig och johan?
0034
Varför ska det alltid vara upp till mig? Lazy fucking bums! :D
för att du är da organizer.. vi anpassar oss till dig.
jahahahahakontarsit hbnorhhsrnjr5mjz7 mjej alltsa, kontrsast harkollen tangenternas fel,,, paam riktigtgtt!!
baeng
made_in_japan: om mdu lättar vill att folk skal lförstå vad du menar är det smart att INTE käka syra innan du skriver.