I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

URF 05 - Eftersnacket

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-08-14 19:22
Plus : Blev inte besviken på en enda artist, träffade massa chilla människor, hade askul, hamnade på en bra campingplats och fick stå nästan längst fram på Gentleman och Anthony B.

Minus: Väldigt mycket lera, köerna, att det fanns 15 toaletter för alla på campingen och två duschar (varav en det var bajs i).

Men men, artisterna var grymma (de jag såg iaf), träffade väldigt trevliga människor och hade i stort sett kul hela tiden, så det var lätt värt.
Nu ska man ta sig en dusch... Härligt härligt.
http://beaujolie.blogspot.com

2005-08-14 19:23
Var riktigt super duper nice allt var great förutom att campingen låg lite off och _alla_ jävla stölder... Tattare köper er egna saker..

Såg inte nått whoa camp, var lite för "dimmigt" men min polare hade tydlogen rummlat in o snackat med några från whoa :P

See ya all next year!
Peace

2005-08-14 19:25
C3B P19

Heter din polare Oskar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-14 19:31
Haha, nee stefan heter han, så ni fick nog tag i någon anna?
Någon annan som blev väckt på fredag morgon av dåren som skrek om sitt party tält?

2005-08-14 19:31
doomen: tok heller, det borde väl du veta att man inte kan få nog av reggaeYO!
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2005-08-14 19:34
utter P18: Haha kan inte annat än hålla med ;) synd att både hon o ölen var borta när jag vaknade... haha
chilla ta en prilla

2005-08-14 19:36
Baltazar, haha ja såg henne imorse med en öl. hon kanske snodde din? hon var nästan lika het som mannen med nackskägget.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2005-08-14 19:37

droppa lite pics dåååååååå

2005-08-14 19:38
Näe jag får nog frikänna henne, jag förhörde henne... nu ska jag sova lite till
chilla ta en prilla

2005-08-14 19:43
Shit man det var fett fett propps till vissa i whoacampen, tack galna judokillarna, GAAAALNA what och hans vodka, bruden från sundsvall. Tack och hej :)
Det går bra nu?
- Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér

2005-08-14 19:46
Bäst: Artisterna
Sämst: De enorma köerna in till campingen och till festivalområdet. Kön till festivalområdet innan Gladiators var pinsamt lång...

2005-08-14 20:36
regret: menar du på campingen eller på området?

2005-08-14 20:36
"jörgen" som i "jörgen som bajsar på tält" ?
(”)_(”)_.-””-.,
´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara
( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18

2005-08-14 20:42
FYAH FYAH FYAH!

Jah Jah Mason, FYAH Mason va tyngst av dom alla!!
Anthony B var också helskön, tyckte Gentleman va fattigast av dom som körde, missade Lutan Fyah :( :( :(
Synd på all jävla lera överallt och på den hemska struktureringen av hela skiten, missade fan Lutan bara för att jag stod i kö in till festival jäveln MINUS MINUS MINUS TILL URF FÖR DE!!

Om de blir en festival nästa år hoppas jag på mindre torsksnorungar som bara gör det värre för oss andra och lite bättre camping sajt kanske....

FYAH PON DI WICKED MAN! FYAH, FYAH, FYAAAAH!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-08-14 20:52
mkt poliser o på tok för jobbiga köer.. annars va det stiligt :D
sa flickan

2005-08-14 21:00
Min magkänsla säger att det inte blir någon mer festival...vår stad är för bry.

2005-08-14 21:02
Jävligt bra festival. Lite trist att campingen låg så långt bort från festivalen. Feta artister.

Plus

Gladiators sista spelning med Albert Griffith är fan mäktigt att ha sett med egna ögon. Fick gåshud när dom körde "Dreadlocks your time is now". Capelton var ovanligt bra live, och Jah Mason grymma. Steel Pule visade återigen var skåpet ska stå och ja kände att mina 600 kr kändes futtiga nu när jag kommer hem. Dom var värda varenda krona..

Minus

Vädret, trist att det inte var sol. Andra dagen var det lite solglimtar på sina håll, trots allt. Tjuvarna som klottrar ner människors tält och stjäl, fyfan vilken brist på kärlek.
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD

2005-08-14 21:06
nån som ville yha bilder såg ja.. har bara nån.. men iaf.. kultiration :
upl.silentwhisper.net
upl.silentwhisper.net
upl.silentwhisper.net
sa flickan

2005-08-14 21:22
vill någon vara söt och berätta för mig vad låten med Anthony B heter, rätt gullig text och så. kommer inte ihåg vad han sa exakt i låten men nån vet säkert. puss

2005-08-14 21:26
vincenzos_brygga P17, eh`? han spelade ju fler än 1 låt? specifiera dig LIIIIITE iaf? stek stek stek
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-08-14 21:31
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2005-08-14 21:42
var rikigt soft förutom en liten mindre händelse :P

skål.

Festivalen var ändå rätt fet !

Bäst var Capleton, Anthony B & Den galna showen på tältscenen med Kapten Röd, Governon Andy, Junior Erik m.m

Sämst var köerna och att vattnen tog slut hela jävla tiden ! Och även tattarna som snodde öl i vårat tält, fyfan . håll er hemma
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

men jag förklarade lite, såvitt jag hörde så var det bra en låt som var mjuk och gullig på det viset ^^

2005-08-14 21:43
vincenzos_brygga P17, men vadå gullig är du helt vimsig eller? aja nån som är lika vimsig som du kanske vet vad tusan du yrar om, good luck to you, im out of this nut house.

2005-08-14 21:46
Det kanske var den lollipop låten, den var iaf jävligt gullig !
Groupie

2005-08-14 21:53
jävligt fett måste jag säga, över förväntningarna, men jävligt trist det där med alla jävla civvare å vakter. Lite synd att campingen var så långt ifrån festivalområdet men det var inga större problem ändå.

Stämmningen var lite konstig, asså kändes svårt att gå å snacka med nytt folk alla kändes så jävla oroliga kändes nästan som att torsdagsnatten var softast (kan dock bero på att sen var mitt jävla camp rätt dött). Hahaha fan va alla ville tatta bärs och cigg sista natten, måste lätt ha bjudit bort ett paket.

Jag vågade inte vara i whoa camp så länge, det var lite läskigt (iof tror jag inte att folk visste att jag hade whoa när jag var där hälsade väl inte ordentligt)
Groupie

2005-08-14 21:53
glömde ju BIG UP! till alla fina damer som var där, och jävligt soft att träffa så mkt folk man kände

2005-08-14 22:00
precis det jag menade. han är ju ganska hård, så den satackj ut lite liksom

2005-08-14 22:01
de va en fet festival! missade turbulence & capleton! för mykke snutar ! å campingen kunde vart bättre! spel shemat va inte heller så bra! men de va ändå en rolig helg!!

2005-08-14 22:06
uppsala allstars med p-danielsa , var ngt sjukt bra!!

annars vad ska man säga? grymt bra! capleton var galet o gladiators va magiskt. gentleman med cocoa tea var feet!
(=

2005-08-14 22:12
vincenzos_brygga P17, om det nu är Lollipop låten så är det tyvärr bara en cover på Millie Small's My Boy Lollipop.

2005-08-14 22:36
vincenzos_brygga P17
anthony b låten du menar var nog mr. heartless

plus: artisterna, skönt folk, vårat Uppsala Massive camp!!

minus: regnet, köer, placering av scener, att tanja stvens började 40 minuter för tidigt än vad det stod i infotältet, att timbuk ställde in.

2005-08-14 22:39
tror vi har en sherlock holmes här. för övrigt är det inte millie som har gjort my boy lollipop från början. det är en skaversion på en gammal klassiker har jag för mig.

2005-08-14 22:39
till pusherman alltså

2005-08-14 22:45
vincenzos_brygga P17
tror på mr heartless. =)
sa flickan

2005-08-14 22:51
bra: taggen, häng i stadsparken, fyllan, många glada vänner, ramblingen, alla fräscha schluks o speciellt negresserna(grovt), min visselpipa, meditative sounds o alla som var där ist för på gentleman, anthony b, capleton, jah mason, tanya(skulle inte banga), att glida runt på campingen o sen gå hem när det blir läggdags.

dåligt: lite för svalt väder, nojjan för civ, leran, min tappade röst

2005-08-14 23:03
idioti

2005-08-14 23:03
reespect P41: på området.. såg att två killar stod och skulle se gentleman mitt i folkhavet typ, de kan inte ha sett mycket. men men jag vet ju inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-14 23:04
PISSPIRATEN

Så man får inte ha rakat huvud och samtidigt gilla reggae? Eller vad menar du?
word

2005-08-14 23:05
borde varit fler campingar istället för en stor.
så att dräggen kan hålla till på en och desom vill chilla på en. typ.

blev dålig festival för min del, första natten spenderade jag med att ta hand om min husa som hade fått i sig lite föt mkt olagliga substanser vilket ledde till en hel del spyor. andra dagen fick jag feber och tredje dagen fick husan feber. typ en ta hand om varandra festival.

annars så var gladiators sjukt grymma!
Vem fan bjöd henne?

2005-08-14 23:05
fraodi: vart hittade du det där?

var värsta catfightet på campingen på lördagkväll.. helt sjukt.

2005-08-14 23:06
regret
chilenaren menar du? eller va det en annan fight?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-08-14 23:08
fler än jag som träffade på norrmannen bild.

jävla konstig snubbe
Vem fan bjöd henne?

2005-08-14 23:12
Rhetoric: ingen aning.. en blond och en brunett iaf.. tydligen "polare". den ena var helt galen. hoho.

2005-08-14 23:24
förra året var mycket fetare, för mycket camping drägg i år
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71

2005-08-14 23:24
Haha jävla norrmän..vi hade 3 stycken vid vårat camp
galningar

2005-08-14 23:38
haha ja dendär norrmannen va helt sjuk asså =)

2005-08-14 23:40
en grej som va lite tråkig var att vakterna klippte min polares band för att han inte kunde legetimera sig..
hur många lyckades hänga på campingen och scen området utan att betala en krona? 3 av mina homes klarade det.

2005-08-14 23:47
Jag håller med chiquita, Turbulence var helt sjukt bra ju. Får rysningar av att lyssna på On my way to zion fortfarande. Åh, fy fan vad bra det var. FY FAN!
"The badder you seem, the more lies you tell..."