jag har lie svårt med hemsdian, fattar inte hur man ska betala och så. någon som har lust att förklara lite mer ingående?
Vem fan bjöd henne?
Någon som vet hur många biljetter so släpps till dörren? Eller kanske har några biljetter som ligger och skräpar och som dom vill bli av med? Seeent ute i år..
http://soundcloud.com/skv18 http://soundcloud.com/olski-dnb
yeeah snart är tiden inne =) blir första gången för mig, är det billigt med dricka,mat om man jämför med Urf?
kriget som business det är en sjuk idé verktyg för våld kan inte, bygga fred!
minns jag rätt så kostar mat runt 3-4 €. Iaf om du köper typ en kebab eller nått sånt vid stånden. 11 dagar och 7 timmar kvar!
Orale!
run-to-the-sun F18 det är inte så svårt ,.det finns på engelska ., sen skriver du in ditt kontonr å så .,sen får du ett mail ,. där står det alla uppgifter som du behöver ,. lättast är om du har internet banken , lycka till
csavargo från ruff runkers
nä det är inte så billigt ,. sen vet ju inte jag vad du hade tänkt äta .,
jespers P2 det är 13 dagar kvar till festivalen ., men det är kanske 11 dagar tills du åker eller
DK3 ojfan, nä räknade inte ut det själv, läste bara på deras hemsida "summerjam countdown" Ha, jädrans tyska pundare har svårt med matematiken :P
Orale!
ok står det 11 dar haha det är ju litte kul kanske händer litte roligare grejer från onsdan
vad händer då? ölen är ju billig, om man köper utanför el fesivalområdet, på en mack t ex. det vet du!
i get more pussy then panty!
nä det är dyrt på macken ,. men destå billigare där vi kommer handla den ,. confi inte länge kvar nu
tips är att handla på Lidl som bara ligger nån kilometer därifrån.. billigt som faen
DK3 P25 måste man ha mastercard/visa/american express? går det lika bra med maestro?
Vem fan bjöd henne?
du måste ha mastercard/visa/american express? går det lika bra med maestro?
~~~War, Hate & Confusion~~~
run-to-the-sun F18 som AboveTheClouds P21 sa ,. run-to-the-sun F18 men försök att köpa i tyskland.det finns säkert biljetter kvar till dig
davvie P19 åt vilket håll ligger lidl v'änster höger i från festival ingången ,. det ända vi hitta förra året var en mack som låg långt där i från
DK3 P25 man tar bara bussen in mot köln och sen efter bara ca 5 minuter kommer man se en Lidl på vänster sida. det är lite för långt för att gå anser jag, speciellt om man ska bära massa mat och öl. nu när jag tänker efter kan jag nog ge en bättre beskrivning av var det ligger.. när vi tog oss ut till festivalområdet åkte vi först typ pendeltåg för att hoppa av vid en station och byta till buss eftersom tåget in gick längre. det är vid den stationen Lidl ligger, tror till och med man ser det från stationen. ligger även någon bank och nån pizzeria där också.
DK3, det vet du. fixa t-shirts eller linnen A.S.A.P så att jag får fixa nått fresh nu.
ni som sjka flyyga ner vart är bäst att boka biljetter ioch va heter flygplatsen
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
skavsta, stockholm skavsta flygplats, ryan air, men vet inte om det finns kvar nå platser, check it!
confidence P22 ja jag får göra det
davvie P19 ok då är det aså rätt så långt ditt,. tänker mer på gångavstånd men det finns ju ganska mycket öl å köpa under festivalen . så vill ha ett ställe som är närmast huvudingången så man inte behöver gå så långt ,. tänker ju på att det är ju bostadsområde brevid så det lär ju finnas någon affär inärheten
Någon som vet om det händer något dagen innan festivalen?
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
förra året var det gayfestival i köln dagarna innan.. kanske kan vara något? vi blev i alla fall väldigt förvånade när vi såg massa tyska läderstringbögar överallt.
lädeshosen!!!!!!!
fett med läderbögar, det måste dom ha i år igen!!!
det är väll bara musik som liras kanske några sounds alpha blondy lirar på måndagen innan festivalen ,. sen vad jag vet är det inge reggae happnings under veckan tyvär
va heter flygplasten i tyskland
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
cologne? är iaf german wings flygplats...
Aha det lät juh mindre lockande.. Cologne = Köln på tyska om jag inte minns helt fel
CRIBBE japp det stämmer utmärkt
Någon som tror att dem hinner boka in någon mer artist. Står att den line upen inte är helt klar.. Den är juh jävligt grym. Dem har juh fått dit Jah meek och Third World nu. ioförsej va det 21 juni men det är fan mäktigt.
CRIBBE, dom hinner och gör
det vet du!
ja två artister måste dom ju fixa för chuck fenda å worrior king ,. ställde ju in ,. så 2 till nya akter lär vi ju få se
tråkigt med chuckichuck :(
Sitter pa ett reggaecafe i brelin,,,snart bar det av till köln...und summerjam!!! HELGA HERE I COME!!!! BOOYAKASHA!!!!
The man with the golden eyball!!!
imorn bär det av mot köln, see ya :)
drar på tis ,. here we come köln be ready for di rock steady,.
HEEELGA!!! :D
yäääääh on tuesday it comes!!! whooooopwhooooop!!!!!!!!!!! nu ska jag sova så går d lite fortare !! HELGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
yäääj, imorgon bär det av. vakna, ta en öl, åka, ta en öl, flyga. jäj.
haha wooohoooo, grogg åka tåg, grågg vänta på planet, grogg grogggroggg åka plan, hutt, åka tåg , grogg , åka taxi, leta efter vänner, grogg, grogg däck! =) är helt springig i kroppen o vill skrika av glädje !! wioioioioooooo! åker ni german wings ?
nä åker ryanair det blir som confi säger fast med cider=) confi i morrn halv 9e bär det av mot skön musik.,
okej. då ses vi inte på flyget =) en fråga. va hette centralstationen i köln o va d fuhliger see man ska säga åt taxin att åka till om man ska till campingen ?? =) danke schöööön !"
AboveTheClouds, taxi är för lite för gaylight, vi åker tåg och buss ;) haha
Imorgon bär det av... =) Vi ses där nere. Blessed.
Some things nah go how we plan, but according to Jah Jah plan... Glory be to the most high! Blessed love.
5 året för mig och kanske det sista.
Some things nah go how we plan, but according to Jah Jah plan... Glory be to the most high! Blessed love.
confidence. jo men vi kommer sent till centralstation o tåg till stationen där festivalbussen går har slutat gå när vi kommer till centralstation så vi kan inte göra så mkt mer. av den vetskapen jag har. så d får bli tåg till centralstation o taxi därifrån. o dyrt är d ju inte
AboveTheClouds , festivalbuss? vi tar en buss från flygplatsen, (vanliga bussar och tåg detta..), sedan t-bana/tåg sen går man en bit så är man ju framme :) mayya , förstår det, kan bli jobbigt å hänga på festivaler när man är 60+ ;)