lr buss från nån tågstation vet inte om d festivalbuss men den går från nån station till campingområdet. men när kommer ni fram? vi e i centralstation typ tolv på natten o förra året hade tåget till den stationen där man kan ta buss till campingen slutat gå..
~~~War, Hate & Confusion~~~
AboveTheClouds, vi kommer till tyskland runt 2-3 på dagen, har jag för mig, så vi har rätt gott om tid och leta oss fram :) vad kostade erat flyg, fram och tillbaka?
i get more pussy then panty!
confi: okej, men då hinner ni gott o väl ja=) vi hade fett me tur när vi beställde fick fram o tillbaka för 700. dem hade nåt erbjudande. o vi såg d typtvå timmar innan d tog slut. så jag e nöjd=)=) o ni ?
700 fram och tillbaka vi med, kanske att det kostade en aning mer men knappt nämnvärt :) vart ifrån åker ni och vart landar ni?
okej.. mm d va fina priser =) hehe vi åker från arlanda och kommer till cologne. d typ en kvarts tågfärd lr nåt från köln centralstation. vart åker ni ifrån ?? ingen ide att jag frågar vart ni landar för min geografi suger, har ingen aning vart d skulle kunna va =) så jävla peppad !! haha sitter o bränner skivor nu. hann inte börja hålla på me band så man får va batterislösare =P hehe . sen spelade dme iof bra skit på deras summerjam radio! powpowp!!!!
AboveTheClouds P21 säg antingen .,fuhliger see eller bara summerjam ., dom flesta i köln vet var det är har ju hålt på i mer än 20 år så,. ta inte t-bana då hamnar du på fel sida ,.bättre med buss eller taxi ,.
csavargo från ruff runkers
DK3, ditt frack, vi ska ju ta t-bana, bara för att vi åkte fel behöver inte alla göra det ;)
confidence P22 nä vi tar inge t-bana i år ,.fan vi fick ju gå hur jävla långt som helst vi tar bussen
nä nu är det inte många timmar kvar aså ,.
hörda att man kan åka t-bana .,sen hoppa av på någon station (kommer inte ihåg vart det ligger) där finns det summerjam bussar som tar dig till festivalen gratis
IDAG KLOCKAN 3 GÅR FLYGET FRÅN ARLANDA!!! WIHIII!
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Bussremsa, tänkte du lite fel där va? tåget till bolaget går då!
Orale!
ahaha bussremsa e överhypad!! :D:D it alles soon come!!!!!!!!!!
tror ni att det kommer vara fullt på campingen om man kommer ner på torsdag ?
IWO CREW NIGGAZ
d va nog ganska fullt på torsdag jaaaaaa.... spritse den anuuus jaaaaaaaa ... rasta faraaaaaaaaaaaa.... *babylon*** fett kul va d i alla fall!! bara så ni vet ... POWPOWPOWPOWPOWPOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
låter det smälta... såja. Bästa skiten, the pioneers var tyngs då jag bestämmer, mer alkohol med fest mer liv. och helga, vila i frid, legend. puss, peace love and unity! Nästa Uppsala...
Orale!
det var grymt kuligt ipå summerjam
alles gut alles klaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vems uppträdande var bäst då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tyckte pioneers va bäst. men kom för sent så jag såg inte hela. men får en ny chans på uppsala. sen tyckte jag panteon rococo va riktigt heta oxå. mkt röjj..
det fanns många otroligt bra , vart besviken på gladiators dom var bättre på urf junior kelly var helt ok(första gången jag såg han) degree var faktist åxå helt ok.har bara sätt video på han å då var han inge vidare live,. toots var grymt underbart.,synd på ljudet bara å det sega publiken., patrice var för mig den bäste konserten,.grymt underbart ,grymt liv.,grymt röj,.nä det var 5 av 5
SNYGGLARS-CAMP FI LIFE!!
saian och lazy youth!! missade patrice.. nan som kan saga nat om den konserten? hoppas den sog, for jag hade fett garna velat se honom...
kärleken till pengarna är roten till problemen.
spacecake den sög inte , han avslutade ju hela festivalen med så han kickade på rätt rejält, sista låten med alla fyverkerier på slutet var inte helt fel och så, sedan kom SIAAAAAN SUUUUPA upp på sen och latjade lite, mycket fett!
snygg-lars camp fi life
trash camp fo life!!!!!!!!!!!! =)
Trash camp-Camp for life!! Pioneers dÖDADE! "vart är gröten" - sa mackan (aka. shmökan!)!!!
Orale!
TRASH CAMP-camp FOR LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sålde dom Energiebällschen i år oxå?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iration, vad är det?
tror det är bollar., om det är dom så är dom inte goda aså
Skivsamlare
2006-07-22 16:43
ja det gjorde dom nog. smakar dom som hm..va hette dom nu igen..."kärleksbollar"? nåt dom sålde på urkult förra året, smakade grymt mycket energi=äckligt!
"Anpassa er aldrig" som Kaj Husell sa...
confidence P22 jävla klant jag va som missa det! faaan...
exitdamp haha, menar du dom där kärleksbollarna som såg ut som cocosbollar på urkult? damn va lurad jag blev, betala fett dyrt för värsta fiberbollen som smaka skit!
lät ju gott :D
fett äckliga kokosbollar... dom väcte mig varje morgon och fråga om jag ville handla.... sheisse germans
ingen som lagt upp lite schyssta bilder nånstans? Funderar på att göra det iaf...
funderar på ladda upp lite bilder på snygglars, han hade jävligt kul på summerjam men måste kolla om det är okej för honom..