HELGA FUR I HELVETE!!! fan vad man längtar!
The man with the golden eyball!!!
helgaaaaaaaaaaaa is going to the soundsystem! it soon come!
~~~War, Hate & Confusion~~~
oneline så länge du har mindre än 5g på dig så är det ju lugnt.. våra grannar förra året fick sina väskor genomsöka eftersom dom misstänktes för försäljning. men när poliserna såg att dom hade mindre än den mängden så var det lugnt, då är det ju för eget bruk enligt lagen.
jo men dom fular å håller på å fular sig igen dem fulingarne....Helga!!
---->onewaycommunication--->
vadå`?? får man lov o ha 5 gubbar på sig i tyskland enligt lag??
jag e så RAK att du blir SNE!
ja typ...lagen e lite kompicerad... dom kan ta det ifrån dig..typ det värsta som kan hända...annars brukar dom inte bry sig..
hur tar man sig till summerjam bäst om man inte har bil ??
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
jahapp nu e resvägen fixad....månda 10.7 germanvings från finland-köln ... ett par dagar i köln.. festivalnjut... sen måndag 17.7 tillbaks med ryanair genom sverige..... måste säga att efter att ha lyssnat lite mer på damian marley så ska d bli helt okej o se honom live :) men mest ser jag framemot morgan heritage! hoppas det blir minst lika bra som förrförra året... och vadå då kom vi dit torsdag kväll och hittade helt okej tältplats (fast jaa.. irrade nog mest runt...tror nåra tyskar intog mitt tält till slut haha) nedräkningen har börjat!
fan va jag vill dit hur e det med tjyyyget där
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
The_Real_Tico P32 det är olika i olika regioner.. typ som stater i usa. men i köln är det lugnt om du håller dig under en femma.
med andra ord så kan man ha 25 gubbar lungt i bilen om man e 5?
jag e så RAK att du blir SNE!
Kan man inte ta och boka midnite i sista minuten
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
ha bara inte onödigt mycket på dig,,,,förvara resten i bilen...=)
har hört de finns speciella bussar som drar dit ? ´nån som kan informera ?
Det går en festivalbuss ifrån stockholm i alla fall såvitt jag vet. Sitter dock ej på någon större information om denna.
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
fett sent bussarna kom dit ju .. vore nice annars
AboveTheClouds P21 Inte dunderbilligt väl heller?
flyg fram o tillbaka me german wings e typ 1300-1400 så typ samma . fast flyg går snabbare. enda keffa e att man e framme vid typ elva på kvällen.
Om någon har plats i en bil från malmö/köpenhamn hade det vait fett att höra av sig till mig..
men jag blir fucking cpskadad, HUR mycket kostar festivalen?! hittar ingen info om det what so ever!!
baeng
How legal is Cannabis?! Today Hashish is yet no more topic! – Or nevertheless? Again and again we are asked about the laws - may hashish and marijuana be consumed in „Cologne Bay“? To stop all circulating rumours and half truths as well for prevention an information of the police headquarters Cologne is attached to the festival magazine. With this summary: Any contact with Cannabis products remains basically illegal. The legal situation is still complicated and regionally non-uniform. The consequences of an offence are not calculable.
---->onewaycommunication--->
så har man bokat flygbiljetter ! tur hade vi oxå för german wings hade billigare biljetter o erbjudandet tar slut efter tolv inatt så d gick på bara 700 kr tur o retur !!! wooohooooo!!!!!!!!!!! it soon come !
FAN, är det sant?! var det därför det var så jävla billigt? skulle beställa flyg till köln i juni men tänkte "äh jag tar det imorgon istället". jag VISSTE att det var nån engångsgrej!! nu får jag säkert betala cpmycket! fan!
baeng
GUD vad jävla störande, nu kostar det ju apmycket!!!! hora vilken otur!!!
baeng
Vaaaa! Joel varför sa du inget! Sjuka människa! :0
ja joel, du skulle ha ringt eller nåt!! (eeh..)
baeng
jag såg d precis innan jag skrev själv !
CosaNoztra, Du måste leva i verkligheten, kronofogden skulle ta dina tickets innan du hann säga "gud är kärlek".
Orale!
BAJ DE WEJ- biljetten kostar 78€.
Orale!
jespers P2 Hahaha antagligen! But they cannot steal my dreams!
haha kollade på film därifrån på spelningar från förra året på hemsiidan... man blir sugen !!!
heej jag vet inte ens vad summerjam är men efter att ja läst lite verkar de va nån reggaefestival eller?? e de typisk festival där alla bor i tält eller e de så pass nära centrala köln att man kan bo i stan hos nån kompis där?? o vad brukar allt gå på, dvs pris?? kanske en utflykt man skulle kunna göra isf :)
Doo the right thing!!!!
en reggae festival jeppdidepp! så nära centrala köln vet jag ej.. typ 200 kr me taxi om jag kommer ihåg rätt, o ett tag me buss o sen tåg. 40-60 min kommer inte ihåg så bra . nåt sånt. om jag tar rätt på centrala köln. lätt värt. chill atmosfär (kunde vart lite mer röjj, där vi bodde iaf) men hur kul som helst. ganja smoke överallt om man gillar d o fint me ö o vatten o skönt campingområde. helt enkelt jättebra... o festivalområdet är då på ön o d e fett nice d me hehe 74 euro biljetten in där o flyg typ 1300-1400 me german wings . förra året hade jag runt 3000 kr i fickpeng där o d räckte till lite mat o fylla dygnet runt. ska ta me lite mer iår så man kan äte lite mer kanske.. tantatatatatantan tantatatatata. tequila!!! ja d va lite om d .. åk dit ! jag längtar !!!! powpowpow!
3000 kr i fickpengar räckte till "lite mat och fylla dygnet runt".. hm, får inte riktigt det där att gå ihop... vad är LITE mat för dig?
baeng
Lite mat innebär att man inte behöver vara hungrig, men inte heller frossa massa kebab för att man rökt en för många, got it? PUSS
Orale!
hahah aight de låter ju nice iaf
Doo the right thing!!!!
typ en döner om dan =)
joel munchies pengar e typ A och O :P
för många som e där men inte för mig :D
AboveTheClouds P21 Tssss...
Det är väl i år det är 20års-jubileum, om det nu började 1986?
Evil under Good
d va förra året
aboveblablajoelkillen - shit, du måste köpa dyraste dönern isf. 3000, geez!
baeng
vad är det du inte förstår kära vän ?=)
above - typ att en döner kostar hööögst 4 euro. och om du åt en sådan om dagen, måste du typ haft alldeles för mycket pengar. helt ur propotion.. men ok, din biz och dina köp. tycker bara det låter liiiite overkill..
baeng
Han röker weed för 460 om dagen å en döner 40 /dag = 500 / dag = 3000 för 6 dagar
CosaNoztra- precis den bekräftelsen jag sökte!
baeng