Corto: Åk inte i år, festivalen kommer vara bra och du kommer förstöra den, äckliga mytoman.
•pave paradise•
lhababaiaa: Du är äcklig. YES!. Du är en liten, väldigt liten människa om festivalen blir förstörd på grund av att jag finns där bredvid ditt tält och pumpar dub intro dygnet runt. Dessutom är jag en ganska bra kille i verkligheten, det ska du veta. Fråga Lukie, fast akta dig för colgate. Och lypsyl.
dom där lopptropp från sverige kommer väl?!
tågsurfaren P-1 va? från sverige? jag har alltid trott att dom är från västerås..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja looptroop kommer och ja dom kommer från västerås och ja västerås ligger som bekant i sverige...
Jaa! Beställde biljetter igår och min pappa hämtar ut dem (pga det är billigare att köpa med SEK än NOK, och jag sitter i Oslo)! Då var man ju halvvägs där då. Någon/några från mitt jobb ska dit också. Blir det bara någorlunda oregnigt blir detta sooo perfect!
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
http://ekstrabladet.dk/underholdning/mus ik/article178671.ece verkar som det blir utsålt? eller?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Censur: För att Guns n' roses kommer?
Still in the bridge
Roskilde-billetter går som varmt brød Billetterne til Roskilde Festival ryger over disken i et forrygende tempo. Vil du være sikker på at få billet, er det en god idé at købe nu Rune Melchior Sjørvad - 13:54 - 05. maj. 2006 Talsmand for Roskilde Festival - Esben Danielsen - vurderer, at salget af festivalbilletter er cirka 25-30 procent længere fremme end på samme tidspunkt sidste år. Analysen genkendes af en kassemedarbejder hos Post Danmark, som ekstrabladet.dk har talt med. Hun fortæller, at hun sælger billetter væsentlig hurtigere end sidste år. - Billetterne går som varmt brød lige nu. Hvis man vil være sikker på at komme på festival, vil jeg råde folk til ikke at vente alt for længe. Kassemedarbejderen har ønsket at være anonym, da Post Danmark ikke må udtale sig specifikt om salget af billetter til de forskellige arrangementer. Skanderborg er udsolgt På spørgsmålet om, hvorvidt det har spillet nogen rolle, at Skanderborg Festival allerede har meldt udsolgt, svarer Esben Danielsen: - Skanderborg oplever vi ikke har nogen indflydelse på vores billetsalg, da det er meget forskellige publikummer, der kommer hos os og dem. - Der er ingen tvivl om, at vi er langt foran samme tidspunkt sidste år. Hvad der præcist gør det er svært at sige, men det gode vejr og den vellykkede festival sidste år kombineret med et hamrende godt musikprogram i år er klart en af årsagerne, siger Esben Danielsen - der har svært ved at skjule sin begejstring - til ekstrabladet.dk Der bliver i alt solgt 75.000 billetter til Roskilde Festival.
yeah, måste köpa biljett snarast möjligt.
Still in the bridge
"Roskilde-billetter går som varmt brød" hehe... som varmt brød... shit män.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
glass i solsken är ju bättre ;) danskarna borde lära sig! eller åxå äre ett billigt pr trick för å få folk å köpa mer biljetter i tid så att de inte står där med 10 000 besökare den sista veckan som förra året!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
nä, inte varm brö, varm öl! fast jag ska bara dricka sprit. ginhagga
http://www.kommandot.se/wp/
Omöjligt som du själv sade! tråkigt för oss som var där med å få samma band!
finns gott om biljetter.
SKU - SKU - SKULASON!
Yeah, de har inte sålt några biljetter överhuvudtaget hittills så nu försöker de med en rövare och påstår att biljetterna börjar ta slut för att folk ska börja köpa dem :D
Still in the bridge
det har sålt väldigt många biljetter och om det forsätter i samma tempo kommer de ta slut innan festivalen börjar.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Jaja, nästa vecka tar jag mig i nacken och skaffar biljett. Ses där allihop!
Still in the bridge
Corto: "ok". Mytomani är fan läskiga grejer ;)
•pave paradise•
är de lönt att ta bilen dit? ngn som har erfarenhet av de?
(=
höhö, nej. vilkej jädrans tur att jag bor i kalmar då :P men seriöst nu...
(=
in_dub P19 Ja. Det är lätt värt! Speciellt om du åker med några polare. Blir ju billigare. Men om du åker själv så går det alltid att hooka med folk hem. Så att hemresan blir billigare. Först och främst är det värt att slippa köa och håla på för att ta sig hem med tåg!!! Bara hoppa in i bilen åk åka hem! Sen så är det ju skönt att kunna ta bilen in till stan och köpa mat/billigare öl och sprit eller om man vill titta förbi Christiania. Eller om man vill åka in till badplatsen och bada lite! :)
det e ju ca 10 artister till som ska släppas till årets festival, är det någon som har hört några rykten om vilka det kan röra sig om? det har ju snackats lite om Wildchild, men det verkar ju typ har runnit ut i sanden lite.. någon som sitter och trycker på nån information?
Kickshit represents the fat and the strange ones..
det står på Wildchild's myspace att han ska spela på roskildefestivalen.
Har de barnpassing/lekhörna? Tänker på min kompis Corto som kan bli rastlös ibland. Tacksam för svar.
Nej tyvärr. Men det finns massor av olika aktiviteter.
Muppie> Ge mig en tub euroshopper tandkräm så får vi se vad som händer. AEK
Onsdagar är det nyheter på så förmodligen får ni veta typ en artist varje onsdag!
synd att hultsfred har så sjukt mycket mer intressanta artister i år när det gäller hiphop. fan pinsamt.
If I hade any more potential I would have to be twins.
Nosferatu P25 okej så bra :)
(=
YAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Pharoahe Monch kommer bli grymt! har sett honom en gång förut..
Okej, säljs det sprit på flaska på campingområdet? Eller bara ölll?
Lukie P24 Öl och vin. Ska du ha sprit får du köpa det i stan. eller på netto en bit utanför. Det är nog närmast.. Förövrigt kostar en liters tetra vi typ 15 på netto och 50 på campingen. Ölen är också fett mycket dyrare. Annars brukar det vara öltält och barer som säljer drinkar på campingen. Men det blir fett dyrt det med.
www.stonesthrow.com Nu står det på Stones Throw hemsidan att Wildchild kommer! men, inte på roskildes hemsida..
Däremot blev Primal Scream klara idag!
Det här är så långsökt, men vi ska mellanlanda i Ulricehamn på vägen från Roskilde hem till Dalarna. Åker därifrån på onsdagen tror jag. Någon som vill med?
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
När fan släpps schemat då? Kommer inte hinna se alla man vill se..som vanligt..
•pave paradise•
TÅGBILJETTER TILL KÖPENHAMN SÄLJES 3 stycken direktbiljetter till Köpenhamn med X2000 säljes (Ungdomsbiljetter). Avgång: Stockholm C Lördag 24 juni 12:20 Ankomst: Köpenhamn Lördag 24 juni C 17:33 Säljes för ordinarie pris: 450 kr (Köper man nu ligger dom på minst 550 kr).