sofia1 F17, jag låg och mackade när ni skrek det utanför mitt tält, började skratta mitt inder akten :P
SMÅLAND!
sofia1 haha men vafan det är ju så det ska vara, men nu är det fan rätt spritt!
herr_berg haha :D ah de va fan kul asså. är as hes nu och låter som en gammal alkis, men ack va kul vi hade de! kul att man glädjer andra också ;D killen haha, jaja :P de är ju kul att andra kan ta del av "våra" galenskaper. make love, not war!
Trodde du ja!
sofia1 hahahahaha jo det var jävligt kul
reespect P42 Hörde rykten om att det låg en man utan byxor med en rökelse i stjärten, men såg det inte. Fan va hemskt, men kul haha. Herr_Berg P19 reespect P42, jo jag stod där i typ 4 timmar sen och pillade, blev bra men ajg var lite slarvig och glömmde lite saker, men men. Stannade till i kalmar sen och la två st till. Om man missar att ni också höll på och diskuterade graffplanket så kan man lätt börja undra om Herr_Berg har lite underliga intressen... :D
don't get chumpatized
killen ack så roligt! :D fan jag sov 12 timmar inatt, låter som en gammal alkiskärring och kan knappt gå får att jag har så ont i benen. God i looooove festivals! :D
Trodde du ja!
DonRuba, hehe vad menar du? fattar inte
SMÅLAND!
Eh, jo aså, om man har lagom snuskig fantasi och uppfattar ditt inlägg som ett svar på det han berättat om killen med rökelsen så kan man undra var någonstans det är du har stått och pillat i fyra timmar... Fattar du nu?
don't get chumpatized
Riktigt skojj!
rök miljövänligt, rök grönt
sofia1 hahahahaahahaHAHAHAHA, jag sov runt 12-13 timmar ;) Jag låter som en gammal pundare själv, men det var sjukt kul
killen hehe :D ah eller hur! snackade med min kille och han tyckte jag lät som en snubbe :P hehehe, gick de bra å komma hem och allt sånt? :)
Trodde du ja!
reespect fy fan för dig asså! hade mjukost i HELA örat och när jag kom hem igår och skulle duscha så märkte jag att jag fortfarande hade mjukost på öronsnibben ÄVEN fast jag hade stått och skrubbat och petat i 5 min typ! i'm gonna kick your ass back to Spain!
Trodde du ja!
Fett FEtt big ups till arrangörerna .... lätt min höjdpunkt i sommar.....fett med backstage partyna efter ...d va lätt nice som fan ....peace
www.hermanosbernal.com /\ MAS LOCO ENT.
Som sagt, tack till arrangörerna! Den fina stämningen kom uppifrån, så är det absolut. De passiva och ickeagressiva vakterna var verkligen osvenska och den avslutande eldshowen var guld värd! Den geografiska placeringen med vatten och strand var välgörande och jag tror verkligen inte festivalen skulle må bättre av att växa sig mycket större. De korta köerna och den familjära stämningen var schysst. Mina vänner slog sönder sina ansikten när dök från bryggan, det var dumt. Men gav det lugna en sund touch av galenskap. Många fina och trevliga människor spred en hel massa vacker kärlek, tack till alla som var där!
DonRuba, Det där va mest långsökt på länge haha, men jag förstår hur du menar...om jag anstänger mig iaf. Sofia1, Hittar man en gammal mjukost på marken är det klart att man tar tillfället i akt ;) 37, Hur kan man få för sig att dyka från bryggan? hur djupt var det där lixom, till midjan max? :D
sofia1 hahahahaha bra dära ;) jarå det var inga problem, men jocke mökade hela vägen hem och det var inte så jävla nice 37 var det dom som gav upphov till skylten "dyk ej annars dör du!" Vem var det som lämnat en solo tidning i mitt camp?
reespect du asså! du borde bannas från öland, så där gör man bara inte! och speciellt inte mot mig! :@ killen kan tänka mig de! grabben petade i sig 3 burkar med bönor, han va en levande stinkbomb! tycker synd om dig och dom andra i billen asså!
Trodde du ja!
sofia1 hahahahahaha han blir alltid sån efter att han druckit öl, så jag tror inte det enbart berodde på bönorna. Hans andedräckt var inte heller att leka med det kan "reespect " intyga ;P
killen hahahaha, nej jag tror dig, jag tror dig! reespect är dum! han borde skjutas :( han smetade mjukost på hela mig! :(
Trodde du ja!
sofia1 hahahahaha men så är ju jocke som han är...hahahahahaha aaaaw, när gjorde han det? han var ju gaalet full sista natten
killen haha, jo han är ju de :P han gjorde de när alla låg och sov :P de va bara jag llewlyn, putte och jocke uppe tror jag. helt galet, han jagade mig och brottade ner mig och satte sig på mig och smetade de i hela ansiktet! helt galet!
Trodde du ja!
Andra året i rad som jag missade öland roots, och liksom förra gången fick festivalen många lovord efteråt så det verkar som att man får skärpa till sig inför nästkommande och besöka festivalen i fråga.
California, knows how to party!
sofia1 hahahahahahahahaha vad svinigt! Så rädd som han var när jocke jagade honom så borde han veta bättre, fan du skulle sett hur han sprang ifrån jocke och sen kom smygande tillbaka. Han var livrädd! Soopa-Fly Den är jävligt värd måste jag säga, fast på ett sätt känns det som att om den fortsätter växa såhär kommer den bli precis som alla andra festivaler. Visst det är jävligt sniket att säga så men blir den för stor tror jag mkt av stämmningen försvinner
killen P18 Ungefär som URF som mest har blivit äcklig och långt ifrån så genuin som den en gång var. Jävligt löjlig stämning där sist. Men så är det med allt. Jag vill ju t.ex. ha paris hilton för mig själv ,men ack...
Soopa-Fly Mjo exakt, lite så befarar jag att det kan bli med öland roots också...fast samtidigt så är läget på öland roots underbart och hjälper det dem att få ännu fetare artister så kan det ju förhoppningsvis bli något bra av det också. Hahaha lite off-topic men varför vill du ha paris för dig själv?
killen P18 så jag kan få lyssna på stars are blind (live) för mig själv.
Sofia: du bad om det, och osten bad med, så vem är jag att säga nej? Killen: hörru, sofia och jocke är i helt olika nivåer. Har jocke gett sig på dig ngn gång? en gång ÄR en gång för mkt, så det är bara att lägga benen på ryggen om han är efter en! Och ja hans andedräkt luktade död och förintelse, dude.
reespect hahahahahahahaha det är kanske sant och ja! Jocke har gett sig på mig massor av gånger! Fast jag tror str0gan_off har fått mest skit från jocke faktiskt, du skulle bara veta vad han gjorde när dom var och pissade. Hahahaha vafan slå till honom eller gör en lolin och dampa ur totalt! Hahahaha du slapp iaf sitta i bilen med honom, asså jag var tvungen att titta bort när han pratade med mig. Förressten du vet inte vems solo-tidning som låg hos oss?
killen jag och michelle drog upp tält pinnarna på Jockes och Hobros tält när dom låg och sov!..haha fan va kul de va!...
// be the change you wanna see in the world
Hahahaha dom var inte så sura som man kunde ha trott faktiskt
killen: Ja det får bli något sånt där om han fortsätter :D Solo-tidning? Inte en aning :) när hitta du den? Eller försöker du få bort misstankarna om att just DU tog med den!? VA! erkänn, du tog med den, råka glömma den framme och sen spelar du mr.va?tidning?jag?nejnej..
reespect hahahahahahaha =P haha jag hittade den innan vi skulle åka typ, bah vad tror du om mig? Jag tror det var DU som tog med den, och så la du den utanför oss för att få mig att verka skyldig! Jag vet nog att du kollade igenom sminktipsen...haha jocke satt hela vägen hem och sa att man borde börja köpa tjejtidningar förövrigt, han var helt fascinerad
Esshå Jaha så det var du... Akta dig nästa gång jag ser dig ;) Och, Killen jag lackade visst, du. När jag vaknade trodde jag någon hade stängt in mig i en sovsäck. Jag låg och rullade runt i tältet i någon min och till slut fick jag hjälp ut. För övrigt var det hur soft som helst!
Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom
HBO Hahahaha jo jag vet att du lackade, men jag trodde att du skulle vara mycket argare än så faktiskt, typ som "vem våldtar vem"-arg
Hahaha, men jag för hes för att skrika massa fula ord. sen var det så varmt + att jag var helt nyvaken, så vad skulle man göra? :) Jag blev ju även rädd när jag var instängd, så jag visste inte vad jag skulle göra he he.
HBO Hahahaha ok då är jag med =P Tycker fortfarande att korvarna var galet äckliga. Hahahahahaha fyfan du var ju så jävla full den kvällen
Korvarna var äckliga, men de som nån satte på mitt tält passade bra. Haha jag var nog ganska full, tur att jag fick din bakis-tablett. Tack igen.
HBO hahahaha XD yeah, fast jag tror nog att du hade kunnat ta två så mkt som du druckit, det samma gäller för reespect
Nah, jag blev faktiskt knappt bakis. Vem är reespect?
HBO haha ok, det var ju bra =)...hmm vet inte om jag vill ge ut namn sådär bara.
gästbok, någon? =)
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Crill-Oh om du syftar på mig och HBO har han redan fått reda på det
Blev för en stund en chattråd. :) Men får jag bara undra en undran, varför i kom inte Twinkle Brothers?
Soopa-Fly Det jag har hört är att de inte trodde att de fått sina pengar så de gick inte på planet. Men jag vet inte hur sant det är, som sagt bara vad jag hört.
ingen som kan langa upp lite bilder elr ?
va
Skivsamlare
2006-07-26 09:10
ratmonkey , nej. det va de faktiskt inte. ett utav de sämre som jag såg där.
Yes! In Concert — For the love of music
killen nä är de sant? vad "ville" jocke honom? :P haha, kan tänka mig att han sprang iväg som en liten tjej ;) han skrek och sprang för en liten geting förut också! hahaha! fett dålig stil och ge på sig dom svagare och mindra! usch och tvi för honom!
Trodde du ja!
Skivsamlare
2006-07-26 14:56
ratmonkey, haha. pftja, finns inte många att välja emellan ;)
Yes! In Concert — For the love of music
Soopa-Fly hörde att de fått 2/3-delar eller mer av pengarna i förväg, sen skulle få resten precis innan. när biljettförsäljningen gick lite sämre än väntat fanns det inte pengar till den sista betalningen. vilket ledde till att twinkle brothers helt enkelt sket i att sticka dit pga de inte fick den sista lilla betalningen just då...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.