whoa träff hultsfred!?
ja e så jävla peppad på hultsfred så ja måste gör en tråd om skiten!! hur fan blir de då?
ääh jag är på å säger hej
jag bangar inte iallafall, nice som fan!
http://www.tweenerpie.blogspot.com
vart ska ni bo då? ängen eller punkträsket
jag och whatone och laurisse kan titta på
----------------------
MV7 hehe jag vet vad du pratar om.. men de hör till!
dreggelpaj F17 Om du går dit så kanske jag vågar på riktigt också hah
Ängen var ju ett jävla träsk förra året. Men jag börjar känna mig hemma där nu, dessutom riskerar man ju att missa sambatåget sista natten annars.
Fickludd: om du slutar säga att jag inte vill prata med dig:P vi tar en promenix dit tillsammans fegis.
när kommer ni dit då? jag och Pesso tänkte dra dit så fort campingen öppnar
SMÅLAND!
Vilket datum öppnar campingen ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GonzalesJr P18 På söndag kväll öppnar campingen. dreggelpaj F17 Hah men du är ju alltid så upptagen ;) Blir det bomsicka på hultsfred då?
Fickludd: kan jag lova, och konstiga hattar mitt i natten:P
läskigt nog blev det ofrivillig whoa träff förra året. och om nån vill komma har jag nyon och whatone whoa party i mina pants på hultan
----------------------
GonzalesJr P18 13e tror jag
SMÅLAND!
campingen öppnar inte förrän den 13/6 det var ju whoaträff förra året, men jag missade...
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
lilla_elsa Du har fel, campingen öppnar söndagen (11e) kl 18.00
om vi ska låta seriösa: vart? när? vilka?
----------------------
lätt, skriv bara var när hur
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fickludd - varför står det på biljetten att den är öppen från 12/6 (skrev fel innan) jaja whatever! zerox - något bra ställe alla kan hitta till tisdagkväll kl 20.00 alt. onsdagkväll på eftermiddagen, runt 15.00?
lilla_elsa ok låter som du kan det här =D planera iväg jag kommer :D
----------------------
MV7 då kommer ni försent! :D eller så tjötar man med lilla_elsa jag har bestämt att hon bestämmer nu
----------------------
förra året hade vi massa vatten givär som vi hade snott ärligt, som vi kissa i o spruta på folk, dom flesta trodde de var bara vatten och öppna munnen glatt ;) hahah
Hey Dude!
blomeros - bläääuuuu! jag ska vara indian i år, ngn måste ju vara cowboy, är det du då? zerox - ditt tält onsdag kl 14.00, punkt! jag är först och sist på plats! borde hooka en t-shirt som säger "lilla_elsa på whoa" förra året hade jag ett whoa-klistermärke på min tröja, och enda gången jag lånade ut den var det någon som frågade om det...
lilla_elsa jag var där förra året o träffa massa från whoa utan mening en inte dig
----------------------
ok jag ska fan fixa en whoa flagga nu :) så ni kan hitta mig!
----------------------
zerox - så dom kan hitta dig och mig menar du väl? ;P jag är indian!
lilla_elsa haha ja. ska fan styra upp såna byxor schyffert hade
----------------------
Varför ska zerox få alla flickor :( Jag vill också ha besök i mitt tält. Nu blir jag avundsjuk
GonzalesJr P18 Ääh jag ska fixa en tös åt dig ska du se.
GonzalesJr - Aww, det är ju hela whoa som ska till hans tält, inte bara tjejerna! Du får väl sno åt dig några där. Iofs tycker jag man borde ses vid ngn av ingångarna till festivalområdet, med flagga. Då lär det vara omöjligt att missa varandra. :)
Moderator
2006-05-25 15:58
zerox place no doubt. fixa flaggan. whoagatherings brukar vara en ganska gnarly upplevelse så bestämt tid sent... ;)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Legoland P20 var ju ganska chill förra året även om det inte var planerat :) frågan är om du hittar tebax till vårat camp eller om du var så full som du såg ut? =D lilla_elsa nej alla whoare ska till mitt camp. mitt tält är en annan femma =O
----------------------
Moderator
2006-05-25 23:17
hahaha fet chans att jag hittar tillbaks. hittar fan knappt i mitt eget kvarter här hemma. vi lär ju springa på varandra i vilket fall. fast köping ska inte ner så jag hamnar med andra lirare men det blir nog bra ändå.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Legoland P20 ja en full skåning bröllandes går la inte och missa :D
----------------------
Moderator
2006-05-26 08:28
jag som är så diskret och inkognito när det vankas festival hoho! :D
zerox - nej går inte! hela whoa ska in i ditt tält, så är det bara! iofs verkar inte så många vara på, så det kanske inte blir så farligt ändå
Skåne represent. Nå vart blir gatheringen :D Tid ? Plats ?
Ja, när var hur?
http://beaujolie.blogspot.com
Jag bestämmer punkt! Onsdag 15.00 utanför någonstans? :S Den är lite klurig.
Moderator
2006-05-26 16:50
säg målet. vem fan är nykter vid tretiden? man är itne välkommen om man är nykter. jobba på det!
Go Legoland go! Det är rätta takter, känner att vi kommer ha ytterst trevligt ihop ;) vilket målet?
vem fan är nykter någonsin. trött har man rätt o vara fram till 10 lilla_elsa mat stället :) btw jag har köpt färg whoa fanan kommer flyga :D
----------------------
aha! jag fattar! jag tycker det vore bra i ena hörnet eller ngt. fast det är ju en cirkel... moy mala suerte 15.00 onsdag 14/6, matstället, håll utkik efter snuttzeroxs flagga eller så!
lilla_elsa svarar inte i mobilen
----------------------
du missade mig med ungefär 11 minuter! dom som kommer på whoaträffen är (fyll på tack!): lilla_elsa zerox legoland
dom som kommer på whoaträffen är (fyll på tack!): lilla_elsa zerox legoland registrerad_ (vilket även innebär chicaez, kimia m.m.)
http://beaujolie.blogspot.com
matstället? vilket utav alla? Målet eller?