nykter klockan 15.00? nybörjare, då är man ju på topp dom som kommer på whoaträffen är (fyll på tack!): lilla_elsa zerox legoland registrerad_ (vilket även innebär chicaez, kimia m.m.) clone
Rehab is for quiters.
dom som kommer på whoaträffen är (fyll på tack!): lilla_elsa zerox legoland registrerad_ (vilket även innebär chicaez, kimia m.m.) clone svenne
Käft då.
+ Gonzalesjr
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lilla_elsa hähäh..
Hey Dude!
var ska ni träffas? o va ska ni göra?
Hey Dude!
Blomeros: Kissa i kors och diskutera det senaste från blandat-forumet. allt för att stilla whoa-abstinensen.
Rehab is for quiters.
jag kommer säkert glida förbi, så...: dom som kommer på whoaträffen är (fyll på tack!): lilla_elsa zerox legoland registrerad_ (vilket även innebär chicaez, kimia m.m.) clone svenne wegemo
"är du full eller dum eller bara höger?"
faen kommer nog jag med:P
blomeros - vet du någonting som inte jag ve.t... ? japp målet, och håll utkik efter whoaflaggan! fett peppad, snart snart snart!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
dom som kommer på whoaträffen är (fyll på tack!): lilla_elsa zerox (nyon, laurlisse & whatone tror ja) legoland registrerad_ (vilket även innebär chicaez, kimia m.m.) clone svenne wegemo
----------------------
Blomeros - Ahaaaa! Jag fattar, tihi fniss seg jag är.
Jag tar nog med mig några pers.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad kostar de å åka ner å biljetten, jag skulle åka ifrån gbg sånna fall. har jonk sina festivalbussar fortfarande? å e det någon bra musik som kommer spelas?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
TeKoNe P23 www.jonk.se verkar ha lediga platser :) just do it
----------------------
tekone - komsi komsi nu! ;P hallå jag har ingenstans att bo natten tisdags - onsdag... någon?
It's gettin hot in here. Hur bra smeker du ?
Kommer bli en grym fylla som vanligt. 80-talsbandare + sol + öl....kan det bli bättre?
http://www.alleycat.se-- http://www.showdowngbg,se -- http://www.jonk.se -- http://www.myspace.com/perfektklubb -- http://www.myspace.com/belsepub
lilla_elsa Hah vill du ha plats i ett tält?
lilla_elsa; du får bo med pesso
SMÅLAND!
lilla_elsa mitt tält är alltid öppet :)
----------------------
hmm.. här bjuds det in till mitt tält märker jag :-O :D öppnar campingen redan på söndagen? hade för mig det öppnade den måndagen den 12 :-O
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Fall de kommer hänga nå fina flickor där så kan ni räkna med mej
"Don't schsch me motherfucker"
Jag glömde tillägga att jag är en mansgris
"Don't schsch me motherfucker"
pesso - obviously! herr_berg tycker sitt tält är "för trångt" my ass, bara för han ska kunna släpa hem andra brudar höhöhö! den öppnar den 12e enl biljetten! GonzalesJr - who you talkin to kiddo? ;P JA JAG VILL HA TÄLTPLATS, OM SÅ BARA FÖR EN NATT!
lilla_elsa Du kan nog få en tältplats hos mig då, annars styr vi upp nåt. Verkar som att jag kanske blir ensam på tisdagen så jag har väl inget bättre för mig hah.
Haha eller man kanske inte ska lova ut tältplatser till folk man aldrig träffat.
lilla_elsa : va fan? jag har inte ens ett tält ännu:| så du får nog ha ditt ass i någon annas tält? :-D
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
lilla_elsa, jag har ju lovat en natt i alla fall, räcker inte det?
SMÅLAND!
jag skrev till dig elsa :(
Moderator
2006-05-31 13:50
köpte nyss tält och sovsäck, 200 kronor på jysk. rätt överkomligt :)
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
jag har ett zebratält
SMÅLAND!
Hittar jag någon polare å åka med så åker jag ner.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
legoland: vad kostade tälten?? och vad är det för tält?
Moderator
2006-05-31 20:31
100 kronor, Open Air 2manna "lillehammer" det var på specialerbjudande framme vid kassan.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
herr_berg - nej du ångrade dig ju? GonzalesJr - awww söt! mcD_one - lyckas jag hitta dig och du har reko tält så meeejbiiii! ;P
Aaa vad jag har förstått är det onsdag kl 15:00 vid matstället ? Leta efter whoa flaggan! Hoppas den inte går att missa.
jag har inte målat flaggan än men har planer och färg :D
----------------------
på mitt tält kommer det stå svenne. kom in på en fika om ni tittar förbi..
Käft då.
börjar dra ihop sig asså! 2v kvar!
kung-fu knappt det! vi ska ju ses på onsdagen, och idag är det torsdag, vi räknar inte mer dagen vi ska träffas så då är det ju 12 dagar kvar! :D
På mitt tält står det nangijala
lilla_elsa o för åss är det 11 dar kvar :D
----------------------
Fan, mitt första hultsfred nu. Kommer dit på onsdag kväll med festivalbussen. Hur är det med platser på campingen, brukar man få den sämsta skiten då eller?
jag kan paxa en plats bredivd mitt tält
Käft då.
undrar det med...när flödar de in som mest folk??
de blir längst bort på ängen för fishscale P17´s del!
Tja gott folk :D har aldri vart på hultsfred första gången i år :D ska tävla breakdance där finns de inga fester på natten då¨..?
i mitt tält är det fest varje kväll mellan 22.00 till 04.00... välkommen!
Käft då.