han tänker säkert köpa endagsbiljett den fulingen
skriv kort, helst inte alls
Endagsbiljetterna är uppbokade nu i think ? Hahah vi lär ju dra fler träffar än en ? Ajaa ni hittar mig på stora dans efter 23:00.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jamen du det stämmer bra det måste varit kent-fansen som slog till
om de e träff på hultsfred så måste vi ha en på ARVIKA FESTIVALEN"!
Den Svenske Fanclub
SledNeck - skaffa din egen tråd! Blanda inte in någon arvikaskit i vår träff här okey!? Soulchild - Haha, vilken lirare! Detta innebär alltså att följande whoaträffar bestäms på den första whoaträffen, onsdag 15.00 vid målet!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Jag tar alla respect för flaggan!
----------------------
lilla_elsa e en hård jävel!
japp hon är cool...det är coolt hur hon äger alla killarna i den här tråden liksom...det märks vem som kommer ta kommandot på whoa-träffen...svär hon kommer kunna ta tre öl i entréavgift på whoa-träffen och alla skulle gå med på det
btw bangar alla på korn- och deftones-peppen jag försökte kicka igång i en annan tråd?
buuuu här peppar vi på snook!
haha for real? dom kan man inte se heller. eller klart man kan. men jag har ölpaus då. öht är fredagsförmiddagen seg, ska väl se gnarls barkley 17.30 och sen börjar det ju trilla in lite grejer. pharre 19.00, SLS och Up Hygh efter 2 på natten. också shaka ass hos rekyl. men fredagen är sämsta dagen för mig!
lilla_elsa: för att ja ska vara security från 00:00 - 08:00 på lördag, undrar bara vart alla whoa:are är när ja e klar...
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Yäääh! Soulchild - hade faktiskt tänk ta 4, för säkerhet skull, och sen bjurra dom som jag gillar! ;P Mathie - Tja men hooka en på lördag då! Själv hittas man ju på stora dans då, förutom när slagsmålsklubben spelar!
jag vill också. : ( har inte vart sugen alls förens nu. men tågluffa i en månad är väl mer värt? JA!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* fett inte mer värt. hultsfred is the shit
----------------------
nær ær træffen då? jag tycker på onsdag kvæll då man ær tillræckligt ranglig før att træffa folk.... kl 15 ær før tidigt btw. ni måste bestæmma något som passar mig bættre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xray: Drick mer tidigare på dagen så ordnar det sig.
Rehab is for quiters.
mjo, jag ska resa på tisdag kl 21.30 från oslo, kommer till lkpg kl halv åtta på morron, så skajag fxa øl sprit mm. sen måste jag åka bil dærifrån, så jag hinner inte av den anledningen också... full blir jag nog av att lukta på en tvååtta
Xray: Jag kan vara full nog åt dig med :D
Rehab is for quiters.
Moderator
2006-06-07 17:38
jag bangar inte kent och deftonespepp nånstans. det börjar närma sig nu på allvar.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
whoa jag är så taggad att det inte finns! xray - har du tur hittar du oss ändå! :) men 15.00 it is! clone - I'd be glad to help!
lilla_elsa ær du bossen eller :P
lilla_elsa är bossen på ett sett men jag har makt över henne :) så hon är min puppet so jag styr :p
----------------------
Vad kommer ni skriva på era tält då? Som man vet vart hiphopmusiken kommer att spelas?
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
jag drar en fuling nu...alla andra hultsfredstrådar är ju döda. Vad vill ni höra med Korn och Deftones? här är det jag absolut absolut måste få se: Deftones: Be Quiet And Drive Minerva Hexagram Needles And Pins When Girls Telephone Boys My Own Summer Korea Bloody Cape Elite typ...har lyssnat mest på och gillar självbetitlade skivan mest. Korn: It's On A.D.I.D.A.S. Got the Life Freak On A Leash Blind inte lika hårt inlyssnad här som på deftones, men är övertygad om att de blir klassen bättre live... legoland och alla andra...hugg in
zerox - you wish honey! jag lyssnar varken på deftones eller korn men ska se båda, för det är cool, så jag litar på soulchild och höra samma ;P
that's the spirit! men ladda ner minerva och a.d.i.d.a.s. och börja därifrån så lovar jag att du är fast sen...om du inte är allergisk mot distade gitarrer dvs
nu sitter jag för övrigt och lyssnar på up hygh - the venus album, sjukt fett kan bli en galen spelning det oxå!
åh jag vill komma på whoa-träff också :)) kul !
mjao!
skriv, whoa + användarnamn på tältet så syns vi :)
Var lite kreativ för fan!
jag kommer bo i en skitstor zigenarvagn på husvagnscampingen mwaha
mjao!
inlägg 200, yeah! jag är sååå cool soulchild - har inget att ladda ner mig, hooka mig med lite? (puppyeyes) dashiki - du är ytterst välkommen ändå! :D
spank you indian-elsa :)
mjao!
littlevix onsdag kl 15 vid målet tror ja! pepp!!!
Moderator
2006-06-08 12:46
jag har jävligt svårt för korn så jag går på fotboll istället. känns rätt tungt tror jag missar både korn och soulfly på grund av den. passenger är nog min favorit med deftones, hela white pony skivan är helt tokig. nu är det jävligt nära.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
zerox P19 ja ska komma o olla dig o sen ska ja tvinga dej o bjuda mej på bärs ;)
Hey Dude!
lilla_elsa har jag inte makten över dig? vem ber om sov plats huh? JUST DET
----------------------
jag är på, men var fan ligger målet?
Högt liv
Tjyvis - Det är matstället, det stora du vet? Vara bara där runt 15 så ser du zerox underbart snygga flagga! zerox - pcht, puss!
NAMNSKYLTAR FOR TEH WIN!
Rehab is for quiters.
lilla_elsa oh no you dident babe ;)
----------------------
lilla_elsa : Ja då vet jag. tack. syns i dimman gott folk!
Högt liv
lovande väder måste man säga...
gud jag blir alldels extatisk av att titta på bilderna dom lägger upp på området
satt o kollade igenom massa festivalbilder som min polare har o blev oxå så jävla peppad! bara 4 dagar kvar!
4 lådor. 3 liter vin och en flarra sprit. allt är klart
----------------------