soulchild: det kan du ge dig fan på att det var :D fan det känns nästan som att man måste göra det naken om man ska slå förra årets. men 17.00 vid målet då? jag lovar att ta med mig SpT, finns det nån flagga i år då?
Rehab is for quiters.
Moderator
2007-06-08 10:01
jag är högljudd så det räcker...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
en bandare då? är det någon som känner sig manad att ta med sin så blir det lite roligare.
Rehab is for quiters.
nu ryktas det att the view ska ställa in oxå.
skriv kort, helst inte alls
Moderator
2007-06-09 16:41
jag kan ta min bandare med mig.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Någon som vill ha jobb efter festivalen med att plocka pet flaskor pm me!!! (Du får alltså gratis inträde)
Hangaround
2007-06-09 18:07
Haha fyfan vad jag inte hade pallat det efter 7 dagars fylla och dans.
Hangaround
2007-06-09 18:10
Dock bra om man inte har råd.
Peppen är ganska total just nu. Spelade in ett mixtape med Latin Kings igår. Sånt man behöver, ni vet.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Dessutom har väderleksrapporten bättrat sig... Iaf inget regn måndag-torsdag :D:D:D fast till helgen skulle det tydligen komma, men wtf!
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
det verkar bli varmt men inte cp-varmt, vilket jag kan tycka är skönt.
för övrigt är det väl ganska vanskligt med prognoser som sträcker sig längre än fem dagar, så jag skulle inte fästa alltför stor vikt vid det du hört om helgen.
Moderator
2007-06-10 20:55
jag hoppas verkligen att som det sägs att temperaturerna faller mot slutet av veckan. kommer vara ett par tuffa dagarnu i början. men nu jälvar åker vi.
MANU CHAO !!!!!!1
monica heter jag, och jag är god och glad!
Brorsan med bilgäng åkte ner igår. Jag sitter på jobbet 50 mil ifrån festivalen. Jag åker ner på onsdag morgon. Jag vet inte om jag står ut att vänta! Hoppas fan att det blir lagomt varmt så man inte kreverar där nere. Sjukt jobbigt att dricka kokhet öl och bränna röven av sig. PEPP PEPP PEPP!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Hur brukar utbudet på systemet i Hultsfred se ut på tisdag/onsdag? Är anhängare av billig fulöl, hur länge finns den kvar?
Tidigt imorgon bitti bär det av mot Hultsfred! RESFEBER!
puss
Finns det inte smuggel man kan köpa av någon skum invandrare istället? För oss som är under 20 :)
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
pappa_påse : Jo, det brukar det finnas, men det är alltid bäst att ta med sig så att vet säkert. Imorgon bär det av!
http://beaujolie.blogspot.com
"men 17.00 vid målet då? jag lovar att ta med mig SpT, finns det nån flagga i år då?" För en oerfaren Hultsfredare, var är målet?
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Du vet när du ser det. Ett matställe vid alla andra matställen på stora ängen (där bland annat bioduken, sjukvård och andra saker finns, eller ja, så var det förra året).
snart smäller det! oh yeah!
http://www.myspace.com/akinonline
Bioduk, you say? Jag lär väl hitta...
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Jävlar, pratade nyss med en kompis som är där nu, och fan vad jag skulle vilja vara där! Iofs så åker jag imorrn men jag vill vara där nu . Tydligen har nästan hela träsket blivit funktionärscamping f.ö.
Imorgon klockan elva bär det av. Mmmh sweetness. Med mängder av grogg uti kropp och bagage inleder vi vår mission, och så vidare.pappa_påse , tråla bilparkeringarna. Förra året blev jag erbjuden smuggel tre-fyra gånger bara när jag passerade parkeringarna på vägen in mot stan, det lär ju vara lätt att hooka. Men, som sagt, don't count on it.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Laddat upp med 1 gb Eurodiscoklassiker från 90-talet och alldeles för mycke billigt vin. Nu ska det bli röjja av!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
imorgon vid 12. it's about to be on. like a muthafucka.
Imorgon klockan 8. Och än har jag inte packat klart.
vadå kan man inte tälta i träsket längre??? isf ställer jag fan in...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
STRAPPED N READY TO BLOW!!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
jag ska ha min jävla vanliga tältplats i träsket med min pressening får väl spöa några jävla funktionärer i värsta fall...
Nu bär det av!
några timmar kvar sen blire åka av!
Lämne piga hemme!
JUSTICE!!!
www.projectedwin.blogg.se
Vilken standard håller backstageområdet? Kommer man att få se 50 Cent ta en öl med Turbonegro tillexempel?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
I go tomorrroooowWw :) hihi
b0b0b0b0
går det att ordna is eller nått inne på området?
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Jag vill också åka!!!!!! FÖRRESTEN, DEN SOM SNODDE MIN RUUD GULLIT FLAGGA, GE MIG DEEEEEN!!!!!!!!!!! '
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
jävla pissvänner man har, insisterar på att gå på en avslutning för "gulliga" dagisbarn som de tränat att göra tricks och prata till sång eller dylikt. bah, mina flak öl blir varma och mina ohyggligt stenhårda tältplattsbestämningsfärdigheter (det är ett ord om jag säger att det är ett ord) får vänta tills de inte är av nytta iallafall. håll en fenomenal plats (som om det finns kvar, pöh) om du läser det här, jag lovar att inte krossa dig under min sula. + jag är inte lika rolig på riktigt. om någon vill hitta mig, jag kan spå i händer, jonglera, trolla bort cigarett fimpar och erbjuder min kropp om jag anser syftet gott, så kan ni leta efter en kille med bar överkropp. (fan ta den som kopierar min grej, grrrr!) hoppas vi ses, jag får jätteroliga utslag när jag träffar andra människor.
backstagebaren är schysst som fan att hänga vid. Jag såg blindside rocka loss på cola medans Petter mest hade bråttom. Ni som kommer backstage, sätt er vid stängslet bakom ladan och mys med artisterna som kommer ut efter spelningarna! :D Hörde av folk där nere att det är sjukt mycket folk för att vara måndag-tisdag(pratade med dem igår) Man vill verkligen åka nu nu nu.IDLEMIND CAMP 2007
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Hangaround
2007-06-12 23:12
jag åker imorgon med. Med Clone
jag åker imorrn.. kom och festa på redbullflotten!
Åker imorgon jag med!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Jag flyger om 2 timmar jag.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
oh yeah! jag bilar ner om 20 min :) e väl framme om drygt 4 timmar
http://www.myspace.com/akinonline
jag drar om 2 timmar!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
nån som har en plats över till hultan idag eller imorgon ? jag bor i sundsvall men kan ta mig snabbt till sthlm.
Jag vann en biljett till Hultsfred idag så imorn drar man ner dit själv! *asg*
Någon som har bilplats från stockholm imorgon? 0736219901
Jag sitter på backstageområdet nu och är sugen på öl, finns mycket sånt häromkring :/