jag hade visst däckat inne på backstageområdet inatt haha, sån katastrof fy satan vilka brudar man hittar där inne :)
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Ska kanske planka ner hela vägen idag med några kompisar .. någon som har tips ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha backstage är rätt kul ändå. Stod på toan med ett journalistgäng inatt och kastade fast sedlar i pissrännan för att se om någon lallare plockade upp dom :)
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
HULTSFRED. Våldtäkt, droger, misshandel - och utförsäljning av bröst. lol..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Jag köpte en puss av en barflicka för en tjuga nyss :)
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
23000 biljetter sålda i år.. Patetiskt..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
För 31 min sen så steg The Clipse upp på scen.... Ska bli intressant o höra vad folk tyckte om dem.
Detvar faktiskt lite lite folk måste jag säga... På dizzee rascal var det tydligen nästan ingen... fast det var väl pga regnet.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
Mm jag skulle se Dizzee men sket i honom totalt eftersom det spöregnade, så det blev softa i tältet istället, jättekul! Men annars var festivalen soft tycker jag.
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Flogging Molly alltså. där snackar vi! svimfärdig o dammig va man hela dagen efteråt .. sjukt grymt Turbonegro var också jäävligt bra
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
dirtyfist P2 Clipse var skit..
K.I.S Killaz In Suits
kom nyss hem var rätt ok, lite segt att gå och sortera pantingar typ 6 på morronen bara :/ annars rätt najs ska nog göra så varje år
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dirtyfist dom var helt okej tycker jag. om man inte kan deras låtar utan och innan blir det lite segt eftersom att det inte direkt är partymusik... och beatsen är så minimalistiska så man hörde knappt vilka låtar det var innan refrängerna kom igång. det var inget direkt fel på framträdandet, problemet är väl mer att folk inte känner igen deras låtar tillräckligt bra...
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
Drog ihop mina tankar om årets festival
här...
påsen: ett annat problem med clipse var ju ljudet öht, och låtvalet. hur kunde dom inte köra sina partyklassiker som when the last time och gangsta lean? istället kör dom wamp wamp med en förinspelad slim thug-vers typ...kändes lite weak.
skriv kort, helst inte alls
50 cent var överraskande bra ja Jag gick dit för att kasta ett getöga o se om det verkligen var något att ha .. och det slutade med total urballning o grymt ös . då var vi också väldigt fulla iförsig, men 50 var bättre än jag och antagligen dom flesta andra hade trott
alltså grejen med 50 är ju att trots att folk inte gillar honom pga hans "oäkthet" osv, så kan man inte säga annat än att han har ett fett låtutbud. varenda jävel känner igen alla låtarna han kör. och dessutom var han ganska full av energi denna gången. för övrigt tyckte jag att typ Korn var bäst. Har aldrig hört deras låtar, men vi gick in och hoppade runt i mosh-piten och var crazy :P sen var 50 och ison&fille grymma också. och adam tensta. och clipse... sen såg jag typ inga fler. (man är ju helt enkelt inte där föratt lyssna på musik)
50 cent var överraskande dålig, trodde jag skulle dra lite på smilbanden iallafall när han kom in men nej det var helt kass, märktes att det var en show och han inte gilla de direkt..fett kass med playback och en fifty utan tröja som tror sig vara gud t.o.m yayo var bättre på micken än 50 å de säger en del! nu blev de negativt som fan så får säga att korn var överraskande bra.. var ett jääävla drag och sångaren var bra som fan--dizzee var också rätt najs
Okey det var kul att se 50, men inte var det så jättebra, lite röj ändå. Men när han pratade om Mobb Deep i början, så trodde jag att de skulle komma ut och röja med 50, men icke. Men helt okej ändå. Sen var Amy Winehouse och Justice mina favoriter.
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Bäst var Little Dragon men eftersom ni är obildade och förtappade...
Någon som såg Converge eller Blood Brothers? Förresten, sög det verkligen så mycket som alla har sagt? :S
•pave paradise•
Hörde att lamb of god som vanligt fick publiken att köra en så kallad WOD! (Wall of Death) Någon som var med? :)
Nosferatu P27 Jag gick dit för att se det omtalade jävla röjet. Men de 10-15 minuterna jag var där var det svinigt segt, så om det senare blev en wall of death så var det säkert dålig.
Jag packade ihop med akut halsfluss sent igår kväll. Missade Dizzee, SebastiAn och SMK. Jag låg i tältet och feberhallucinerade till Kavinskys "Testarossa" (älska pissberget, musik hela natten från Atlantis!) och smågrät när jag hörde att Dizzee gick på. Minus regn och halsfluss gillade jag årets festival, även om '06 var bättre rent lineup- och publikmässigt. Jag tog del av mycket ANNAT på festivalområdet i år, och det gjorde den här festivalen rejält annorlunda. Fan, jag ska tugga någon Ipren och skriva en sammanfattning...
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
var det nån som blev sur när dom jävlarna med den rosa cd-spelaren körde pluton sveas hiphop e skräp typ 200 gånger (på riktigt var det nog mer än 200 också :P)
lhabia: sög och sög. det var väl som festivaler är mest. en del bra band, en del dåliga band, och fest hela tiden. att de hade sålt få biljetter i år var inte alls någon överraskning med ett så uselt hawaii-utbud, men att det ändå landade på 23 000 sålda tycker jag är nästan en oväntat hög siffra. det visar på vilken stark ställning hultsfred ändå har hos svenska festivalbesökare, och att man har en trogen kärnpublik (som bryr sig minst lika mycket om festen som musiken?). RP behöver hursomhelst inte oroa sig inför framtiden, för det blir svårt att göra så här intetsägande och feltänkande bokningar två år i rad...nästa år är dom säkert uppe och nosar på utsålt igen.
soulchild: Öh..en jag drog till Roskilde med förra året hälsade glatt att jag borde vara glad att jag inte åker till Hultsfred för att det var utomordentligt dött...men jaja.
•pave paradise•
de 23000 biljetterna är inklusive endagars.. Enligt AF har det sålts ca 18000 vanliga biljetter..
okej, lhabia, det blir fan vad man gör det till ändån, hultsfred må vara en fattig festival, många civilsnutar osv men man är väl där festen är ändån, 23 tusen folk.. inte så mycket men ändån finns folk som vet hur man ska göra och då hänger man där..hade riktigt roligt och var ändån funkis på fattigaste tiderna..hellre kröka på hultsfred än hemma om det är gratis :) hade nog aldrig payat för de
förstår inte hur man kan vara på festival nånstans med massa folk och feta band och säga att det är utomordentligt dött..vafan hellre det än att hänga vid datan
äh så har jag redan dissat hultsfred tillräckligt i tråden innan :/ well well nu har jag varit där iallafall...igen..och det var kul :) snart roskilde och de blir nog fetare
Jag hann inte se allt jag ville eftersom jag var upptagen med att dela ut knullgummin, men 50 Cent var som många sagt överaskande svinbra, var tokfett med röj hela spelningen. Ozzy var som väntat skitdålig, men nu har man iallafall sett honom. Turbonegro gjorde enligt mig den bästa spelningen på festivalen, dom kan verkligen underhålla en publik, även om det känns som att dom vore bättre på en mindre scen så det kan bli lite tryck i publiken. Stod nästan längst fram på den men befann mig ändå bland folk som typ stod stilla och nickade huvudena, fjollpublik! Ångrar att jag missade Roky Eriksson, det var typ den enda spelningen det pratades om backstage på Lördagen, var tydligen magiskt.
var ett jävla gnäll, tyckte det var en rätt stabil festival detta året. Helt ok spelningar också. Dizzee var så jävla grym. Hörde dock bara ett par låtar innan jag gav upp för regnet.
SKU - SKU - SKULASON!
lhabia: han måste ha haft otur helt enkelt (eller kanske vara lite tråkig), för vi hittade nya feta människor att festa med hela tiden. jag såg typ 7 spelningar men hade inga problem att få tiden att gå däremellan. assoft.
Dizzee var lungt böst men man blev ju lite besviken på dom som inte kom pga regnet själv stod man ju där 25 min i förväg så att man fick bästa platsen
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
MarreB: Låter som att du fått en rättvis beskrivning, alla jag känner som såg henne blev besvikna.
Jag och min polare gick från Amy efter typ 10 minuter för att vi inte klarade mer. Alltså hon är ju så uppenbarligen extremt alkoholiserad och ätstörd, det är liksom inte ens kul att se även fast det vi såg av konserten faktiskt var riktigt bra. Hon höll ju ihop i låtarna men så snart det inte var något inrepat var det bara... sorgligt.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Hangaround
2007-06-18 21:19
surkin och boys noize dödade mest.
Handlar inte om att göra det till något bra så jävla mycket ändå. Grabben drog ner för att se band, och alla han såg var medelmåttiga. Hultsfred verkar, enligt honom och alla andra som varit där de senaste åren, handla mer om att supa och knulla än musik. Detta säger jag INTE som Hultsfredshatare, jag är OTROLIGT ledsen för att det blivit som det har blivit..
•pave paradise•
om man drog dit för att se band sög det kanske, ville man supa och knulla var det toppen, korn var iallafall jävligt bra t.o.m bättre än tidigare gånger jag sett dom med original line-up, dizzee rascal var också jävligt fet dock lite b med så liten publik..
dizzy var överraskande bra, men den lilla publiken som dök upp gjorde ändå en fin insatts tyckte jag, själv stod jag och störde alla bakom mig genom att vifta vilt med ett parasoll och köra en två-manna M-pit i leran. Förlåt.
Alla konserter är ju roliga bara man drar igång en moshpit Ingen som såg vår lilla moshpit på pet shop boys? de va fett
Hultsfred är dött! Musiken är låg pga säkerhetsregler! Bandsläppen är till för keffa svennar som diggar gothrock!
Om du vill sitta och bli retad över att du inte har solat av 4 barkroppade svennar från Jordlen i Skövde (som förövrig tror du är bög och moderat för du är från en stad där prästen inte är släkt med alla) som är där för att se alla de keffa banden som lirar på största scenen, så är Hultsfred festivalen för dig.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
hahahhahhahahhaha bra sagt!
http://www.sthlmmd.se