mmmh typ Tiesto, vadfan?
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
självklart är det min personliga åsikt att de inte har "mycket att bjuda på". Men grabbar nu ska vi inte bråka, det finns tillräckligt med Spank-Jones åt båda festivalerna!
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
Vi vill inte ha dig på Rosklide..:(
•pave paradise•
:(
joooo då! Klart vi vill! :) Men vadå, det är ju mer än Tiesto. Booka Shade t.ex?
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Dance, dance, dance BASEMENT JAXX (UK) and TIËSTO (NL) are first class dance acts. The former defied the rain at Roskilde Festival in 2004 and created an unforgettable experience, and the latter fills up large venues with his positive and melodic house. To those who prefer dancing in smaller crowds, supplies are almost endless. NOSTALGIA 77 OCTET (UK) delivers splendid dance floor jazz, while NORTEC COLLECTIVE (MEX) mixes spiced-up mexicana with urban rhythms. The German Get Physical label brings some of its artists, so expect sexy and physical house tunes from BOOKA SHADE (D), M.A.N.D.Y. PATRICK (D) and DJUMA SOUNDSYSTEM (DK).
•pave paradise•
Jaaa, jag har koll på vad som kommer bjudas på. Kan fortfarande inte fatta hur de så grovt kunde ignorera Ed Banger helt. Förövrigt är hela den här MIN FESTIVAL > DIN FESTIVAL ganska löjlig.
det var inte mycket för mig i morgondagens släpp inte. popigt som fan igen. och ett gäng dinosaurier som ingen brytt sig om på fem år. illa.
skriv kort, helst inte alls
tell us
dizzee rascal klar! gött som fan
Högt liv
det bandsläppet jag såg kan väl fan inte stämma.
Evanescence kan ju fan inte vara sant.........................
jodå. det stämmer.
Är det bara jag eller känns årets hultsfredlineup lite P3??
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
hahaha hultsfred goes RIX FM!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra släpp som fan ju! Ska bli sjukt kul att se Bring Me The Fucking Riot...Man! Tycker Hultsfred börjar få till en riktigt stadig line-up nu.
Manics är i sig en jävligt bra anledning att åka dit, känns det som. Det börjar arta sig faktiskt... om bara alla mina vacklande vänner rycker upp sig och inser att dom BEHÖVER en festival i sommar så jag får med mig en massa folk också. Och Jizzo, du har inte missat typ, eh, att CLIPSE är bokade...?
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
hett tips för alla som överväger att dra till hultsfred: ROSKILDE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Clipse ska även till roskilde, OCH stones throw OCH talib kweli OCH beastie boys
blaze det är ju inte ett val. man kan ju göra båda
dessutom har inte roskilde joy denalane ;-)
men det är ju främst det pinsamma hawaii-utbudet som gör hultsfred till en katastrof i år
Ska hålla koll på alla whoaiter på hultsfred :P
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Övervägde att skippa Hultan i år men nu fick jag det bekräftat att Chimaira kommer. Inte fan kan man missa det!
Sämsta jävla artistsläppet... inget bra överhuvudtaget..helvete då. fortfarande bara ett sevärt band hitills
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Moderator
2007-04-24 21:48
Wolfmother, Roky Ericson, Justice, SebastitAn, Pet shop boys, Dizzie Rascal, Floggin Mollu, Converge... finns ju en hel del ljuspunkter.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Chimaira är iofs jävligt feta! hoppas det kommer till Roskilde också Hatebreed med för den delen!
Skit..att missa Blood Brothers OCH Converge känns ju..aj :(
•pave paradise•
Dizzie Rascal :)
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Dizzie Rascal satt rätt så fint!!
ja tycker att biggie, 2pac å proof kan kravla sig dit
MavenMode HighFlyer
kan de inte få tummen ur snart och boka Spank Rock?
nej
Game och chamillionare tackade nej till hultsfred, fick mail.
Hultsfred är sugna på att lägga bud på redman nu med.. sjukt nice
ooohhh va fett det hade varit om redman kom, då hade det hela så att säga ställts i ny dager
extrainsatt bandsläpp på onsdag
*hoppas* *hoppas* *hoppas*
KOM IGEN REDMAN!!
e de nån som vet om de kommer några feta house-djs till hultsfred?
It's not a cap, it's a flag
TURBONEGRO!?!?!?! som sista hawaii-akt? what the fuck!
du är kär i mig.
Hahaha..go Hultsfred Emofestival!
•pave paradise•
hahah fjortis fylla :)
Shystie's nya grejer låter la helt okej förövrigt
iom att hawaii är färdigbokat nu kan man gratulera kleman till den vekaste hawaii-lineupen någonsin.
Det är ju mycket gnäll över att Turbonegro spelar på Hawaii i år. Men jag tycker inte att det är så skanadlöst! TN är typ det enda bandet som haft ett eget stort jävla merchstånd på Hultsfred med allt du kan tänka dig. De är sjukt poppis. På Roskilde spelade de på Orage stage 2005. Där snackar vi publikhav på typ 40000 pers allt som oftast.
turbonegro är inte problemet, det är allt skräp som bokats innan det...föredettingar och o-exklusiva svenska stammisar
wow.. ännu ett jävla skitsläpp rent ut sagt. va i helvete.
alltså det här släppet är ju mer som en komplettering till det förra, med grejerna som inte hann bli klara till dess etc. känns lite onyanserat att såga ett släpp som bara har 5-6 akter...
Lär väl inte vara så många släpp kvar nu eller?