'05, där Snoop Dogg och Immortal Technique var bland hiphopakterna.
Wu-Tang Clan är fortfarande det tyngsta som satt sina fötter i Hultsfred. Fan vad grym den konserten var.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
@swedishtrapstar P-1 Mailade du eller? Grejen är att Tech alltid har velat komma till Sverige för en spelning. Om han bara har tid skulle han aldrig banga.
fan att nas tackade nej, det hade fan vatt det ultimata.
SKU - SKU - SKULASON!
jag har sett nas...inte säker på att det hade varit det ultimata, om man säger...men jämfört med den skämtbokning som 50 är så
skriv kort, helst inte alls
Bright Eyes kommer att bokas både till Roskilde och Hultsfred, annars är jag skyldig alla i tråden hundra kronor. Jag har mina källor, kom ihåg hur tidigt jag sa det här!
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
FAN va nice med Shout Out Louds!
Anima Sola
Antonq: Vad är din källa? Sa han det på spelningen igår eller?
•pave paradise•
ihlabia: Två vänner till mig hade backstagepass och fick det bekräftat:) Det är 90% säkert
Om bright eyes kommer måste jag gå... :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
bright eyes ! Då kommer jag också. Death Cab For Cutie, Taking Back Sunday & Radio Dept. skulle inte heller skada
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
beastie boys är ju bokade till Roskilde.. Blir ju lätt Roskilde före Hultsfred som det ser ut nu iaf !
We’re holdin’ on to What's Golden
har inte läst igenom tråden men ,. 50 cent och nån gammal rockare ska spela där^^
ska inte bright eyes på accelerator istället för hultsfred
skriv kort, helst inte alls
Soulchild: Var har du hört det? Vilka band snackas det om till acc?
var och snackade med han som bokar atrister idag och han lovade att kolla om tech n9ne kunna komma. t.i. hade tyvärr tackat nej till/begärt för mycket pengar för att spela
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Varför glömmer alla bort Coldcut? Är det ingen som gillar dom eller?
Blir det wow träff iår också? Var inte många som dök upp på det förra året.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-03-27 20:51
alltid whoaträff. den som beter sig mer än mig vinner.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Wow-träff? Hjälp, håll er till dreamhack.. xD
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Kan det bli sommar nu, vill åka nu förfan!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Första hand: JUSTICE GENTLEMAN SVENSKA AKADEMIEN TIMBUKTU & DAMN! Andrahand: SebastiAn Does It Offend You, Yeah? Boys Noize Uffie/Feadz The Touch Tredjehand: fibes, oh fibes! säkert! shout out louds dektektivbyrån taxi, taxi! amy winehouse sahara hotnights Får hoppas man iallafall får 2 stycken till förstahandsval.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jabitzemo: Om man skriver förstahand på din tredje, och andrahand på din första har vi samma lista! :)
ryktas att slayer ställt in
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
slayer? ska dom till hultsfred ?
We’re holdin’ on to What's Golden
hehe. slayer spelade för 2 år sedan där. Dem är inte med i årets?
Slayer spelar på Roskilde
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
^^no they don't.
•pave paradise•
Slayer har ställt in sin spelning på Roskilde.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
härligt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Där ser man! Skönt att man redan sett dem live! Finns inget galnare än att stå längst fram när de spelar Reign in blood!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Dom spelar annars på metaltown för dom som vill se dom.. :P
Rock is not dead!
Såg de 3 år sen, inget speciellt ju.
•pave paradise•
såg de 2002 var mest oväsen tyckte jag
fan, RAMMSTEIN borde bokas, lätt de fetaste jag sett :)
Tidigare i år var jag helt "äh, jag vill fan dra på festival på andra sidan sundet, vidga mina vyer och så vidare." MEN... Danskarna har hittills kommit med TVÅ värda bokningar (Beastie Boys var det förbannat länge sen man såg och Stones Throw skulle ju vara kul att se) medan Rockparty redan har Justice, Sebastian & Uffie/Feadz, Mapei, Roxy Cottontail... och så en jäkla tokbokning som Clipse ovanpå det. Jag tror det blir Småland i år också. Och angående Fifty: kom igen, vi överlevde faktiskt Lordi förra året. 60% av folket evakuerade området runt Pampas, resten stod och kollade i skräckblandad förtjusning. Klarade man det klarar man Fifty, speciellt om han drar med sig lite roliga gäster.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Det lutar faktiskt åt Splash. Talib Kweli, Jean Grae, Stones Throw, Masta Ace, Punchline, Wordsworth, The Roots mfl... Men Beastie Boys och framför allt Clipse gör ont att missa.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Clipse kommer även till Roskilde..
Det bästa hitills är ju fortfarande flogging molly! yeah!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
kan man köpa endags biljett valfri dag? är grymt sugen på se ozzy
living legend ya heeeard!
jo de gick..men 895 för en dag e väl lite smaskigt
Skulle inte vara så överraskad om Roskilde lyckades värva hälften av de som lockar mest från Hultsfred. Förhoppningsvis skippar de Ozzy bara..
•pave paradise•
när är listan komplett?
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
fan..hur kunde jag ens överväga att dra till hultsfred? tur jag nyktra till
och till natal det spelar ingen roll vilka band egentligen som kommer till roskilde för roskilde får ändån hultsfred att se ut som något någon käkat och spytt upp i jämförelse och ja jag har varit på hultsfred fjortis festival ett par gånger
Blir svårt att knäcka det Roskilde har satt ihop nu..
•pave paradise•
Jo, dock synd att roskilde inte har mycket att bjuda på när det kommer till electronican. Ed Banger-akterna på hultsfreds lista gör den nästan lika bra som roskildes. Eller iallafall som för mig värt att gå på båda.
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
roskilde har ju en scen enbart för electronica och dansmusik!
Om jag räknat rätt är det närmare 10 artister som klassas som electronica.
•pave paradise•