Eftersnack, Hultsfred
Ja, villka träffade ni, vad gjorde ni, vad tyckte ni? Att någon la upp lite bilder skulle inte vara fel heller.
SMÅLAND!
Finns väl redan en massa trådar om hultan men men. Jag såg alla konserter som jag ville se, plus några till och jag är allmänt nöjd med det. Träffade inte särskilt många, umgicks mest med grannarna som var ett gäng sköna grabbar ifrån pajala. Försökte få dem att gå på någon hiphopspelning men det var förgäves. Förolämpade de flesta quinnor jag pratade med (som jag kommer ihåg) och röjde runt på alla konserter. Lyckades spy på bakfyllan på torsdagen men sen undvek jag bakfyllan effektivt genom att dricka vatten innan jag däckade. Kort sagt var det en jävligt kul första festival för min del, men till nästa år måste jag hitta fler att åka med. Det svarta snoret kunde jag stått över dock.
fy va mkt klotter de va..nån jävel som klottra på mitt tält..minns inte vad det stod. va va de för klottare ?
tags som syntes på tält var ju M2S, Mistr, WEone, 2NG, Tvång och några fler som jag inte mins.
SMÅLAND!
syndrom, var bodde du?
SMÅLAND!
det var varmt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rökte konstant, söp konstant, missade de flesta konserterna, däckade oftast vid midnatt toalettrullarna i bajamajorna <3
vad hände med organism 12's andra spelning egentligen? nån som vet? sket han bara i den eller...? i övrigt mkt bra..
Kristofer, the Hiphoper. I'm on point just like a weightwatcher!
yoga syntes väligt bra oxå... la även märke till tags av soul,pms,303,leif,usch,osin,fags vad jag kan komma på nu.. sen så hade hrry och mros gjort en "BLAZE" på ett tält i min närområde..sen på ängen så hade dom kört ett tält oxå såg jag.. va dock inte så speciellt snggt:P
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Fons med, fan vad nördig jag känner mig
SMÅLAND!
förstår det.. :P annars så va festivalen underbar.. dock missade jag det mesta för att leva campig liv.. det bästa med allt va nog när jag sommnade på grusvägen utanför theatern under smk :(
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
härligt med all graffen. jag hadde fett kul där missade många band tyvärr:( jag känner inga härifrån så jag vet inte om jag träffa nån hahah. men hadde softa grannar iaf.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Jag hoppade över sjukt mycket folk, måste sluta med det där, sen luktade jag skit också, hade typ inga kläder med mig, tog det som fanns hos mina föräldrar o som dessutom var för smått. blev lite för spontant att jag åkte ner.
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
det var färg på mitt tält med. festivalen var underbar och camping livet har satt sina spår. big up till lilla_elsa, rolfi och legoland som gjorde festivalen lite mer whoa :). raj raj raj raj raj raj. jag vill tebax
----------------------
jag hade samma t-shirt sen i i måndags, duchade absolut inte, borstade tänderna en gång :)
SMÅLAND!
Herr_Berg. haha vem pallar göra sånt? fast visserligen badade jag i ån ett par gånger
herr berg är en manlig förebild..lär er av han:P
vårat camp var vackrast i världen. polisen sa att det var det sketnaste på hela hultsfred. vi vann fan va nöjd jag var
<3 fan va underbart det var
----------------------
zerox. jag får nog faktiskt hålla emd dom men vårat vart inte långt ifrån:P
träsket för faaaaaaaan!!!
btw. bara jag som är sjukt trött på zlatan låten och botten anna
----------------------
kung-fu P0, var i träsket bodde du?
SMÅLAND!
där de alltid satt massa sletvargar, mellan smiley flaggan o vatten kranarna!
jag bröt min fot rock n roll
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
mcD-one P24 minns inte vare stog på flaggan, men de va iaf mellan där!
nån som har sett en liten asgammal stereo som det var spraymallat "ÜBER TRANZISTOR" på? long shot, men skulle vara kul att veta var fan den tog vägen TRÄSKET REPRAZENT
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
släng upp era bilder fan.
SKU - SKU - SKULASON!
Va hette låten på finska som folk gick runt med ???
REVOLUTION I DIN VARDAG!
bra väder, soft folk, fittiga jävla kuk-bög-mongo-civilare
www.twitter.com/mzamora036
eFFok P24 Loituma - Ievan Polkka
jag gick runt och höll en tyst minut för bobby lite överallt :-| har nog aldrig kunnat sänka feststämmnigen för så många på så lite tid..:D
Mitt första år på Hultsfred och jag kommer nog aldrig gå igen om det inte är gratis som det var denna gång. För många var bara föööör efterblivna och skitvidriga. Spelningarna var niceness men jag skulle aldrig kunna förstå dom som betalar en sån där summa för att bara hänga på campingen och supa.
eFFok P24,
här finns låten att ladda ner.
SMÅLAND!
Anaugh F19, du är en tråkmåns som inte uppskattar riktigt festande där allt du gör förlåts bara för att du har ett tygband på handleden.
SMÅLAND!
säger som berg..se ditt tygband som ett åkband..och allt ingår.. bli tagen för föralseväckade betende nere på stan..peka bara på bandet så släpper polisen dig.. om du av någon anlednig känner för att lägga dig helt naken och sova i e okänt tält..och blir väckt av en arg ägare..peka bara på bandet.. har du aldrig gillat det där med renlighet och så..peka bara på bandet..du har en helvecka att slipaa bry dig osm sånt..allt tack vare ett litet band
Hultsfred, din biljett till ditt rätta jag.
SMÅLAND!
Herr_Berg P19 wöööörd
----------------------
"prova vår McDrive!"
SMÅLAND!
hade skit kul förutom att de va så gräsligt varmt. såg petter, mitchell brothers, max peezay, smif n wessun, advance patrol, timbuktu, spotrunnaz, alkoholics, basutbudet, kent, gnarles barkley.. sen kommer jag inte ihåg mer. sov ungefär 7 timmar på hela festivalen o va i lagomt härlig form när jag kom hem...
Coolt, då sågs vi säkert!
Varför får man svart snor? Jag fick också det.. Herr_berg: Hahaha, tack för länken, snubben sålde ju typ kassetbandet för 580kr och snodde sen tillbaka det :D
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
man fick ju svart snor för att det var så dammigt överallt, såg du inte tälten ?
SMÅLAND!
de e för att de va så förbannat tort o dammigt ute, andas man in de blir man juh givetvis vsart i näsan.
Jovafan, gjorde inte den koplingen bara.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
svart snor är fint
Mest som jag alltid gör, ljusthår som va otroligt okammat o uppsatt, rödbränd som en polkagris o glad som en solstråle =) Själv då?
man e ju inte där för att se spelningarna direkt!
frange Haha, såg faktiskt Fylla 2-skyltet, minns inte riktigt men var det vid träsket rätt så nära vägen? I vilket fall som helst så såg jag den. Bodde i träsket, hade svart snor och den enda whoaiten jag vet att jag träffade var kung-fu. Var någon annan som tyckte att Cunninlynguists var grymma?
http://beaujolie.blogspot.com