Jizzo: vi sågs säkert nånstans..=)
Moderator
2006-06-19 17:34
Var det någon i fest i flen campet? mcd-one Var det kanske där du träffade killen som spelade las palmas?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Hultsfred var fan det roligaste jag gjort. konstant supande och rökande. startade varje morgon med en bira.. sen såg jag den mest slitna människa jag sett i hela mitt liv. han kom med sin bandare och spela nån trance pryl, vinglar som fan, har stripigt långt hår och för liten keps. sen sätter han sig på en bänk och ser massa rester som ligger på bordet och på marken och säger:"åfan!! FYLLEKÄK!" och börjar slaffsa i sig massa pizza som ligger på marken och på bordet och sen efter ett tag tar han upp pizza kartongen coh kör upp den io ansiktet på en vettskrämd tjej som sitter bredvid och frågar:"ska´ru ha eller?!" hon avböjde förfrågan och han fortsätter och käka. hahahahahaha sitter och garvar ihjäl mig just nu åt det där hahahha går att tillägga att klokan var cirka halv 10 men i övrigt så va babyshambles och mitchell brothers dom bästa spelningarna. tätt följt av the animal five!
Anima Sola
och sen så var "det snälla campet" det bästa campet! alla som va där vet vad jag menar!
Anima Sola
Jizzo Ja, det var så jävla gött när man kom ut från det varma tältet så står de där och pratar med alla. Fick ett papper jag hittade där signat + ett märke alla artister får som identifikation. De hade tydligen stuckit till campingen sen och dansat med några kompisar efteråt.
http://beaujolie.blogspot.com
Jag hånglade upp batman... fast det var det nog många som gjorde...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Herr_Berg P19 Ja jag är en tråkmåns för att jag inte runkar till tanken hela året för att jag vet att snart får jag bete mig som mitt rätta jag för jag har ett band på min arm. retard
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
challma hahaha jag såg han också! fast då hade han en kompis med sig som hjälpte han att hitta schyssta rester till sin bufeé. Finns så mkt sjuka männsikor på hultsfred. såg också nån lirare som gled runt och läste bibeln högt. Killen som avslöjade slutet på Saw filmen, när den visades på pöben var också rätt kul. var funktionär men han ändå se de flesta hiphop akterna. the mitchell brothers var sjukt bra faktiskt. Jobbade på huvudfunktionärsserverningen "Pausen". Det roliga var att endast huvudfunktionärer har tillträde där. så fick dissa en hel del artister. bla petter och AFC. dem kom in och var asdryga, fulla också :P Gitarristen från deftones ville komma in och skita på toalettena också. självklart blev han dissad. Jävligt dåligt att organsim 12 bangade på sitt sista uppträdande. Kul att petter inledde sin speling med AFC som spelade dissen till fattaru. ;P Något utav det bästa var också när AP fick hela publiken att massera varandra ;D Jävligt kul festival bortsett ifrån att 300 spänn försvann, min mobilladdare försvann och att jag fick en mild variant av tinitus.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
vet inte. stod i publiken och såg han backstage. han stod och mysade med peshi och lät sig underhållas av J-Ro. Missade lordi på grund av det:( hörde att det skulle vara feta pyro effekter och grejer. Men riktigt illa att han inte kom. jag har två teorier: antingen så hade han nån deal med dem artister som skulle spelat mellan hans akter. att det alltså var förutbestämt. det lär ju varit många som stod och väntade på org 12 främst. iaf jag. Eller så var det så att publiken halveradesvid 3 tiden, och därför ville han inte spela. att det alltså blev för lite folk. men jag har ingen aning.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
ligger massa med bilder från spelningarna på rockfoto.nu
Hällre död än neon grön.
Moderator
2006-06-19 21:36
Var J-Ro bra? Eftersom jag typ aldrig gick och la mig senare än 01 så missade jag självfallet honom.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Anaugh F19, om jag skulle bete mig som jag gör på h-fred skulle jag sitta i fängelse nu.
SMÅLAND!
Herr_Berg P19 haha vem fan skulle inte de!
precis! Anaugh vet inte hur man ska göra ett riktigt karatehultsfred!
SMÅLAND!
Herr_Berg P19
här skaru få se på karate!
karate kid
hultsfred är att leva ut allt man hållt inne i ett år.
Rehab is for quiters.
clone P20, precis, man kan göra all skit man hade fått skit för bara för att man har ett tygband.
SMÅLAND!
kung-fu P0, precis sådär ska det vara :)
SMÅLAND!
KÖTT! vår interna lek "kött" som vi körde ett ex antal gånger. Det går ut på att en person för ont, en person är arg och en person skrattar.
nu dog sidan så jag antar att jag inte kan langa upp fler bilder.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Herr_Berg P19 finns inte mkt bättre än nakna dyngraka män!
förresten, tänkte först skita att lägga upp den här videon men ofta jag känner er.
video.tinypic.com där hade jag både rökt morötter och druckit te. enjoy!
broed_ hahahaha vilket roligt ljud du gör
Anima Sola
roligast var ändå BAJAMAJAHEJAKLACKEN !
snakkes!
sucking pipes för helvete!
Det var sjukt otroligt ballt. Min första festival, och det var fan det bästa på länge, om inte det bästa jag nog varit med om. Det var liksom kolla i skogen med massa bärs, massa musik och munherpes. Hade min camp i Träsket (Soumi delen), så vi körde stenhårtd med två stycken våldsbenägna finnar som prata om Koskenkorva och hur mycket de hatar alla "kvinnliga kommunistjävlar" som finns här i Sverige. Det var skitkalas. 358 dagar kvar till nästade, och jag är taggad till toppen.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jabtizemo - inte för att vara dryg, men just linen "358 dagar kvar till nästa" är så himla klassisk för en förstagångsfestivalare. kom tillbaka när du varit på din 5e hultsfred så ska vi se om du fortsätter räkna dagar ;)
baeng
ja e så jävla pepp på nästa år!
made_in_japan F12 Jo självklart, det är väll som efter första gången man har krökat, knullat, onanerat. Men vet någon var man kan hitta filmer från festivalen? Typ Strokes eller Babyshambles spelningarna? För jag var så jävla bort under Babyshambles (av sömn och vattenbrist i första hand) så jag stod mest och gungade och var så jävla lycklig.
Och det är inte som jag sitter med kapsyler och räknar dagarna på fingrarna, 258 dagar var mer skämt över hur långt det är kvar då vi sitter i lera och dricker finskt lådvin tillsammans med massa stockholmsfientliga göteborgare.
Jabtizemo - sant,sant,sant.
baeng
Menige-E, du måste blivit lurad, är väl knappast DM till höger om dig? hehe
bumman, haha fan vad jag garva när jag såg det:)
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
mustasch kontroooolll!
Käft då.
Jabitzemo:
Babyshambles The Strokes Babyshambles och Strokes var bäst. BS spelning alltså, så ska en rockshow vara!
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
jag blev tvungen att sjukskriva mig en vecka efter hultan :DDDD
Jag missade det tyvärr även detta år ;'( Några polare som var där fick det dock minst sagt hett om öronen. Tydligen hade de fumlat på med t-spriten så det slutade med plåsterhus, smärre hudtransplantationer o allmän olycka. Nästa år ska jag till varje pris förhindra allt sådant! :] ..artisterna var väl förvisso inte direkt så tiptop som de varit somliga år så jag kanske gjorde rätt i att spara ihop en fet budget inför år %yr istället.
Var det någon som såg den de där två killarna, varav den ena låg naken (tror jag) i en skitliten kärra som den andra drog, med en skylt som det stod julskinka till salu på? Fan vad jag skrattade :) Biblarna var riktigt roliga att läsa faktiskt, alla historier om hur folk har blivit frälsta speciellt. Bästa var när jag "gick" runt med flaskan explorer och en påse öl på campingen och så dyker någon kristen sate upp och ger mig en bibel och försöker samtala civiliserat med mig. Fy fan hehe.
Antonq P17 Ehm, tack, men jag hoppades mer på hela, regerätta inspelningar (som kanske visades på SVT osv).
VILKEN LÅT ÄR DETTA?
rockparty.se Publiksamling inför Deftones Här ser man hur publiken byggs på fram till konserten börjar.
kung-fu: Vem var killen med brun hood och vit t-shirt?
jag blev välsignad av en kristen kille, all lycka åt honom.
Simba(L)
Min favorit siffra är nog 6 för det får jag så mycket av
ModernDrunkard P20 Han i grönt menar du? Haha nej jag vet itne heller vem det är men han hade artistband och ett band runt halsen där det stod gnarls barkley på så han fick vara med...haha
de kom fram nån kristen typ som skulle predika för oss oxå men då körde vi vår as tråkiga " hej vad heter du då? .. du har en groda i fickan!" grej så han tyckte vi var för knasiga för att höra hans predikande sen :P .. hahaha.. lät inte så kul de där men de va askul!!
Hur var Pharrell ?
California, knows how to party!