I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eftersnack, Hultsfred

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-06-20 18:33
va d nån som såg lou reed förresten??? har bara hört han i velvet underground o dem va ju för bra . skrammelskrammel.. hur va han?
~~~War, Hate & Confusion~~~

2006-06-20 18:37
AboveTheClouds P21
fel publik osv.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-06-20 19:40
bäst av allt va bajamajabranden och pendulums spelning. hej.

2006-06-20 19:43
Yo om nån har en blå väska med massa skivor i i ett case som var för försäljning så kontakta mig här mvh
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records

2006-06-20 19:48
Vad var det för låt i träsket i Judge Dread-tältet som spelades på repeat hela nätterna och gick typ såhär:

"You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted, You got busted"

Jag har letat efter den som fan men inte hittat nått! Av nån anledning trodde jag den skulle heta you got busted så jag frågade inte lirarna i tältet...
jag sätter ormar i panik

2006-06-20 22:58
jag hittade en påse med lite skivor, tänker inte säga vad men det var lite bra i alla fall :D
SMÅLAND!

2006-06-20 23:09
Kuske, jizzo, dread_lime, mfl:

anledningen till att ågren inte gick upp igen var att det helt enkelt inte fanns tid, J-Ro avslutade sin spelning fem i fyra, ett femminutersgig hade inte känts helt vär heller eller hur?

anledningen till förseningarna var många, initiala roddarproblem med live-instrumenten, tjall med instrumenten under själva giget men huvudskälet var att alla andra akter drog över.

Så, hata inte på ågren =)

http://fredpajorden.com

2006-06-21 00:38
bäst var gogol bordello. Sen vare skoj att mordhota hockeygrabbar på campet å.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-21 00:39
och icke att förglömma; Raised Fist. Ett jävla drag under "killing it"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-21 00:46
jizzo. ska du på arvikafestivalen?

2006-06-21 13:05
Jizzo: Klart de finns..;)

2006-06-21 14:51
Vilka var de 3 grabbarna som gick runt med en bandspelare o freestylade på funkis-campingen? De var fan bra..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.

2006-06-21 15:01
Hur fan kunde jag missa cunninlynguists? har sån jävla ångest nu
/// Våning Fyra

2006-06-21 15:02
Jizzo Vilka är ni då?
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.

2006-06-22 00:08
JohanS: Det är från utbildningen ME på rockcity! bara att maila någon på rockparty så får du låten. Annars pm'a mig så ska jag prata med dem.

Bäst på festivalen var utan tvivel Sverige - Paraguay! Sinnesjukt bra.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"