om man nu är där hela veckan behöver man inte prioretera! :) Sluta bråka nu pojkar!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Soulchild yes! klart man ska blaza och amaza! häng inte upp dig på mitt nickname kompis ;) men ja om du nu undrar så ja. Ihabia! ja klart du har fel prioritering, man är där för att umgås med sina polare och kröka som fan och träffa flummiga folk! räcker långt bara det man drar ju fortfarande in på chris innan men lite mer komplicerat än förritiden :/ blir rätt hustlad på priset också nu men bättre det iaf än inne på festivalen :) chriss första hållplats sen är det bara att dra fram solstolen och "blaza och amaza".. ROSKILDE!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan alltså man borde växa upp lite
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller nä, jag är fan nöjd!
blazeandamaze: haha..jag gillar musik för mycket..och träffar tillräckligt med flummigt folk som det är :P
•pave paradise•
Legoland
Va säger du!?!?
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
Att vara där hela veckan död man inte av, alltså! Det trista är att jag åker med festivalbussar som jag sedan bor på under festivalen, dom åker ner ngn dag innan festivalen.. men vem vet, kanske går att styra upp en buss som kan åka tidigar, vore gött att köra på hela veckan. Musiken är ju viktigast på festivalen, innan man åker dit. När man väl kommit in på campet glömemr man lätt bort att det spelas massa plingplong!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Nosferatu P26 Christiania kan du ju fortfarande åka till innan festivalen och få tag i det du vill ha, så något större problem är det väl inte?
pajson, e det din första gång på roskilde? musiken är viktig ja, men vafan campingen ÄR ju Roskilde liskom. bestever ..
så när kommer nya släpp då?
dom brukar släppa artister på onsdagar, så jag skulle tro att dom släpper några nya namn idag efter lunch nån gång..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
det hade varit riktigt nice :)
Chris är inte det samma nu för tiden. Förr kunde man gå och shoppa och välja mellan massor av olika sorter. Det var ju som att gå på marknad och shoppa bara det att allt var gräs, hasch och svamp typ! :) Nu har man tur om man får tag på någon med bra röka. Det är ju typ kickers som tagit över all handel i chris nu när snuten tagit bort "pusher street".. Och nu blir man oftast blåst på både kvalitet och mängd. Då är det lättare att köpa på campingen! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
ni som har varit på roskilde... vad går.. säg 5dagar på i pengaväg?
Käft då.
Arcade Fire och Muse släppta idag!
Kickshit represents the fat and the strange ones..
oooh............ yes
Nosferatu jo men under roskilde brukar man kunna hitta folk därinne som har bra saker, skunk och annan grym weed har jag alltid hittat där under de dagarna.. och bättre att köpa större mängd direkt än att gå och köpa slängar av en massa personer :) men kan vara lite nojjigt förstås
:O Arcade Fire och Muse täcker nästan tabben med My Chemical Romance. Grymt!
•pave paradise•
blazeandamaze P21 A visst, det är ganska lätt att hitta nice gräs på campingen nu. Det blir dock lite dyrare. Men man saknar fortfarande "pusher street" pruttbokningar för övrigt..
jag mena inne på chriss :) och ja sämst bokningar, så nästa onsdag igen alltså?
Ah ok. Ja då har vi olika erfarenheter av det senare chris. :) Har haft problem att hitta något där de senaste åren. Droppen var när vi var tvugna att ta pendeltåget i typ 30min med en snubbe då han skulle hooka med någon annan och så blev vi till sist blåsta på typ 5g. :( Snuten är ju som blodhundar nu för tiden just under festivalveckan och de "kickers" som säljer röka är inte värst pålitliga. Men inne på campingen är det mycket lättare nu för tiden. Många lirare från chriss som säljer där istället nu.
hehe jo, kanske bara har haft tur iofs :) nu senast jag var där stod där en snubbe vid en soptunna och ryckte med ögonen så gick fram och snacka med han och han bara "what you want?" så vi ville ha ett hg av det bästa såklart så gick han fram och tog upp ett juicepaket som låg slängt bland resten av skräpet och tog fram skunket, han fick sina cash och sen sa han "watch out for the cops" sen var man hyffsat nojjig när man gick med det förbi en 15-20 patrullerande snutar, 6tusen danska fick vi pröjsa så det var ju inte så billigt men det var killah :) ett hett tips är att köpa skit billigt därinne och sen sälja till normännen så är mat pengarna fixade ;) aja röga är inte allt inne på roskilde, sovit bort fööör många timmar så ska ta det lite lugnare iår är det tänkt
Norrmännen brukar ha med sig riktigt bra hasch att sälja på campingen. Fett billigt också. Typ 500 - 600 DK för 10g, som säkerligen skulle kostat 500 för 5g i Sverige om man ser till kvalitet!
Norrmännen är för övrigt helt galna! Efter att ha bott granne med norrmänn de senaste 3åren på Roskilde kan jag konstatera att de ALDRIG sover och att de är fulla OAVBRUTET!
aright, då har jag bara träffat fel (rätt) norrmänn :) fan nu skiner solen och festival abstinensen har börjat! typiskt
fast om man hissar upp en bobban och en jamaica flagga så stöter man på desperata peeps
Wu-Tang Clan är bokade till Oxegen som är 6-7 juli på Irland...
Ausonius Nej du.. det är inte mitt första år på roskilde, det är mitt fjärde.
Hm.. Schysst med Muse, men hoppas på bättre släpp nästa vecka.
De undviker hiphop för att hälften av bokningarna ställde in/åkte fast i tullen sist, inte mer med det..
•pave paradise•
Takora Ja busscampingen är keff.. "riktiga" campingen är the shit! :) Westside 4 sho!
Takora! Hänger du också på busscampen? Jag med! Taskigt att kalla heela den för bög, "mina" bussar är rätt mysiga och trevliga!
Ett av mina absoluta favoritband Neurosis spelar i Sverige 26 juni och i Norge 28 juni. Hoppas som fan på Roskilde efter det! :)
Och nya plattan kommer i maj så...
Varför hänger du där då? Det är ju på vanliga campingen festen är liksom! Ni missar ju det allra heligaste med roskilde om ni hänger där hela dagarna/nätterna!!
vad snackar ni om för bussar? vad är det för outsider fasoner?
busscampingen! Där alla som åker med bokade bussar bor, längst bort på området typ.
Nice med Arcade Fire även om det inte är nåt band som är ett måste.
aha okej, sova i riktig säng och roskilde går inte hand i hand får stila till dig lite
okej herr wallenberg
Jag har aldrig vart på Roskilde men varje år här man det årliga beefen mellan Västra och Östra campingen! Och iår ska jag åka, jg vill gärna ha en sån OBJEKTIV bedömning av de båda lägrena, vad är bra respektive dåligt med de båda sidorna? Som en ur-göteborgare borde det ju vara naturligt för mig att bo på västra campingen en jag vet inte.. :)
CAMPIONI!
Jag gillar inte riktigt Öst. Folk är annrolunda där och jag har hört att dom äter barn. Och så ligger ju bion där - vem fan vill se på bio liksom? Väst är the shit. Plåt-trappa for life <3
Väst IS the shit. Silent Camp for life <3
•pave paradise•
Jag bodde på öst förra året, dock på K-campen så det var rätt lugnt men vi hade det trevligt. Softa människor osv. Har dock hört många bra saker om väst.
Still in the bridge
weest siiiide!
Takora Åker med mintgröna bussar, står med den enda rosa bussen där. Är la en 4 gröna bussar som drar iväg. Håller med om att det inte är så värst mycket fest, mest chillande och öldrickande typ. Haha, när du säger att folk klagar på er äcklighet börjar jag bara tänka på en buss som var där förra året.. massa drägg som va med där, hade det sjukt skitigt runt omkring bussen. Din buss, kanske? Att bo på bussar är för övrigt the shit. Vi får styra upp bussfester i år, takora!
Takora Den enda jag minns från din buss är en snubbe som hade skjorta på sig varje dag, väldigt strikta skjortor. Stiligt! Vet du vem jag menar? Haha, jaa! Där har vi mina bussar. Taskigt av dig att sno vår stege, fast det var ifs inget jag märkte av.. :)
Takora Där har vi honom. Har du inget kort på dig själv? Hahaha, vem var denna gula man? Gammal eller ung? Så går det när man jävlas med våra bussar, man får en galen man efter sig:P
Ratm ska turnera med Wu-tang i Usa.. om nu Wu-tang åker till europa så.... fan jag ber till gudarna..
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
jag ska dit !!!!! första gången....hoppas d blir grymt
vi är överallt!