vilka kukbokningar än så länge, bara massa gubbar och dålig musik. Men dom brukar alltid stila upp sin skit närmare sommaren, så jag vet inte riktigt varför jag skriver det här inlägget heh.
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
haha, kul om wutang kommer igen.. tyckte aldrig att dom var så värst bra sist, men det är ändå wutang! WU-TANG, WU-TANG.Skull; håll ut :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
skull e d inte så att dom inte meddelar alla band så här långt innan? för att då skulle alla biljetter ta slut direkt..så alla "bra" band kanske offentliggörs sen... detta e va ja har hört....kanske inte stämmer men men
vi är överallt!
De släpper ju värsta fetbokningarna ett visst datum varje år. Många och flera stora artister.. Kommer ej ihåg när det brukar vara dock..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
dom brukar släppa en "bomb" med typ 100 akter i mitten/slutet av april ungefär har jag för mig..
Kickshit represents the fat and the strange ones..
Haha..släpper alla "bra" artister sen..roligt.. Vad kallas alla band som är bokade redan nu om de "bra" banden inte släppts än?
•pave paradise•
>>Takora Häll en på mig med.
2009
Äntligen Stones Throw!! Visserligen inte Madlib, men Percee P och Guilty Simpsons med flera duger rätt jävla bra, de med!
2009
STONES THROW RECORDS have recently released a vista of the label's first 10 years as a breeding ground for cutting-edge hip hop. With them to Roskilde, the label brings PEANUT BUTTER WOLF, J-ROCC, ALOE BLACC, PERCEE P & GUILTY SIMPSON (US), who present a similar re-cap of a decade's deviations in dirty beats and rhymes - a virtual cornet of hip hop treats.
2009
Corto: Aha..du gillar låtar om horor och stora kukar, I get it.
•pave paradise•
>>Instabilia^^ Eh? Vad snackar du om?
2009
Bara hoppas på att de, av en ren slump, råkar få med sig madlib och doom..
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
hett släpp!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
och
MAHMOUD AHMED (ETH) is an African James Brown with his characteristic mixture of funk, jazz and soul.
JUNKYARD PRODUCTIONS (DK) dole out warm, lazy and sexy Jamaica dub.
K'NAAN (SOM) might just turn out to be one of tomorrow's hip hop stars due to his organic and, at first listen, very African expression combined with the attitude and references of the North American scene.
Fan vad jag vill se Guilty Simpson, kanske världens kaxigaste rappare! :)
Samma Stones Throw line up som på Splash.. Slipper man ha ångest över att inte kunna åka dit! :D
K'NAAN är för övrigt sjukt fet! :)
Stones Throw nyheterna var ju jävlgt kul att se! Fortfarande lite besviken på listan dock. Vi vill se lite smutsig, snuskig, svettig electronica. Inte sant?
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
>>Spank-Jones Nej, inte sant.
2009
fett med Stones Throw! nu börjar det ta sig!
Spank det kommer.. det kommer
två dagar kvar, sen har jag min biljett! :D
ja ska köpa min i april..borde väl finnas kvar då??
vi är överallt!
_NoVA_ P21 ja, det borde finnas biljetter i april, jag brukar köpa biljett i april och det har aldrig vart några problem!
ryktet säger att Booka Shade, LCD Soundsystem och M.A.N.D.Y kommer.
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
fan kan de inte bara ge oss typ M.I.A, Diplo, Aaron Lacrate eller något annat mysigt
Spank: Träffar du rätt på ett enda namn så är det ju king som fan!
Enormt (sista?) bandsläppet äger rum den 19e april.
•pave paradise•
Kommer alltid bokningar efter smällen.. Men det blir galet! Det brukar vara kört att gå in på hemsidan det datumet! Tar typ 200 år att ladda sidan.
Booka shade... JOTACK!
jag blir så trött, jag vill veta om mew kommer, den enda anledningen att faktiskt åka dit isåfall :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Djkicko okeej..a men dåså...nu e ja lite lugnare..tack man =)
vi är överallt!
nej slutet på maj och i juni..
Iallafall ett tung släpp idag. GOT OUR ADRESS AND NAMES TOOK, BUT WE COULDNT CARE LESS!!! LALALALALALALALALA
K'NAAN (SOM) might just turn out to be one of tomorrow's hip hop stars due to his organic and, at first listen, very African expression combined with the attitude and references of the North American scene. Så feeeet, hanär riktigt bra lyrikmässigt bl.a.
jävla britter alltså
arctic monkeys var iofs helt ok senast
JAAAAA!
arctic monkeys, missade dem förra året och det ska bli så jääääävla kul att se dem!
arctic monkeys kan jag definitivt tänka mig att se.
aniii: Join me @ Arctic Monkeys? :)
•pave paradise•
^^ Festivalraggningen börjar redan ;)
CAMPIONI!
Rizmo: Först till kvarn heter det ju :P
Still in the bridge
rizzan , det är klart... gäller att kirra raggen. hey baby ;) hihi!
hej pajson
ordet på gatan säger att Wilco kommer, QOTSA är väl ganska säkra också? vavavavavava?
fan man får hoppas att arctic monkeys får bättre speltid i år. jävligt trött med eftermiddagsspeling på söndagen förra året. alla var typ bakfulla och otaggade...
Jag är starkat i världen
lhabia Såklart! Vi lär ju ses där nere...Rizmo P22 heh, vi känner varann sen tidigare...