I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-08-12 14:36
tack bruden som hittade mitt sim-kort och var fett på att ge tillbaka det. hoppas du lever ett långt och lyckligt liv.

stort minus till horaina som lyckas förstöra en skön festival i övrigt. smoke free

2007-08-12 15:37
ingen  som har fotat som vill slänga upp lite bilder?
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?

2007-08-12 15:50

minnesvärt verkligen ! hände en hel del halvtaskiga grejer där, civilsnutar in i hälen på en och att richie spice ställde in m.m. men i det stora hela var det värt varenda krona och jag e nöjd trots allt !

jag levde för kicken , precis som du

2007-08-12 15:51
Urf Var riktigt skön:).... Camp Terror Was The Shit!:)
SunShine Reggae!.

2007-08-12 16:38
Midnite var galet tungt.. Som väntat då... Shit, vilken upplevelse...
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Graffare

2007-08-12 16:44
Bordellen entarnellen(eller vad vi hette) represent!
antony B och bunny wailer var ett av dem sjukaste prylarna jag upplevt..fan va fet det var
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-08-12 16:48

I det stora hela: Klart godkänt ;D

Jag vill ha roligt , inte trevligt

2007-08-12 16:51
Helt ok, första året.. kanske sista, men soft var det..
förutom att snuten ville att man skulle klä av sig o visa kuken...
hm..
o inget diplom fick ja heller !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2007-08-12 17:01
Snuten? för mig var det bara brudarna som ville att jag skulle klä av mig :)
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-08-12 17:16
Du hade tur då! :D
Men det är la som det är... dom har lagt ner mycket energi på att lägga ner festivalen i år... komunen höjer priser på campingmark osv... Fel så fel!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-12 17:42
De är fan dax att fixa åldersgräns på festivalen. 20 år är lagom. De är fan pinsamt att se alla små killar och små tjejer springa runt och föröska se tuffa ut och röka sin första cigg och snacka om hur många bärs dem kunde dricka. De var fan som att hänga på en fritidsgård. Själv har jag inge problem med att snutarna springer runt och kollar leg och visiterar folk. Dem som torskade kanske ska vara glada, nu kanske snuten har gjort så att du inte hamnar i något knark träsk. Och sen var många utav snut brudarna rätt snygga också. Så jag tycket inte att snutarna förstör fetivalen. De är alla snorisar.
DJ

2007-08-12 17:44
Min första reggaefestival och det var riktigt trevligt. Jag hann tyvärr inte se så många artister eftersom jag inte var där på torsdagen och typ jobbade på festivalen under fredagen och lördagen.. Men hann se en del schysst.

Bunny Wailer, Kollektive kanalisering, USCB Allstars och Kapten Röd var riktigt nice. Tittade förbi en stund på Capleton och det var galet, hehe. Sen var det schysst stämning vid Skank-tältet sista kvällen också.

Angående polisen måste jag säga att det var trevligt att de var där och höll ordning.

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2007-08-12 17:46
Midnite var mer än vad jag hoppats på att det skulle vara, så bäst var dem.
Synd med Spice bara.

''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-08-12 18:03
250 pers haffade, fett skämmigt! död åt uppsala polisfestival
Yo,i got a slight problem

2007-08-12 19:40
Hemma!

Shit vilken upplevelse. Känns overkligt att man nyligen tältat i tre dagar och sett underbara uppträdanden, nu när man ugglar hemma helt själv.

Bäst var Anthony B, King Shiloh, Lutan Fyah,
GENTLEMAN
och
CAPLETON :)

Sämst var killarna som försökte bryta in sig i vårt tält, en som försökte sno min mobil, att min kompis kamera pajade och att festivalen endast är 3 dagar.
De kunde väl ha haft något på söndag dag också! ;)

Sjukt underbart, synd att det är över.

Bless up!

2007-08-12 19:52
festvoalen va galen likaså va campingen och cluben som höll igång hela natten haha. Boll campet beredvid cluben tack för oss.-

40 tals tält och slots

2007-08-12 19:55
var det någon som såg knark klottrar campet i mitten av campingen längst till höger? jävla horungar asså!
Graffare

2007-08-12 20:08
nina1  jag bode rätt nära dem, det var typ 2 bråk där medans det var lungt på resten av hela festival området... några borde ha slängits ut! plus att två av dem jävlarna skulle in i mitt tält och snoka... tur att man alltid har med sig en stor svart kille

uppsala reggae fällan. kom dit och få en böter på köpet
 Red Motion Music

ännu ett lyckat år må jag säga!
hade sjukt roligt på både festivalen&campingen.

mycket skönt folk, artisterna får två tummar upp,
särskilt bunny wailer & anthony b! helt jävla underbart!

men lär säga att bajamajorna var nåt av det vidrigaste
jag varit med om. gick ju inte o gå in i nån av dom utan
o nästan spy. uhh..

jajjjja, nu ska jag slänga mig in i duschen som den svettpärla
jag är. smell ya later

2007-08-12 20:31
Fyfan säger jag bara.
Ovärt.
fortsättning följer.

2007-08-12 21:03
nina1; Bild de här campet eller? Klotter är juh lite av festivallivet.

2007-08-12 21:09
Vilket var bra med Capleton? Körde han ens en hel låt eller var det bara en massa PULL UP!'s eller vad?
Tacka vet jag Midnite i tältet.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-08-12 21:15
Åkte dit igår och var där över natten. Måste säga att "festivallivet" där suger. Folk är tråkigare en på vanliga festivaler och inte alls lika sociala och  så var jag för full för att njuta riktigt av Gentleman konserten. Men det var väl endå helt ok att vara  där. Bättre en att sitta hemma licksom
hej

2007-08-12 21:43
ingen som såg gyptian då?
önskar atyt jag var där och såg honom:(

2007-08-12 21:53
helt ok festival.. tappade suget helt när nån jävel snodde min väska ur mitt tält och senare hade slängt ut ALLA kläder i leran och snott min mobil.. fett drygt att kortet är borta med alla jävla nummer :@

2007-08-12 22:13
reespect 
Riktigt snygg bild :D.

PuGe P18
Du kanske borde ha slängts ut?

DRA ÅT HELVETE! -.-
Graffare

2007-08-12 23:29
Jag nej jag är en av dem lugnaste och trevligaste människorna där

dock inte ödmjukast :D

2007-08-12 23:56
någon som har hittade en kamera som vill vara snll och lämna tillbaka den
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-08-13 01:27
jag hittade din kamera men nu är den min

2007-08-13 01:47
festivalen var lika bra som vanligt.
campingen var onödigt dyr fast snubbarna som sålde mat på campingen var schyssta för dom bjöd alltid:D
artisterna var också bra men en sak som jag inte fattade, vad fan gjorde millionstylez där? han är bara en liten tönt som kör B-dancehall o har fått i sig för mycket luft.
plus till anthony B o gyptian!

ett minus var alla snorungar som lekte coola föratt dom hade rökt på. åldersgränsen på campet borde vara 18.
och ett minus till mig själv att jag inte fotade lika mycket iår som förra året.

2007-08-13 02:16
Yues! var där för första ggn, sjukt trevliga människor!!
Anthony B big up!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-08-13 03:01
anthony b och capleton!

peace till ALLA ni som var där

2007-08-13 06:53

Natural Black var bäst!

"Who the motherfuckin' bawse?"
Graffare

2007-08-13 09:16
vad i helvete är det för fel på den officiella festivaltröjan!? den är helt förstörd efter en enda tvätt!
DJ

2007-08-13 10:08
PuGe:

Du vet att du inte ska tvätta den i 90 grader va? :P

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2007-08-13 10:28
Bunny Wailer, Capelton och Natural Black var helt klart bäst!
Hasta La Victoria Siempre!

2007-08-13 10:52

Sen tycker jag Gyptian var fantastisk vissa stunder. Beng beng var magisk!

PZ

2007-08-13 11:17
det var helt klart värt ! och kapten röd är kung :D
WAXHOLMSBOLAGET!

2007-08-13 12:22
allting va grymt men jag kände att det fattades nått iår men kan inte sätta fingret på det... någon som kände samma sak?

http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2007-08-13 12:53
PuGe P18

jävla idiot , han golvade en tjej i vårt camp och bara för att någon hade klottrat på ert tält komm ni till oss , skärp er, åk hem till skåne. någon tjej från erat camp komm och sa att vi hade skämmt ut oss,  vem skämmer ut sig mest någon som klottrar eller någon som slår en tjej ?

2007-08-13 13:30
Iration va d bästa på hela fruckin festivalen EASY!!
Sound savants..This is easy!

2007-08-13 13:31
Åh, är så glad att jag inte sov i tält. Verkar som det var lågstadiedisco där iaf...

PZ

2007-08-13 14:11
soulable - haha fick samma känsla jag med, för mkt kaos där.
www.unt.se/musikbloggen

2007-08-13 14:15
GhettoQueen:

Hehe!

Tror jag stod bredvid dig på Anthony eller Buju, nått i början iaf. Cool style!

PZ

2007-08-13 14:24
Husvagn represent! Fan vad skönt det var att sova gott varje natt. =) Bäst var nog Anthony B och Bunny Wailer!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2007-08-13 14:28
Scandic rep hotell va bäst..sov i tält första natten vakna up i en pool så skönt å slippa skita i dom där nästy ass bajamajorna
Sound savants..This is easy!

2007-08-13 14:40
Jomkin P27

Själv har jag inge problem med att snutarna springer runt och kollar leg och visiterar folk. Dem som torskade kanske ska vara glada, nu kanske snuten har gjort så att du inte hamnar i något knark träsk. Och sen var många utav snut brudarna rätt snygga också.

det här var ju typ det dummaste jag hört... nånsin.

att du sen föreslår en 20 års gräns på URF är ju ännu mer mongo.
festivaler är ju för fan till för småkids om du frågar mig. dom kan inte komma in på konsrter på klubbar och nu vill du banna dom från festivaler också?

reggaen kommer ju för fan dö ut helt  isverige om dom bara sitter hemma å laddar ner skiten å aldrig få se det live. Jag håller med dig om att många 14 -16 åringar på fyllan kan vara jävligt störande men det ser jag mer som att jag blivit för gammal än att dom ska ut...

vart ska dom ta vägen tycker du?
deet borde istället vara en åldersgräns på 25 år, är du äldre får du stanna hemma. 

quotar Echo Minott: "Youths of today, a the man of tomorrow"

fuck åldersgräns...
Ge dom deras reggae för helvete!

Mabuhay!

2007-08-13 14:41
Iration Steppas och King Shiloh knäckte, SOJA var oväntat bra live.. Sen tror jag det va USCB jag såg i blåa tältet, va iaf sjukt bra, dom har ja missat helt innan.
Sämsta va alla äckliga reggeanördar med alla tillbehör från festivalens egna butik.

2007-08-13 14:48
hmmm

Stod i typ 1 timme och väntade på att Iration skulle komma igång..tekniska problem sa de. Sen gav jag upp och gick till Bunny Wailer...kom de igång sen med fullt ljud??