jag inser att jag helt klart är för gammal. jag skulle aldrig palla att bo på en camping med massa skit ungar som klottrar och inte vet skillnad på mitt och ditt. visst det är svårt med ålders gräns men på campingen vore det nog bra. eller att man har målsman om man är under 18. eller fler vakter. inget fel på att varken drika elledr röka men kidsen kan ju inte hantera varken det ena eller andra.. och det är sånt som kan göras att festivalen får lägga ner. just alla unga de haffar med weed. trist. sköt det snyggt i så fall, så vi inte förlorar vår festival!
google makes me smart. photoshop makes me pretty
WORD
Daddy-dan! Låt de få festa, de har inte möjligheten till det någon annanstans... Men blir man för gammal??? Jag festade hejvildt med 16,17 åringar å hade skitskoj ändå... blir inte bättre än vad man gör det till. Haffi teach di youth dem!
Bra sagt till Zopika! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Jag kan gärna lägga upp lite videoklipp om någon vet något bra ställe? PZ
Midnite - underbart!! Känns som att man slapp köa lika mycket iår mot för förra året vilket var ett plus. FULL PÅ EN ÖL CAMP!!
One chapter a day
Fattar inte hur jag kunde missa Midnite. Tog fel på tid, jag är en sådan klant! Årets misstag : ( PZ
yellowman, kollektiv kanalisering, admiral bailey, kapten röd och lust var skönast i år. sen var det skanktältet samt one drop shop di place to be.
45 clash är fett underskattat
nina1 Klagar på vårat camp! hahah.... Shiit vi hade sjukt kul ialfall sen att vi e knark klotter eller vad du sa skiter ja fullständigt i
SunShine Reggae!.
Admiral Bailey var tungt!! sista året jag hänger på den där campingen i alla fall!!
BLESS REGGAE MUSIC
Bilder bilder, vart finns d bilder ?! :D boh boh camp rörelsen solna!
www.myspace.com/o1kdubs
soulable - är det så? haha när anthony B körde flippade jag helt, det var för övermäktigt.. =)
www.unt.se/musikbloggen
Daddy-dan P24 Word!Sweety_1990 P16 nina1 bodde i vårat camp din dåre. Mer rockfria drogfestivaler!
DRA ÅT HELVETE! -.-
Magiskt med Bunny Wailer! Första kvällen knäckte med Buju Banton SOJA var sjuk mäktiga live
Wa wa wee wa!
Bunny Wailer, Anthony B, Kultiration och USCB Allstars var nice. Och red stripen för 25kr på funktionärsområdet.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
jävla klagande på små kids.. vart går gränsen då? känns rätt lame o kategorisera efter födelsedatum och inte efter mognad.. MER TOA PAPPER ÅT FOLKET... orka behöva kolla igenom alla toaletter o lukta/titta på all skit. och så död åt hororna som höll på o kladda ner folket me geggan den regniga kvällen.. min polare flippa efter 3 ggr och skällde skiten ur henne.
stay on your hustle.
elias, du gillade ju bajset ;)
SOLDIERS OF JAH ARMY!!!! Men varför spela de så tidigt??????
Skivsamlare
2007-08-13 21:44
Nu har jag inget minne av vem han spelade före men de va nån snubbe som fulade sig på scenen med låten GanjaShop eller nått?! om mixad på 50 cents låt nån som vet vad låten heter eller vart man kan få tag i mixen? ;D
Så får man inte göra!
Bästa spelning : Natural Black Bästa Låt : Gyptian - Bang Bang (heter den så?)Besvikelse : Buju Banton Surprise : Bunny Wailer Årets Man : Black Superman Årets Nationalitet: Snälla norrmän En liten topplista! PZ
soulable> nästan, "Beng Beng"!
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Okej, bra! Skrev ju det där uppe, yes! PZ
Graffare
2007-08-13 22:44
nina1 jag är inte från skåne! och ingen i vårat camp skulle slå en tjej... mitt camp var från borlänge/säter
NickeMannen P22 jag tvättade den i 40 grader >,<
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Min polare kastade runt nån jävla snubbe som hade slagit en tjej, rätt åt tönten!
// be the change you wanna see in the world
hahahahaha "knark klottrar campet" ZOLTAN 4 LIFE!
Västkust Rockerz
Lust, Anthony B, Bunny, Natural Black och Capelton i början var fetast. Att Richie Spice inte kom var så jääävla segt.. tråkigt med alla poliser.
Västkust Rockerz
Jag är inte en jätte stor Reggae fan direkt men jag tycket att artisterna av awsome, värsta stämmingen! jag blev inte av med nåt jag ägde och fyllde år på torsdagen=) Men sällskapet va inte vidare och festivaler är inte min grej så.. det va inte värt det:(
Education is what remain when one has forgotten everything he learned in school! / Einstein
stämningen menar jag
Education is what remain when one has forgotten everything he learned in school! / Einstein
Midnite gjorde en galet bra spelning enligt mig. Ren och skär lycka. Tack alla som bidrog med något positivt under dessa dagar! Blessings from Snacky Cracky Camp/Digestive Soundsystem
...and I'm out!
jag har bara en fråga... HUR FAN BAXAR MAN ETT PARTYTÄLT och tror att mna kommer undan? hahahahah mina tjekompisars campingtält blev baxat sen när dom hittade förövarna så sa förövarna att dom kan köpa ett nytt tält men det var absolut inte dom som snott det hahahahhaa jag hade f.ö. sjuuuukt kuuuuul, pass på alla hatare om åldersgräns å skit låt folk göra sitt, och, och om de va första gången de blaza ni har ju också haft en första gång right? aja sjutk roligt, fuck bögar som baxar grejer, dock var det ingen som vågade med mig, hade Kwesto som beskydd :) hahahhaha däremot var alltid "camping" festen rätt lam.. dom spela typ samma låt 20 minuter sen bytte dom låt 2 minuter och sen spela dom ännu en gång samma låt 20 minuter hahahhahaha och jag ar den enda som fan hajade stuket ändå gjorde lite bullets i luften när en tung låt kommer inte stå som en vanlig white or black och bara gunga fram och tillbaka, itz all 'bout flipmode niiiggaaah, men aja, mötte många tunga människor and im goin back fo sho. och ang. Pull ups. Det är så det ska va, det är ingen fuckin hip hop konsert när man går fram och tillbaka och sjunger lyrics, utan det ska vara drag, jag äslkar när capleton gör sådär, först chillar lite sen ba flippar man blir helt fucking craaaazy :D:D:D FUCK the police som kommer in och leker helt G och ska leka balla, låt folk vara, ta folk OM det händer nåt farligt eller nåt sånt, inte jiddra i onödan.. PUSSYHOLE POLICE 4 DEAD!, annars peace, yall gon see me next year, chea!
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
oj inte mina tjejkompisars campingtält, mena mina tjejkompisars partytält
sämsta skiten på hela festivalen var föresten han civilsnuten som gick runt med en Bob Marley tröja, orespektfullt tycker jag,. bless
Västkust Rockerz
han dansade ju i princip på mr music's grav..
Västkust Rockerz
camp menas! satte skitungarna på plats!
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
Brizon P17 du e så sköööön!:D tack för helgen david! tyckte om min sprit som smakade tvål? haha vi hade sååå kul tsm! ses på skolan på måndag niggah;) peeace!
Är fortfarande sjukt nöjd över att jag lyckades blow:a en civvares cover! Tyckte bara det lyste så civilpolis om han haha. Sen blev han sjukt obekväm av att vi stod och garvade åt honom när han struttade omkring och försökte smälta in. Då kom han fram och började förhöra oss. Sjukt värt att man inte hade inhalerat nå droger så man kunde stå och bara skratta åt honom!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
"ingen vågade sno från mig" jävla pajaser alltså!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kelly F1 hahahahaha aaa den döög, fick blanda den me fett mycket shweppers eller hur fan man nu stavar det men iaf :P Men ima remeber that, next time äre min tur å bjuda lite :)
Till "psk" sluta hata på alla festivalnördar som du kallar oss bara för att du inte är cool nog att bära den officiella URF t-shirten
Steal Vadå? Var det folk som inte lade märke till alla civvare? Då kanske man borde sluta med knarket fan, det är lättare att hitta civvare än taskigt brunt på den där festivalen.
KAPTEN RÖD FTW!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Corto: Jo visst det kryllade av civilare men vissa av dom måste ju ändå ha varit ganska smidiga med tanke på att så många torskade?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
får jag fråga en grej jag blev riktigt missnöjd över capleton var det någon annan som blev det med hans framträdande 2005 var mycket bättre
blev ochså besviken på capleton han körde inte ens en hel låt
Big booty bitches thats where it gets Come on, hoe, let's go to the easy rest When I see ass, titties, ass 'n titties Ass, ass, titties, titties, ass 'n titties! haha den gjorde min festival....
Admiral Bailey slaktade ALLT!
Intressepenisen hårdnar!
Nån som drack ROOTS på festivalen?
Big booty bitches thats where it gets Come on, hoe, let's go to the easy rest When I see ass, titties, ass 'n titties Ass, ass, titties, titties, ass 'n titties! ha ha ha dom var ju sköna ja. vi försökte hitta dom nån kväll och letadfe upp deras t'lt å sjöng den utanför.men dom var ej där. "never trust a hippie"
Empress
pombe> Om du inte visste så: "Dj Assault - The Ass-N-Titties"
Förövrigt så låter URF som värsta gestapofestival där snutarna gör en månads jobb på 3 kvällar typ...