Haha, vi fick också besök av Ass 'n titties-folket. Never trust a himpie !
...and I'm out!
hahahaha min kopis gick emd dom hela tiden hahahha sjukingar hahhaha
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Jah_Bless , dom kom igång efter många om och men, dock blev de bara typ 35min spelning eller så.. lite trist. hade strömproblem osv. Synd att dom inte hade med sig sitt eget soundsystem.
880909 F18, ser inget fel i att bära officiella tshirten för året, men tillsammans med matchande byxxor med cannabisblad, trackjacket, mössa + halsduk blir det jävligt fånigt. Men det kanske bara e jag som tycker det.
Fan SOJA snubbarna var dötrevliga alltså när man fick tala med dom lite. Fan vilken kö till duscharna det var på lördagen då det var mest varmt alltså hujeda mig
Wa wa wee wa!
hahahaha never trust a hippie.. de var schyssta men fett störande när man ville sova!
Västkust Rockerz
Camp Softa ägde!! :D
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
FAN VAD JAG HATAR REGGAE!!!
BLESS REGGAE MUSIC
förövrigt sög det fett på campingen. soundet där var ju bara ett stort skämt, jag gick och snacka med han som spela, fett otrevlig var han. och alla som spelade musik själv spelade bara roots eller svensk reggae, trist det. nästa år tar jag med mig spelaren och lär campingen vad digital är för nåt. big up camp bajs
45 clash är fett underskattat
choppa> jag dunkade massa sweet hiphop från us, uk, sve, frankrike och man fick massa jävla skit för det..."det där e inte reggae". Nästa år ska vi alltså pumpa mer och högre för att irritera alla jävla julgransrastas som rökte sin första spliff dagen innan festivalen och bara har hört bob marley. hejdå.
Låt folk spela vad dom vill... utom roots typ.
Intressepenisen hårdnar!
Corto> otippat att reggaefestivals-besökare vill höra reggae. skitsamma vad dom lyssnar på hemma, eller när dom rökte sin första spliff. jag fick galet bra respons på festivalen TROTS att jag spelade reggae. märkligt det där. säger att det är förbjudet att spela något annat än reggae, absolut inte. men det är ju sånt man riskerar när man spelar musik som kanske inte förväntas. i somras spelade jag ett 2-timmars-set reggae på ett technorave. sånt är speciellt.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Choppabanton?? hängde du vid vårat camp? vi var dom enda som spelade digitalt men en big ass boom blassta!!!! CAMp BAJS is the shiiittt!!!
BLESS REGGAE MUSIC
glad att jag aldrig var i närheten av campingen.. verkade vara riktigt bad vibes där.. shell camping fi sure!
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Dom var fan sjukt snabba med att lägga upp bilderna från festivalen!! Var det nån som såg den där bråkiga snubben som fick så jävla mycket stryk i mitten av campingen typ?
// be the change you wanna see in the world
CAMP FISK fo sho! buju banton fifan vad fet han var! anthony b är ju alltid fet också, soja med. leve palestina
-GRK fi life-
Esshå: Några från vårt camp snackade om en kille som fick spö av typ 20 pers samtidigt.. Var det han eller? Lät ju fan helt sjukt, vad hade snubben gjort innan?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Buju Banton måste ju ha vart sämst om man nu ska använda såna fula ord, men riktigt skum spelning. Publikkontakt lika med noll. Stod mest med ryggen mot publiken och dansade runt med bandet. Vart aldrig något riktigt röj plus att de skulle kortat ner spelningen 1 timme och köra mer av de ösiga låtarna. Buju Banton hade varit bättre ofrälst.
Intressepenisen hårdnar!
Var inte rädd för att såga era idoler.
Intressepenisen hårdnar!
45 clash är fett underskattat
wasteapa01 P20 Jag håller med... Tycker att buju banton uppträdde mer för sig själv än för publiken. Jag tycker att det va synd för att jag har sett honom förut och då va han så mycket bättre!
jag tycker buju banton var bäst på hela festivalen, men så såg jag honom från scenen också så det var väl en helt annan grej om man tänker på vad ni andra skrivit här. fyfan vad han var bra!
-GRK fi life-
håller me biffen.. ganja shop va ju clean:P någon som vet vem de va? eller var man kan få tag i låten?
stay on your hustle.
Missade uppträdandet med candy shop-remixen, men efter allt snack så påminner den väldigt mycket om Luddy - Marijuana shop
biffko to di world
Klart det blir en bättre upplevelse där uppe, men det verkar som de flesta nedanför och framför scenen var lite missnöjda.
Intressepenisen hårdnar!
jag håller inte med dig, jag brukar tycka konserterna är bättre från publiken, men inte denna.
-GRK fi life-
mördar_anders Var det du och erat gäng som stog och sjäng Leve Palestina och krossa sionismen typ andra natten? Hahha kom dit och sjöng med er
Wa wa wee wa!
Kan man inte porta alla djävla palestinasjals-drägg nästa år. Politik, eller vad ni kallar det, kan ni lämna hemma...
Intressepenisen hårdnar!
Känns som hela URF r gnälliga. Varför gnäller ni? Jag hade iaf skitkul, trots politik, snutar och allt ni hakar upp er på! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
politik är allt, allt är politik, går inte att lämna hemma. och kalla mig fan inget palestinasjals-drägg för man kan vara engagerad i mellanösternfrågor utan att vara ett sådant.sudguk: det var vi!
-GRK fi life-
mödar_anders Helt rätt där,engagerad kan man vara Ok erat gäng var shysst,minns du att jag kom hahaah
Wa wa wee wa!
wasteapa01Buju Banton hade varit bättre ofrälst. Word på den. Jag önskar att jag hade fått se honom på 90-talet, framförandes Love me brownin, Batty rider mm
Mördar-Anders: ja, man kan vara engagerad utan att se ut som en djäkla Looptroop-luffare. Men tydligen inte du. Finns ingen större party-pooper än den som tar med politik till festen!
Intressepenisen hårdnar!
mördar_anders jag såg faktiskt också buju från scenen och det fungerade fan som ett sömnpiller haha. Men huvudsaken är att du tyckte om det ;)
Steal han hade gått fram och slagit någon helt oprovocerat! Fett dryg snubbe, han hade nog käkat massa smärt stillande och dragit massa ladd för han reste sig efter och sa att ingen kunde spöa han! snubben trodde han var Tony Montana
// be the change you wanna see in the world
Undra vilka som i slutändan vart lika goda kolsupare då som tydligen går på 20 pers på en enda snubbe.
Intressepenisen hårdnar!
ASSÅ KAN FOLK SLUTA KLAGA PÅ ALLT O ALLA! kom inte till festivalen nästa år om det var så mycket pest och pina som ni påstår.
Man klagar ju inte när man är där så mycket, det är inför och efter URF man klagar. Men folk måste ju inse att "one love" är en flummar-utopi som inte håller, speciellt inte på en trång festival där tusentals berusade människor försöker minda sin own business. Hellre att jag gnäller och gör mig lite lustig över att jag är en tjurig gubbe än att tvingas till att älska alla runt omkring mig bara för att de också gillar reggae... eller nåt. Vill bara gnälla lite mer.
Intressepenisen hårdnar!
sudguk: jag vet inte vem du är och hur du ser ut men kanske.wasteapa01: hur vet du? har du träffat mig? jag tycker politik och fest går ihop alldeles utmärkt. du kanske inte tycker det för att dina argument inte håller och därmed bidrar till dålig partystämning, inte vet jag. man gillar olika saker. vi ska ha en politisk gatufest i göteborg 8e september med politiskt tema, fungerar perfekt, kom dit så kanske du ändrar dig!880909: malayka?
-GRK fi life-
Mördar-Anders: var väl inte så mycket till argument, snarare jag som berättar vad jag tycker om saker och ting. Politik och fest hör inte ihop, kan du se framför dig hur SSU knatar runt på campingen och delar ut pins och fiskar medlemmar? Eller MUF? Nää, för mig är fest när allt sånt där, politik et. c., kan skjutas åt sidan och alla bara kan slappna av och ha trevligt utan att i grupp högljutt konstatera att Bush är dum. Politisk gatufest? Är det sånt där man går mitt i vägen och hojtar medan man klottrar med krita och inte förstår att vissa faktiskt har ett jobb de behöver komma till?
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01: det var inte riktigt det var syftade på, jag menade mer politiska diskussioner och dylikt. men jag tycker det kan vara ett roligt inslag på festen så att det inte bara blir supa och prata luft. om man inte vill prata politik är det väl bara att gå vidare eller säga att man inte vill? för det första är festen på en lördag, inte många i örgryte jobbar på söndagar. har du varit på en gatufest någon gång för det verkar inte riktigt som du fått rätt bild, har du skapat den genom kvällspressen?
-GRK fi life-
Min bild av politiska gatufester kommer från såna där djäkla idioter som ränner runt och tror de är med i nån slags revolution när de slår sönder Forex och liknande, är det inte det så är det barfota hippies som inte gör nå mer än att bara vara en idiot som borde söka lite mer jobb istället för att tro att allt är moderaternas fel. Men nu börjar jag bli lite väl hätsk, så jag går tillbaka till det jag från början sade, nämligen: lämna politiken hemma.
Intressepenisen hårdnar!
Torre1 nära.. men låten va shifta- ganja shop jag letade efter.. jag svarade på min egen fråga med inte specielt mycket ansträngning.. sökte på ganjashop på youtube.. haha. my bad. ska leta först innan jag skriver en massa (som nu)mördar_anders & wasteapa01 de va tråkig stämning nu.. HAHA anders jag träffa dej vid baja majorna nångång me, då pumpa du den där jävla palestina låten då me, vi kalla dej för blenda duden (för jag brukar hälsa på i blenda ibland) o så snacka du danska.. haha waste.. politik kan väl inte helt läggas åt sidan eller? att du ens ifråga sätter anders politiska punkt är ju bara de politik.. sen kan de väl funka som ett samtals ämne för att lära känna folk, se vart man har dom. så man har koll på vilka som hatar en eller folk som håller med en till 100%.. eller folk mitt-i-mellan. antar att du inte klagade när istortsett alla artister dissade typ babylon på nån rad på nån låt. låt anders va och bara svälj att han kanske har lite extrema sätt att uttrycka sej på.. lägg ner den där "jag tycker att dom här och de här borde bannlysas på festivalen-attityden".. om du inte va nöjd, åk på någon annan festival nästa år, för så här ser de oftast ut. blunda, öppna munnen, svälj, gå vidare.
stay on your hustle.
Grejen är att de flesta människorna är och beter sig likadant och är bra människor med vanligt sunt förnuft, vilket räcker mycket långt, men så fort det kommer till politik, det är DÄR man börjar göra skillnad på folk. "Han tycker si och så om skatter, vilken idiot" o.s.v. när det bara hade kunnat vara några öl och snacka om vilken fet musik som spelas. Tycker inte det är politik att säga att ifrågasätta honom, jag lutar vare sig åt det ena eller det andra, jag tycker bara att politik borde kunna skjutas åt sidan och glömmas av vid fest-tillfällen då det genast blir lite väl allvarligt när det kommer på tal. Tycker inte det var ett extremt sätt att uttrycka sig på, jag har träffat människor som uttrycker sig extremt och det var långt ifrån. Sen att jag säger "bannlys" hit och dit är mer bara för att understryka min åsikt, inte bokstavligt. Precis som man pekar på vissa människor på löpsedlar t. ex. och säger "dödsstraff!". Aja, det hela återtog väl en något sånär civiliserad ton, så vi kan lämna det där. Jag lär nog fortsätta överleva mina URF:ar.
Intressepenisen hårdnar!
okej nu orkar jag inte mer, men gatufester kan vara så otroligt mycket mer än det du säger, ofta är det vanliga människor som inte har råd att gå ut och vill ha roligt. kom på gatufesten så får vi hoppas att du får en annan syn på det! för övrigt så förstår jag din poäng med att lämna politiken hemma. jag håller med dig att det kan bli så men jag tycker fortfarande att det kan vara otroligt kul med vilda politiska diskussioner på fester men det kan också bli otroligt tröttsamt. hoppas vi ses nästa urf så att vi kan ta en liten diskussion, inte för lång, inte för kort, bara ett annorlunda inslag i festligheterna.blenda fo sho!
-GRK fi life-
kolla va fint de sluta nu:) ööh.. äre nån mer som har nåt annat att säga angående URF förresten?
stay on your hustle.
Admiral Bailey slaktade allt och alla, igen.
Intressepenisen hårdnar!
Hej anders :Ddres-four jag har nåt att säga... GYPTIAN OCH SOJA VA DUUUUUUNDER =D ........ LUST va också bra :)