åh helvete! BUJU BANTON! gå in och rösta för fan!
Västkust Rockerz
vemfanärrudy och lee perry är en bra liva artist lr???
BLESS REGGAE MUSIC
Fy fan va gött! Äntligen är det "rätt" artist som leder. Kommer Buju, kommer jag. Där har vi en kille med hits pon toppa hits att avverka på scenen. Han lär visst ha en grym stageshow också? Driiiiver, don't stop at all!!! BUNG BANG BANG Taurus Riley skulle också vara intressant att se, men det känns som att Lovers-kvoten redan är ganska väl fylld med LUST. Plus att han har minst röster av alla. KarlKadaver, word angående Don Gorgon! Och slutligen, vem fan är Chalice? Helt obekant för mig. Men artistnamnet låter ju lovande åtminstone
Chalice, inget jag har koll på, men BUJU; Wtf!!
http://Soldjah.blogg.se/
Kör_Bara: Kanske inte.. Men jävlar vilka texter!
http://Soldjah.blogg.se/
ja och de är ju legender.. och det kvittar om john hol skulle sitta i typ en rullstol och vara helt sönderrökt.. det hade ändå varit hur fett som helst om han körde ali baba liksom!
Västkust Rockerz
KarlKadaver P17 hehehe du har en poäng! men hellre en hostande john holt är svenska akademin!
Västkust Rockerz
UPPSALA POLIS/REGGAE FESTIVAL finns bättre festivaler att besöka http://www.reggaesundance.nl
BUJU BANTON!
MILES & SHARPCHEST - "STRIVIN' ON" MUSIKVIDEO UTE NU!!! - // JOEL 'LÅNGIELIZZLE' IGHE
den där Reggaesundance verkar ju fett skön!...synd att det är samtidigt som urf, ska dra dit nästa år!
// be the change you wanna see in the world
helvete.. 2 maj nu... ge mej band... NU!!
stay on your hustle.
jag väntar och väntar men inga namn kommer upp :p
Jah Rastafari, we a praise, Hail King Selassie always
hoppas att dom släpper några snart!
jag hoppas att buju kommer men jag är inte så förtjust i Ninja Man skulle hällre vilja se Linton Kwesi eller Daweh Congo!
Fan skulle inte Andra artist släpp komma ida?..... fan sitter här o väntar :(
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
mm men förra artistsläppet sa de skulle komma deen 28 och kom inte förrän den 4-5 mars eller något i den stilen så jag antar att det kommer bli samma sak igen.
Från säker källa: Yared r i Amsterdam för att bekräfta en stor artist som r med i "Made in Jamaica" turné för att kunna släppa honom i kväll/natt tillsamanns med dem andra som r redan klara.
Hoppas det är Bunny Wailer!
helvete.. kunde dom inte bara släppa artisterna nu o sen släppa den här "super duper artiste" typ imorn..? ja blir förbannad
stay on your hustle.
Förutom alla stora artister så Ser fram emot att se Junior natural=D.......
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
iqulah, lutan fyah, natural black, gyptian...
damn, i love it!
schyst att Iration Steppas kommer!
okej jag måste åka i år alltså.. love lutan, måste se honom igen.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
jag blev inte imponerad av artistsläppet.. en riktig besvikelse.. !
Västkust Rockerz
hur många artistsläpp brukar det vara?
muuuuuuu...
PLZ PLZ BERES!!!!
BLESS REGGAE MUSIC
http://www.panic.nl/programma-eng.htm
fan det verkar som Reggae Sundance har samma artister som URF varje år fast Reggae Sundance har några till....
500
Intressepenisen hårdnar!
esshå
det är bara för att uppsala sammarbetar med dem
dem fördelar på kostnaderna från jamaica
annars hade det blivit svin dyrt
dem har
okej det förklarar ju saken!
Sherwin har fattat vinken, Sundance får dem flesta artister av oss, sen försöker vi variera med några artister så att det inte blir en exakt kopia av varandra. En sak man ska tänka på när det gäller pris är att dem har sponsorer och kommun bidrag i massor medans vi är helt beroende av biljett och annat intäkter, sen är deras helg pris för lör-sön medans våra är en tre dagars biljett. Dem tar extra betalt för fredagen, förra året hade dem Sizzlatiullexempel . Så dem artister ni ser på deras hemsida är URF bokningar. Bless!
När släpps nya artister???
Ge oss ett riktigt rungt roots-släpp nu, Abyssinians till exempel! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För helvete... Släpp till med nått tungt namn nu!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
nån som vet ngt om Swea reggaefestivalen i malmö folkets park? blir det ngn festival i sommar eller? har inte hört ngt om det...
Artist Släpp #3 Bunny Wailer, Beenie Man, Richie Spice, Yellowman, Earl Sixteen, Million Stylez & Nazarenes.
var detta det sista eller kommer det fler släpp?
hahahah word KarlKadaver P17
Galet nice tredje släpp! Nu fick man ett leende på läpparna på denna annars deppiga tisdag :)
biffko to di world
fyfan va nice nu blir man lglad !
jag visste att ni skulle styra upp det URf crew!! men va fan Beres hammond får längta ett år till eftersom han ej kommer til Summerjam heller snyft!!
BLESS REGGAE MUSIC
Faaan va najs med Yellowman! :D:D:D:D::D:D:D:D:D: fan va glad jag vart
Beeeeeeeeeeenie Man :) Vad fattas nu rå..? Hmm.. Morgan Heritage och Turbulence ;) Vilka mer..? Daville och Collie Budz.. Fantan Mojah... Junior Kelly... Jajajja, I can go on and on :)Hur som helst: underbar line-up! :)
aa detta släppet va nice!
Västkust Rockerz
Hoppas det blir röj på Yellowman, så inte alla står i chock och bara glor på honom. Ser ju ut... som han gör.
Intressepenisen hårdnar!
Fast Beenie Man och hans Popsicle-ögon är ju lite cirkus med.
Intressepenisen hårdnar!
Bunny Wailer är värd varenda krona bara han. Utan tvekan en av de fetaste man kan boka i rootsväg.
You want lobster I'm thinking Burger King
Oj... BIG UP Yared och URF crew... fan vad fett. nu blev jag sugen ända haha
Bra där!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift