Zoned - ska vara 20 kg man får ha med sig, om jag inte minns fel.
www.unt.se/musikbloggen
10 euro extra per natt eller 1? 10 väl?Kör_Bara Det löser sig
Vem fan bjöd henne?
run-to-the-sun F19 10, ca 100 kr extra / natt. det går att komma undan dock, det är vakter som går runt och tar betalt. du behöver inte banden om du inte ska gå ut, för då kommer du in inte utan band. ser du dom så lägg dig i tältet eller nått.
i get more pussy then panty!
Uppdatering angånde mitt biljettköp via summerjamshoppen var till banken idag och frågade om utlandsinsättning och det jag fick veta är att det tar 4-5 arbetsdagar för pengarna att föras över till banken i tyskland och sen så tar både den svenska banken och banken i tyskland ut avgifter för ärendet.. så jag skiter i att köpa biljetten över nätet och tjackar biljett i tyskland istället bless
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
haha ok... det kan juh va soft om man är där i tid... men fattade du ens vad "bank code"/blz innebär? deras blz-nr stod med på bekräftelsen de skickade (vilket var 8-siffrigt) och när jag snacka med swedBank snackade dom om iban-nr o bic osv... o sa att jag skulle fylla i nå jävla swedsess men det anger man bara för att ta emot... vi får väl se om mitt köp går igenom... ja menar....zzzz vilka jävla i-landsprobs... blir mentaltrectaltretard.. peace & happyholiday
ska hålla tummarna för dig, att det ska så jävla krångligt att sätta in pengar 2007...
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
ingen som ska ta festivalbussen? varför inte?
eeriikaa F1 varför åka buss? tar 1 timme och 30 minuter med flyg, 700 kr tur och retur. vad tar det med buss och vad kostar det? orka sitta och svettas i en buss i 24 timmar.
det är noll charm med att åka buss.
Festivalen börjar den 6:e.. Men är det några dagas förfest på campingen? isf, när börjar förfesten? tack för svar.
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
på tisdagen börjar de komma ner folk, och då börjar "förfesten". det kostar dock 10 euro för att få förfesta varje dag tills festivalen börjar. eller så gör man som jag skrev ovan, du gömmer dig tills kontrollanterna kommer för att ta dina pengar. du behöver inte bandet på armen om du inte ska ut och in igen. det kommer att vara ett stort svenskt camp vid ingången (strax före ingången) redan från och med tisdag! (SNYGG LARS CAMP)
fast det är kanske dags att byta namn eftersom snygg lars inte ens ska med i år...
men med bussen kommer man iaf hela vägen fram och behöver inte ta sig långt sista dagen utan kan bara skrapa ihop dom tillhörigheter man har kvar o gå några meter. de är rätt värdefullt för mig, dessutom brukar man ha rätt kul på festivalbussarna. mitt sällskap bangade så jag ska inte dit
Skriv upp mig och miixed på svenska campet!! Två förvirrade vilsna flickor med dreadlocks är vårt kännetecken
One chapter a day
lätt som en plätt!
vilket är det smidigaste sättet att beställa biljett på?
finns väl bara ett sätt och beställa biljett på.. såvida man inte kan beställa för avhämtning i tyskland.. jag återkommer
Det verkar bara finnas online-shoppen och förköps ställen i tyskland.. Gör som alla andra och köp i tyskland, smidigast så..
Nej, det stämmer inte. De jag ska åka dit med köpte biljetter via danska BilletNet och biljetterna har tydligen kommit och allt är frid och fröjd. Jag beställde själv därifrån för några dagar sedan. 664 danska kronor gick det på, varav 20 i exp.avgift, 19 i kortavgift och 71 för rekomenderat brev (lika bra att försäkra sig om att den inte försnillas av Posten).
www.billetnet.dk
men att göra genom deras skit funkar väl lika bra med internetbank sen är det chop chop klart!
ja det blir nog att köpa i tyskland men de biljetterna skulle tydligen bli dyrare?
Alltså ni måste ju ha en svensk fana så man hittar till svenska campet...
One chapter a day
Nu har de släppt att Sean Paul oxå kommer, om man gillar sånt. Han kör direkt efter Beenie.
www.unt.se/musikbloggen
SEANNN PAULLL!!! fett fett fett!! kommer bli grymt me Trinity sound på Summerjam fan va jag ska rööjjaaa !!! HEJA SVERIGE
BLESS REGGAE MUSIC
nästan alla har bokat eller köpt biljetter, SEN släpper dom sean paul. lyckat, nu skiter jag i att åka... hade som tagit med honom innan hade ju ingen åkt dit liksom.
SHUUNA PÅÅÅL!! Willie Bounce up in dis mofo
Har inte mycket till övers för Sean Paul men det var TOKRÖJIGT på hela stora scenens område sist han spelade på summerjam 2003 tror jag det var...så det kan vara värt att kolla in det ändå... Vad kostar biljetterna om man köper dem någonstanns i tyskland innan? har alla år köpt i dörren men det är ju lite dyrare (förra året 90 euro om jag minns rätt) Vi ses där!!!
confidence, skiter du i summerjam för att sean paul kommer?
förra året så köpte vi biljetterna i tyskland och dom kostade 75-78euro har jag för mig. är inte dyrare eller något sånt
nu när dom har lagt till Sean Paul så har dom istället tagit bort stephen marley, vilket VERKLIGEN suger :( står så här på sidan: Because of the refusal of the Europe appointments of STEPHEN MARLEY, the Jamaican superstar SEAN PAUL was obligated. SEAN PAUL will introduce new songs of its CD appearing in the autumn and will play its Dancefloor crashes.
Gurra, njea. det gör jag inte. men det är väl kul att han kommer antar jag...
Blev riktigt förvirrad av ditt inlägg, fattar fortfarande ingenting haha. Men du ska inte åka alltså? segt..
gurra ha ha, jo jag ska åka :) ska inte du åka?
Flygbiljett till Düsseldorf fixad! Yeah, blir summer jam i år. första gången för mej :)
nu kommer ju inte nasio heller.. mkt tråkigt.
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Riiie: Åhh ska du dit? Vi måste dricka några bärs då! Jag ska också dit! Summerjam ska bli kul, riktigt kul.
Forumsignatur <br>
Haha vad bra då.. Jag missar i år, har nytt jobb och jobbar precis under summerjam dagarna. Går skiftgång så jag kan inte ta ledigt/byta. Riktigt jävla tärt är det.. Flyger ner till Amsterdam tisdagen efter dock hehe. men får nöja mig med URF.. bara jag hittar ordentligt boende där
gurraa då ses vi i amsterdam! hehe kör dit direkt efter summerjam och vilar upp sig lite på coffeeshopsen :)
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
Zuky: Jepp jag ska dit! Vi måste helt klart träffas på någon öl, flera år sen man såg dej ju ;) Hoppas vi stöter på varann.
Någon som har koll på vad centrumet heter, det som det går gratisbussar från campingen till, finns väl nåt supermarket, lidl och en galleria ungefär. Och har någon koll på när gratis bussarna börjar gå?
Vem fan bjöd henne?
jag har glömt bort centrumets namn men skriver det om jag kommer på. angående bussarna så tror jag inte dom är gratis, det är vanliga bussar som går den sträckan bara så bussarna går hela tiden. som sagt så är inte bussarna gratis men ingen som bryr sig bara gå på och åka dit du ska
Metternich eller något heter Centrumet. Minns inte riktigt. 2005 när vi va där så var tuben stängd av någon konstig anledning, men nu tror jag man kan åka tub dit och sen buss till festivalen.
Forumsignatur <br>
run-to-the-sun F19 vad jag förstår är bussarna från "centrum" till festivalen "gratis", det vill säga, ingen bryr sig om att betala. utlänningarna betalar inte, tyskarna betalar inte. inte ens folk från dysseldorf in till "centrum" betalar tunnelbanan.
dom bussarna går iaf redan tisdagen, men det är nog bussar som går den sträckan dagligen iaf.
det är förövrigt inte lidl som ligger där, det är plus, en mycket bättre affär ;) och det roliga är att en lindex ligger i gallerian.
Zuky P22 jag var där 2005 och då funkade tunnelbanan som den skulle. :)
Gurra , fan va trist. Skit i jobbet :)
Ja det suger elefantkuk. Den enda planeringen jag hade i sommar var att åka på Summerjam... Kan tyvärr inte skit i jobbet, det är för bra haha. Annars hade jag gjort det och dragit med mig varor från Amster och levt på det resten av sommaren eller så hehe. Men får dra på URF istället, lineupen där är faktiskt riktigt het trots besvikelsen från första artistsläppet
confidence: Märkligt. hehe. Inte så långt kvar nu mina vänner!
Forumsignatur <br>
ehm nu är det så här att vi har en plats över i vår bil som åker från lund till summerjam, från summerjam till amsterdam och sen hem. och för att det inte ska bli mer än 1400 för hela bilresan inkl färjor, sluitage på bilen och bensin behöver vi en till. skriv meddelande om det är nån som är sugen. 15 dagar kvar nu bara!!! WIIIE! :D
get on your knees like you're looking for that last piece of crack!
DEGREE @ SUMMERJAM 2! BOOM!
FETT ÄKTA ME DEGREE
BLESS REGGAE MUSIC
till och med DK3 tycker att det ska bli fett med degree. nice.
Fick hem biljetter idag (6 st) + klistermärken och lite roliga saker. fresh!
confidence P23 Niceligt, men hur lång tid tog det.. från det du betalade? Vänta ivrigt på mina (4 st) kommer ej ihåg från förra året så en polare kirrade.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-