ahhahaha =P Bacardi och Cola da!!
BLESS REGGAE MUSIC
Ghetto_Queen du är ju oxå från uppsala! de är ju ännu mer hype! Kör_Bara vi ses lätt på planet!!!! hype hype hype hype :D
jag kommer vara den som får sätta tyglar på Kör_Bara, så om ni ser en fett irriterad kille HOLLA!
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
vart tältar man med er nånstans...skulle va nice med swe camp!!?? eller är man helt dumihuvet om man tältar??
SUMMERJAM!! Helt fantastiskt otroligt underbart.. Nu har man väntat i ett ür och imorgon sätter man sin fot pü omrüdet igen.. kan inte bärga mig.. sü gryymt underbart!! //Neblina in Berlin!!
munzo, vi kommer ha ett för jävla fett camp intill ingågngen, där vid bron. BRAP!!!!!!
i get more pussy then panty!
Kör_bara , Bacardi och Cola & du har mig där! Ses, det är krök som gäller! 1 dag kvar, hypeeeee!
Iih nu ska jag åka :)
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
min skjuss kommer om 30 min, flyget går relativt snart. om ett par timmar sitter jag med uppslaget tält, en bira i min hand och har just slagit på collie buddz - blind to you på stereon. (!!!!)
hahaha blir glad av att gå in i den här tråden :)
www.unt.se/musikbloggen
Jag blir bara deppig, fattar inte varför jag fortsätter läsa haha.. men tack då confidence! muncha en pannkaksboll också haha
ok grymt.. har inte vart där förut, men hoppas ni har sverige flaggor eller nåt.. annars blir det svårt kan ja tänka mig. är det där alla sexy bootys och ghetto queens är också? ;)
haha klart de kommer va sverige flaggor, Luana kommer nog reppa me Brasilien flaggan hoppas jag :D imorn, då jävlar...fast ja såg att de skulle regna typ hela tiden hahahah äsch, de finns inget dåligt väder...som dom säger :P
off offf off nu blir det Folk öl och en massa tung musik tills imorrn!! Schputnix glöm inte var färdig klockan två imorrn sen blir det rally bil till Arlanda. HEJA ÖLAND ROOTS
BLESS REGGAE MUSIC
Jag kan inte låta bli att hypa upp folket på tråden! Sandra, kom inte med nå regn, vi är solar allihop! :) Det kommer vara kaaaaaaaaaaaanon! Weeeeeeeeeeeeeei! Asså HYPE!!!!! Vi kommer ha Sverige flaggor, vi kommer representera!!
Jag kommer representera med BRASILIENS FLAGGA. Ser ni oss, kom och va trevligt sällskap så tar vi några shotsar! :)
ok ja tar med mig chile flagga ;) HYYYYYYYYPEEEEEEEEEE!
Jaja! :D Representera latinamerika! :) Skäms inte!!! :D Hörrni! om 7,5 timme sitter vi på planet redo för SUMMERJAM! :D
om 4 timmar sitter jag på planet!!!!
Fan den här tråden är värsta solstrålen :D Fan vi åker imorgon bitti med Ryan Air i skavsta mot frankfurt sedan Buss/tåg mot cologne :).. någon annan som tar det flyget? hur som helst så har vi flaggor för att representera :) någon som kan tipsa om vart man bör campa?
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
hahaha är det bara latinos som åker me flyget idag hahahhaha VIVA CHILE !!! FLYKTING FLYGET
BLESS REGGAE MUSIC
Kör_bara Y como se van? con Ryan Air o con germanwings?
german wings
BLESS REGGAE MUSIC
vad gick biljettern där? y e facil areglar un poco de llerba en alemania?
horväder. var kan man köpa partytält, pressening och dylikt, har letat igenom plus och dom andra butikerna rätt länge nu.
Vem fan bjöd henne?
Förlåt för att jag inte är där och ordnar bra väder åt er. Det är alltid bra väder dit jag åker... Trist, men hur är det annars då?
nan av västeras och sthlm campet som kommit hem ännu da?
äre nån som ska hypa upp jr kelly imorn då? ja är fanimej inte klar än me festandet å festivalandet känner jag :D
HEMMA! Fet festival, men fan för mycket folk.. gick ju inte att gå varken ut eller in. Men annars FETT BRA!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag säger bara en sak -HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELGAAAAAAAAAAA
your bitches ain't nothing compare to meeeee
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELGAAAAAAA!!!!!!
Längtar redan tillbaka. Någon som vet vad Talib Kweli gjorde där? Sjuuukt nice surprise..
talib spelade för att IAM inte spelade, är vad jag tror. det var dock überfett som tyskarna hade sagt. VÄSTERÅS ÄR HEMMA! riktigt fett, 21 svenskar i vårat camp. kanske ska sammanfatta festivalen lite kort... kom ner på tisdagen, vädret sög riktigt mycket, regnade nästan hela tiden fram tills på fredagen, letade efter partytält men hittade inget. instället hade Mixeed (hon på whoa) med sig världens största presssäning så vi gjorde det grymmaste campet iaf. ronny trettman satte fart på hela festivalen, missade det dock. annars var det sjukt bra kvalité på alla som körde. .....doooock finns det + och minus. collie buddz.... kul att han kör, men att sätta på sina egna låtar och bara köra lite över kändes... blä, han var den enda utan liveband (talib också) och det var lite b eftersom det endå var på ena av de stora scenerna, spelade säkert 5 låtar också, kort och han var tråkig på scen. stor upp till ziggi som är den stora förvåningen, riktigt bra hela vägen. BAD COP, GOOD COP! anthony b var överlägset bäst och avslutade hela summerjam med... POLICE! whats upp med alla tyska band som bara kör på tyska? helt värdelöst! det var tyvärr sjuuukt mycket folk vid stora scenen hela tiden vilkeet gjorde att ingen såg något, om man inte som vissa gjorde ställde sig på bänkar. lite overkill såhär dagen efter summerjam men... fan, sjukt nice! gurraa, lätt att jag käkade pankaksbollar åt oss alla här, haha
ahahhahahhahahahahahahahahah Chööörrrrwielerrr Luana du kan winea baby hahhahaahahha non som som sog Chile Flaggan po festivalen hahahahahahahahah jag har haft sa grymt kul och sitter nu po flygplatsen och ventar po att fp aka hem va fan bara 12 timmar kvar sa vi tenkte fördriva tiden med massa vodka. fan va lite weed det fanns po festivalen =P ursäkta min svenska jag är lite full med ett tyskt tangentbord
BLESS REGGAE MUSIC
inget snak om att ett gäng sthlmare närmare 13/14 st...lyckades med att skaffa det äckligaste o skitigaste campet på festivalen!!! och det går inte diskutera ngt annat.....I WAS THERE!! FUCK YEAH fan va jag kännde mig hemma!headshot : antar att du va en av oss?? vi hade iaf ett gägng västeråsare vi vårt camp..
bie-atch
vi var ju närmare 20 västeråsare i vårt camp. vi hade dock det snyggaste och inte det skitigaste campet.
sen glömde jag skriva att det va helt underbart att se anthony B "POLICE" som avslutning satt som k*K*N i F***AN..
bie-atch
Fett... Har just slutat jobba, sitter å väntar på bussen som tar mig till arlanda som tar mig till amsterdam å tre kompisar som var där så jag kan få höra lite mer om hur det var haha.
Chööörrrrwielerrr! Haha, någon som INTE såg flaggan, för missa ni den då var det precis som det skulle va?! Ni var helt enkelt för fulla. Shit vad jag vill tacka Chilenarna för en mycket god match. Ni gjorde festivalen ännu hetsigare än vad det redan var. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR BAAAAARA, tack tack tack!
haha fiiiiiiiiiifan vilken jävla festival! o jävlar va det fanns tjejer =) NI MISSA!!!!! o chile flaggan var tuuuuuuuuung!
Sü jävla gött att talib flögs in istället. Det var nog den bästa överraskningen...
vad fan va hela helga grejen om?
Äntligen hemma. jag såg typ två hela konserter Al Borosie och Anthony b som jag tyckte var bäst helt enkelt. Beenie Man sparar jag till Urf!! ni som såg han var han bra!! tungt ändå me Degrees Traffic blocking feeeeett lååååttt Luana: vad hade festivalen varit utan ditt smile hahaha en fråga utalas det korweiler lr Chöööörrrweiler hahaha?
BLESS REGGAE MUSIC
Korweiler! chöööööörweeeiler var bara vår påhittade hype grej. Helt sjukt, jag & kör bara stod och dansa trotts att det ÖSREGNADE. Ingenting kunde stoppa oss och vi battlade mitt i allt. Jag och Kör bara fann varandra helt enkelt. VÄRD RESA! Någon som ska se Jr Kelly?
ey confidence det var ju jag som hade presenningen ;) Det var grymt roligt, tack för ett asnice Summerjam, Sverigecampet!! Jag och Jossan (miixed) har äntligen kommit hem efter ca ett dygn på Kölns flygplats. Innan lyckades vi ta fel tåg några gånger så det tog oss 7 timmar att komma från området till flygplatsen...
One chapter a day
Bilder då??
One chapter a day
http://www.flickr.com/photos/9937478@N05/show/
ja det var grymt kul på summerjam v-town massiv camp
csavargo från ruff runkers
Zoned F18 sorry, det borde jag ha mer koll på :) skönt att ni kom hem iaf!
vet inte om du har sett bilder, men pma mig så ska du få en länk :)
damn va jag är lat......