mjea, det tog inte länge alls, beställde i tisdags tror jag. alla beställningar efter den 25:e blir inte gilltiga, så innan de hoppas jag du beställde ;)
i get more pussy then panty!
Okej cool, beställde i Onsdags så då kommer väl den typ imorrn eller på Onsdag då. Jo jag läste det, men då får man köpa vid entrén. Men det är segt att vänta på skiten vill ha nu, så man slipper ha det på hjärna all di tym. Aja bara vänta och se. Många som ska flyga ner eller?
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
yes, då borde du få dom relativt snart :) vi är 7-8 som flyger på tisdagen. men vi blir nog dubbelt så många redan på ons/tors. fick du också äran att beställa åt alla? ;)
Nice nice, vi åker på Onsdagen från Ryanair. 14.30, 7 st. Bor i Nyköping så det är bara åka bussen. Haha japp det fick jag eller iafall 4 st, lagt ut pengarna oxå.. Det ska bli så jävla skönt att flyga. Förra året åkte vi festival bussen, kankse har hört ryktet om den. Knas iafall.
Samma här, vi åker med RA från shavesta, 14:30 :) Fast jag tror dom har ändrat tid nu... måste kolla upp det där. Tips från coachen, stå över ölen på flygplanet! Urga! haha
Aha Soft soft, Min polare jobbar i baren där, haha ni kan säkert få nått fint av honom. Han heter Jim bara kolla om han är där. Senast fick han servera Elephant man och han possé. bara bra ; )
verkar som om posten har sumpat mina biljetter då.. sista möjligheten är att dem ligger i min lägenhet i Falun och jag har ingen möjlighet att ta mig dit innan festivalen.. urka antiklimax på den
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
German wings Direkt till köln det är tunga grejer!!
BLESS REGGAE MUSIC
Biljetter funna!! De låg i ett postkontor och samlade damm men nu ska dem skickas till mig.. wo-fuckin-wo säger jag bara min sommar är räddad
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
Schputnix : aa va niice att de hittade de! förresten köpte du dina biljetter via billetnet.dk lr? Ngn som vet hur mkt 574 DKK är i svenska kronor?
Btw borde jag köpa biljetten i köln lr genom billetnet.dk, fattar inte danska så vad menar de med afsendes inden for 4 hverdage? snälla ngn svara fort måste köpa biljetten idag isåfall...
Nä köpte via summerjamshoppen.. har haft en massa meck med det hela då jag valde leverans till mina föräldrars adress där jag hade en eftersändning.. 574 danska är ca 750 spänn jag skulle gissa att det står att dem sänder inom 4 vardagar typ
Germanwings på tisdagen kl. 16.30!! Mindre än en vecka kvar...
Är det långt från flygplatsen till själva festivalområdet? Hur kommer man dit osv? Jag är lite nervös...
One chapter a day
Zoned F18 Du åker direkt till köln va? då är det inte speciellt långt alls. Åker du själv? Fråga vägen till badhuset, det ligger i närheten, annars är de bara fråga vägen till festivalen, folk vet vart den ligger.
Finns Lidl på gångavstånd från festivalen?
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
njea... inte vad jag vet. Plus (annan lågpris butik) finns med busslinjen annars i centrum.
Ah okej... Får leta upp det!
Two negative signs is an equal sign = Multiply double negative you get a positive all the time.
Du kan inte missa det. Det är "festival-bussen" som går där, den enda bussen som går från festivalen till centrum. Centrum är ett litet ställe med ett par affärer, en galleria typ och en del betong runt om, tuben går där. Går inte missa :)
Ok.. Sweet:) Finns det gott om billig öl där? Får man ta med sig egen öl in på festivalområdet?
Du får ta med dig kundvagnar av öl in (gjorde vi ;) men inte in till själva festivalen, utan bara campingen. Det räcker ganska bra det med :) Goda öl får någon annan tipsa om dock, jag håller mig till annat än öl.
Hehe allright, nån billig öl lär man ju hitta :)
Så det är bara en skröna att man kan bära mellan alkohol från campingen till området? Har hört eller läst det någonstans. Kanske i den här tråden men orkar inte leta...
One chapter a day
confidence, som svar på dina frågor: Ja direkt till Köln. Jag åker inte själv utan jag åker med Miixed. Vi båda är lite förvirrade men det går nog bra hehe.. När åker du ner?
One chapter a day
ghaaaaa...om en timme går flyget mot hamburg..sen vidare till Berlin och på tisdag/onsdag ses vi på SUMMERJAM...det blir mitt 6e år i rad! Hoppas det blir lika grymt väder som förra året!!! chaaao /veteranen
Lucky you! Tror på bättre väder till och med!
Hur ska det kunna bli bättre väder än ifjol? Fan vad avundsjuk jag är...
Zoned F18 Jag åker ner på tisdag med 6 andra pers. Nice som fan. Det finns öl att köpa precis utanför festivalen också, men inte innan festivalen öppnar, dom är inte lika billiga heller. Men Plus är ett bra alternativ, buss hela vägen dit, buss hela vägen hem (campingen...), man behöver inte släpa så mycket endå. :)
Skitbra med plastflaskor med skruvkork till ölen. Man kan ha dom med ute i vattnet. Se upp för kolsyrat vatten när ni ska köpa vatten till dagen efter. Ifjol fick jag lära mig att dricka mineralvatten haha.
Ah skruvkork är ju underbart! Och mineralvatten är ju hur gott som helst...mmm....... Jag har fått halsfluss och äter penicillin, otroligt lägligt kom det
Nu börjar det närma sig, haha känns lite pirrigt. :P Vill bara inte hamna i ngn äcklig del av campingen, ngn som vet typ var det är bra att campa?
www.unt.se/musikbloggen
hoppas ni drabbas av springmask alla jävlar som drar! jag får surt knega vidare i ett par veckor, men sen blir det fullmoon-kalas för hela slanten!!!
smisk, fnask och ganja!
Man får ha med Pet flaskor in på festival området. finns att köpa öl i pet flaskor i centrumet. Jag åker ner nu på måndag :D
NU DRAR JAG
Det va bättre förr, svenskunderjord!
hatar er allihopa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Två dagar kvar!! Kommer bli grymt! Men alltså jag har fortfarande inte förstått hur flygplatsen ligger i förhållande till centrum..?
One chapter a day
fy fan vilken hype de är nu asså! :D
är de nån annan som ska åka ner med germanwings på onsdag?
CHRISTUS: Vi ses på Onsdag! Sista dagen på jobbet imorn! Sen Köpenhamn -> Köln (Summerjam) -> Split -> Malmö den 17/7 och då spöar Djurgårn Malmö med 100 mål.
Forumsignatur <br>
Ta en buss / pendeltåg in till Central Stationen och sen åk ut till platsen där summerjam ligger? Alla flygplatser i europa ligger ju utanför. Det lär stå precis överallt hur man tar sig från flygplatsen till till stan.
Forumsignatur <br>
På Onsdag 16.30 tar vi flyget från Arlanda till Köln! ÄRE HETTS SOM GÄLLER PÅ SUMMERJAM ELLER VAD?! :) VI SES DÄR NERE, SER NI MIG VA INTE BLYGA. PRATA PÅ! :) Kärlek till alla!
Flyget går om mindre än 24h, freaky! är vi fler som gärna tar ett par glas innan man stiger på flyget? haha, hata flyg. hata behöva piss på flyg
fyfan vad segt det här känns...
Jag verkar ta samma flyg som booty_fat och Luana :) Hypen är massiiiv nu!
www.unt.se/musikbloggen
Gurraa, vi ska lyssna med ett öra extra just för dig ;)
Bästa, billigaste och snabbaste sättet att fixa en biljett där nere? Hur gör jag! Tack för svar! Bless.
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
hur fan köper man biljetterna?? ett jävla hustle för o få dem. nån som har någe bra tips?
Sist jag var där gick vi till typ "pressbyrån" och bad om biljett. Kolla sådana kiosker som säljer hästar och övriga biljetter så har dem. Finns lite överallt i Köln Centrum.
Forumsignatur <br>
Vem,vilka åker med germanwings imorgon då?
GERMAN WINGS på onsdag kolla efter snubben som dricker otroligt mycket rom och cola
BLESS REGGAE MUSIC
haha rom och cola låter ju inte alltför lockande:)