men alex din luffare, vad är PP&P mot Jigga, MOP och J-Live liksom :P
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Jag klarar inte av att läsa varend inlägg. jag var inne på splash hemsida men jag kunde inte navigera vart man kan köpa biljetter.. någon som vet ?
päronpung Inte ALLA! Det var en överdrift... Men en hel del ja ;)slowmo Jag väljer att inte ha några förväntningar på någon av de spelningarna så blir det fetare :) Annars tipsar jag alla om att INTE missa:Dynamite Deluxe Culcha Candela Azad De tre vägrar jag att missa, trots daze och fylla... Framför allt DD och CC, så sjukt bra grejer! :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Fortfarande ingen som har någon anning ifall man får 1 biljett på köpet om man köper 10st på kartenhaus? Som på splashsidan?
Vet inte, men det har jag svårt att tro... Varför köper folk inte bara från Splashsidan? Är det krångligare där eller vad? Förklara för mig :)
ja det är krångligare för man måste reservera en biljett sen göra en banköverföring. kartenhaus tar kort så det är simpelt!
"life's a garden, dig it."
Då var flyget gbg-berlin t/r beställt och peppen är på topp! jag och pg drar även med oss en första-gångs splashare iår, kommer bli najs. hoppas bara de förbättrat endel sen förra året på området. vi vill ha ett backstageområde och gärna mer än en överfull buss som åker upp varje halvtimme.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
http://www.earforcefm.blogspot.com
slowmo: Du tog orden från mina tangenter. Bojaka!
slowmo: Du tog orden från mina tangenter. Bojaka! tro pelle att jag gjorde!
fick biljtten från kartenhaus igår, hämtade ut den på ica. väldigt smidigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Uhhhhhhh... vet inte hur jag ska ta mig ner. Vill åka tåg igen, av de resor som gjorts ner så har tågresorna varit roligast tycker jag. Spec. båten Sverige - Tyskland :)
Kontrast: äsh, damkupén hade varit det bästa såklart...
Haha ja såna har dom... lahaydeez only... bra grejer. Jämlikt... Fan va jag ser fram emot Swollen Members förresten.these dark clouds are hangin' all around me...
biljetten e bokad! syns på flyget eller tåget eller vafan som helst :D
2048 || Militia Sound Crew
haha, jävligt mycket tyska akter nu! Man borde ha med sitt lexikon.
De tyska akterna är ibland jävligt bra och ofta bättre än de amerikanska... Så vidga era vyer lite :)
Kontrast: Ta inte i så du spricker nu. Afrob vore nice dock!
Jag är vidgad! Skulle dock vilja se momentan där!
mfs Det är sant! Har svårt att tro att många toppar Culcha Candela live t.ex. Afrob är passé! Marteria är väl hans efterföljare, tycker jag.. och mkt bättre! Plus att Samy Deluxe gör sig bättre solo i Dynamite Deluxe! :)
kostar det extra o bo på campingen?
udda: nej det ingår i festivalbiljetten.
tråkigt, men inte hela världen
njaa, jag diggar M.I.A. väldigt mkt å live hade det varit en stor upplevelse! lite synd också då detta gör att det blir en liite smalare festival, eller MIA hade iaf stuckit ut rejält! men men, inte sväva inte gräva...
Fan va trist. M.I.A var ju topp 5 på Splash i år. Sean P klass på henne eller?
Hoppas att de bokar Ken Ring & Runer Rotter istället.
Här hittade jag ju superhitten från 2005 annars. Mitt lilla Splash-Anthem för det året. Ska försöka göra ett betydligt fetare i år. Men ändå!
Mfs - Splashanthem 2005 Sen vill jag även påminna om Come Cleans Splashspecialprogram på 4 timmar den 4 juli redan nu. Alla som har möjlighet att komma till Göteborg får vara med. Intervjuer och fet musik. Anektoter är välkomna. Det kommer bli grill och bärsning utanför. Officiell splashförfest helt enkelt! Så här såg det ut i dagens nyhetsutskick på facebook.
Ps. Fredagen den 4e juli kör vi en extrainsatt radioshow på 4 TIMMAR i samband med radions favorit, nämligen Splashfestivalen. Förvänta er ett övertungt program med spontantintervjuer med Xeilon, GangstaSebbe, Trainspotters, Schnabelkäse och varför inte Ken Ring? Come Clean vet hur det går ner i Tyskland. Vi lär dom mannen! (Inlägget ändrat av mfs 2008-06-13 10:40:55)
bärsa då PG, det var inte igår man hörde den sist, men den håller än. men det vi egentligen vill att du lägger upp är de galna fyllefresstylsen!
Förbannat, hade ju tänkt få sätta henne där..
"life's a garden, dig it."
Balhoo X62 haha, du får stalka henne i London, Sri Lanka eller vafan hon håller till istället :)
Dead prez kommer ju istället för MIA. O det känns väll jävligt bra tycker jag:P
Splash festival 08
ooh dead prez!
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN!
http://www.myspace.com/choysmusic
MIA kan gå och käka glass for all I care, Dead Prez... sjukdomligt..
http://www.myspace.com/choysmusic
HIIIP HOOOP HIIIP HOOOP !!!!!
DPZ!? omfg!! jag behöver nåt lugnande, fort... :D
abooow! slap a svenne för dpz ja sväär!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man får hoppas att de släpper in vita bara...jag hade ju inte tänkt operera mig innan Splash! ;)
Fler som har problem med Kartenhaus sidan???
har aldrig haft problem med Kartenhaus. Vad e problemet?
Problemet är att man inte komma längre efter att man klickar på "Splash! Festival 2008".
http://www.kartenhaus.de/ Gå in där, skriv Splash där till höger sen OK, o klicka på Splash. Kommer någon längre än det? Eller har sidan(just splash) varit överbelastad de senaste dagarna?
nu funkar det att klicka på splash igen, nevermind
Dpz var fane mej de som fick mej att bestämma mej! I'm goin!!! Men jäkligt trist att åka själv. några trevliga själar här som ska dit som vill chilla me en skön man i sina snart trettio!? :P
Jag är också solo, just nu iaf.. Tänkte söka efter folk att dela tåg med så det blir billigare. Men att "chilla me en skön man i sina snart trettio" låter lite smågay. Å det är ju inte hiphop ;)
Fiiifan va pepp jag är. Stenhård comeback för mig i år! Tåg it is för övrigt! Holla Alex!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
ngn som e med i last.fm-gruppen? 99% tyskar men de har lagt upp spelschemat och alla klara artister i en lättöverskådlig lista med länkar till artisternas last.fm-sida :) peppen e sjukt hög jao! 23 dar kvar!
spelschemat finns på splash sida också.. lite segt att little brother spelar precis samtidigt som The Cool Kids, får känna hur viben är då helt enkelt... sean p slutar också samtidigt som jigga börjar så där ser man ju inte hela känns det som. fredagen blir go då hinner man bärsa lite både före och mellan spelningarna.
fan vad pepp man är i år asså! dags att dra ihop ett sverige-camp i år igen. har bott med alldeles för många tröga tyskar senaste två åren. räkna med att det blir svineri! gangstasebbe och partykocke kommer från borås.
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
Kontrast haha, så 50 e inte hiphop :P vadå blir de billigare om man delar på tåg biljetten??
Jag hörde av partykocke att inget var spikat än men att en biljett mycket väl kunde köpas under en boråsfylla i samband med ett korvkiosk eller segelflygplansköp. Rövigt att de lagt Cool Kids och Little Brother samtidigt. Får ha ett VS battle här hemma för mig själv och avgöra vad jag tror blir bäst.