I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Splashfestivalen 2008 (Officiell tråd)

Klubb & Konserter - Festivaler

2008-07-01 12:08
Hur kan man inte vilja bo på campingen?

Perfekt tillfälle att köra lite KBT mot sin sociala fobi.

Dock tycker jag svenskarna bör hålla ihop lite där nere, tyskar kan vara så jävla problematiska.
http://www.earforcefm.blogspot.com

2008-07-01 14:13
det är ju på campingen man dricker sig berusad, dansar och tar en lomp med alla andra innan man går på spelningarna.

nån som vet hur lång tid det tar att få biljetter från kartenhaus-sidan? hinner man få dom på måndag om man beställer imorgon?
Jag vill bara sova... o spela fotboll,

2008-07-01 15:40
Det blir svenskt camp som vanligt.
Brukar väl bli två camps iofs.. ett nördigt och ett med oss coola cats. Allt från boråsare med marmeladporr till göteborgare med schnabelkäse och Ken Ring.

Där whoaflaggan/svenska flaggan är... där är vi :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2008-07-01 16:44
zlatko P10:

Om du kör på DHL-Express så får du de garanterat, men Registrated Mail vet jag inte.

Jag beställde mina biljetter Fredag kväll och de skickades i Måndas (igår) och idag kl.10 på morgonen ringde det på dörren, o där stod en man med mina biljetter. Jag körde DHL-Express då, kostar typ 23euro extra, så om du nu ska beställa många biljetter så är det inte så mycket om ni delar på priset.

2008-07-01 16:45
Fett om någon har en "Whoa-flagga" =)

2008-07-01 17:14
Ni får se... Den här varit med i några år ;)

2008-07-01 19:45
haha isf ska jag lätt bosätta mig vid den...

2008-07-02 02:25
Haha. Sånt här blir aldrig styrt snyggt så jag tänkte göra ett försök i alla fall.

Jag kommer ner på onsdag eftermiddag och tycker absolut vi ska styra rejält camp i år så jag är frivillig att styra samman det hela.

You just call me when you get there!

0737702452
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Admin

2008-07-02 11:47
Come Clean Radio - Splashspecial nu på fredag. (och officiell förfest!)

Come Clean har sommaruppehåll men det hindrar oss inte från att festa till det ordentligt med hiphop på sommarsemestern. Nu på fredag (4/7) kör vi nämligen en el grande 4-timmars show i Splash-festivalens tecken. VI kommer försöka ringa en hel del stabilt folk, bland annat Embee och Ken Ring. Dessutom riktar vi in oss på att ha studion och uteplatsen för grillning med en del slappt folk. Så sprid ordet, ta med dig korv, veggiespett eller varför inte en lammkotlett och besök oss på Studentkåren. Ring mig på 0739-896179 om ni behöver mer info. Vi kommer ge er all info ni kan tänka på under 4 timmar mellan 18-22. Rykten på stan säger även att vi får finbesök från Borås i studion. Och ryktena är sanna. Så bringa ya crunk and smile!

2008-07-02 11:53
Word up!

det kommer även spelas fet tysk hiphop och vi tar oss ett snack med "experten" Alex Schnabelkäse. Då får ni bland annat mer info om tysklands Quasimoto; Marsimoto :D don't sleep!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2008-07-02 13:44
Måste jag ringa om jag undrar vart denna "splash-festen" kommer att finnas? =P

Admin

2008-07-02 14:10
sotarpojken: Utanför Göteborgs Studentradion. Alltså i GBG vid kårhuset i Vasastan på Götabergsgatan.

2008-07-06 19:09
missa inte marteria/marsimoto
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2008-07-06 21:49
Om nio timmar tar man bussen till berlin för fyra dagars förfest...

C y'all @ splash.

2008-07-06 22:54
fett värre! mitt å 2 andra goa göbbars plan lyfter om ca 63 timmar :)
2048 || Militia Sound Crew
Admin

2008-07-06 23:21
Jazzpher: Åker du inte med oss? För vi är tre!

2008-07-07 00:01
vem styr upp svenne campen???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-07 01:02
päronpung: jag och boysen kommer göra så gott vi kan. holla när du är nere om du inte redan sett våran feta sverigeflagga. 0737702452.

Vi kommer dit typ mitt på onsdagen eller nåt sånt.

2008-07-07 06:36
ait låter bra. ha en färdig för mig när ja kommer ner :-p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2008-07-07 08:55
Xeilon: Yeah! Gav ditt nummer till två av mina boys som kommer direkt med bil från Kroatien på onsdag/torsdag.

Börjar närma sig. Någon mer resfeber eller?

2008-07-07 18:56
gryyyymt nära nu! vi drar ner med bil 5st på onsdag. Men är de många svenska som är där nere?
Splash festival 08

2008-07-07 19:34
MFS: Vem mer än du å Arvid?

2008-07-07 19:45
Missa inte Marteria/Marsimoto.

2008-07-07 21:06
nån gbgare som behöver 3 dagarsbiljett.. 650 riksdaler

2008-07-08 00:11
Xeilon P23:

Skriver upp ditt nummer, o försöker nå er, vi är 10 pers som åker in på Torsdag.

2008-07-08 12:07
se till att ha en flagga uppe så att Killa Kalvin kan hitta er i folkvimlet!

någon som kollat upp vilket väder det kommer vara? jag hajjar inte smhi.se
http://www.kalvinhiphop.com
Poet

2008-07-08 12:18
ska typ vara växlande molnighet och 17-22 grader varmt hela helgen... möjligt med regn på torsdagen dock!
"life's a garden, dig it."

2008-07-08 14:52
Wie gehts?

Vi landar i Berlin ikväll och börjar värma upp... big ups till Come Clean-specialen också!

Ses
randombastards.com | twitter.com/randombastards
Trainspotters "Bastards!" | http://bit.ly/bastards-zip
Admin

2008-07-08 16:01
Det kommer vara blandat väder, inget vidare på någon av de tre prognoserna jag kollat. Hur som helst verkar det entydigt att det kommer regna minst en dag. Och att det kommer vara riktigt varmt och fuktigt på fredagen. Men det finns ingen prognos över Bitterfelt utan bara Leipzig och det ligger ju 3 mil därifrån. Men räkna med att stövlar och regnjacka kan vara en bra deal. Skönt att slippa betala 2 EURO för dusch. Bara att ta av sig.

Admin

2008-07-08 16:01
Förresten. The Cool Kids spelar i Berlin ikväll. Och Louis Logic spelar i Berlin imorgon om det är någon som är sugen på the fattest uppladdning!

2008-07-08 17:28
letade gummistövlar, inte så aktivt (läs; på stadium) men hitta inga i närheten av min storlek.
Kan man inte rocka gamla basketskor ala Rbk ist? :P om jag nu inte hittar nåra hiskeliga stövlar här hemma...

regnjacka kan jag nog kirra en dock, en vit gammal trotjänare!

dags att börja packa snart :\

2008-07-08 18:33
det brukar bli jävligt lerigt om det regnar mycket. gött att ha gummistövlar då. bara att plöja genom leran och garva åt alla med vita dunks som gör allt för att inte bli smutsiga!

inhandlat det mesta nu. kommer bli nice som fan! ses på torsdag i svedala-campet!

GS
Jag vill bara sova... o spela fotboll,

2008-07-08 18:41
jojo, klart det blir lerigt å blött men det e därför jag ska ha dom, de har blivit lite slit å släng så att säga :) men hittar jag nåra gummipumps så visst!

2008-07-08 21:43
jag vet att ryanair är ondska men jag har aldrig flygit med de innan så imorgon blir äventyr!
jag fick mitt pris inkl skatt, check in och 1 väska.
sen kostar handbagage extra med ryanair så jag trycker ner allt i samma för att slippa betala extra =)
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se

2008-07-08 22:13
haha fan va taggad ja e nu asså :D syns @ svenne campet!

2008-07-08 22:31
fan vad länge sen jag var inne på whoa och nu orkar jag inte läsa ikapp allt jag missat i tråden.

men men, jag o några boys till mig åker ner och letar upp sverigecampet så visar det sig väl vilka whoaiter som är där :)

jag är sjukt jävla taggad!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2008-07-09 02:20
fan va nice det kommer bli!!!
jag + 2 hookar upp med er fölk inna di sweden-camp.
jag är dock lite små sne över faktumet att min jävla pissförkylning inte vill gå över kombinerat med dem kassa väderprognoserna, men jag får la sippa hostmedecin som om jag vorre pimp c eller nåt
Västkust Rockerz

2008-07-09 03:36
Jag hoppas konisceikgeo vad han hette inte åker ner imorn. Campingen öppnar 12:00 på torsdag tillsammans med parkeringen så det kan nog bli en lite besvikelse.

Vi smäller upp partytältet med fet sverigeflagga några minuter över 12 på torsdag och det kommer befinna sig när en gång nära ingången till området. C1 eller C2 skulle jag gissa på.

Men ring fan! Tar det igen. 0737702452
Admin

2008-07-09 08:53
Så jävla gött drag i gänget! Allt är färdigpackat i princip. Ska bara plocka fram ett par stabila mjukisbyxor så man kan lägga in chillmode på bakisfredagen. Var det någon som sa att det var fest på gång eller?

Står i valet och kvalet om jag ska lyxa till det i år med en kudde. Allt sjukt nice när man väl är där. Hm...

2008-07-09 10:18
Chea!
Vi är i Malmö nu och ska (via Rusta) åka till Trelleborg för att sen fortsätta mot Deutschland!
Lär slagga nånstans på vägen och bli våldtagna av tyska truckies.. sen dyker vi upp ungefär samtidigt som Los Bandidos från Borås.

Den sedvanliga flaggan + ett PVC-rör ska vi få till på ert partytält på nåt sätt :)
Man kan inte ha för många flaggor :P

På tal om det.
Om någon råkar ha en LITEN svensk flagga (handflagga typ) så ta med den!

2008-07-09 10:43
Fan va fett flyger lyfter på 24 h..

Päronpung eller nån ha en fixad hela tiden haha..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2008-07-09 12:32
One love! Green Berlin!

2008-07-09 14:34
vi kommer ta med oss en ipodhögtalare. kan inte någon ta med sig en ipod packad med feta album? tror inte vi kommer ha tid att föra över så mycket till våran.

eller har någon annan redan tänkt ta med högtalare o sånt? hade varit bra att veta.
Rhetoric

2008-07-09 16:15
ta med allt ni kan, d som blir över bränner vi upp!

syns imorrn bitches, ja tar med min sverige flagga oxå.

2008-07-09 17:17
För mycket att läsa. Blah!

IAF, jag själv och två till kommer dit tidigt fredag morgon.

Antar att det kommer dyka upp lite svenska camp här och där, men om någon har lust att langa upp något nummer eller nått så kanske vi kan hooka upp med er, vi är som sagt bara 3 personer och det skulle vara roligt om man kunde joina ett lite större camp!

Rhetoric:

Vi kommer ha med oss 2 ipods fullproppade with some good flava for ya ear!
Även en bergsprängare kommer att tas med, hör av dig med nummer så kanske vi ses!
Tokyo Madness!

2008-07-09 17:29
Bakdel P21
aight, nice.
jag tror jag lämnar mobilen hemma, jag är mästare på att supa bort saker. men jag vet att päronpung tar med sig sin. både jag och han kommer befinna oss i svennecampet. skicka iväg ett mess till honom här på whoa och ring honom när du kommer fram så hookar vi.
Rhetoric

2008-07-09 18:49
får jag inte plats i det där jävla sverigecampet vet jag inte vad jag gör...

2008-07-09 18:52
mrs-blue
så farliga är inte tyskarna!
när åker du ner? åker du ner imorn lär det ju gå att flytta tälten som redan är uppsatta för att få plats med ett par till.
Rhetoric

2008-07-09 19:12
Rhetoric Sure...haha.
Ah, landar i berlin imorn runt 3, så är väl framme nån gång på kvällen där. Då ska det flyttas tält!

Poet

2008-07-09 21:51
mrs-blue - planera in ett litet 2manna för min skull plz, bjuder på sprit för besväret. ;) kommer fredag morgon till plejset! blir redigt fett
"life's a garden, dig it."